Naar Engeland via het kanaal

Gebruikersavatar
yvi
Berichten: 18
Lid geworden op: do 20 aug 2015, 15:24

Re: Naar Engeland via het kanaal



Bericht door yvi »

Wij vertrekken nu vrijdag via Duinkerke- Dover, wish me luck met het links rijden :-)

Y
Gabyontour
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Naar Engeland via het kanaal



Bericht door de Jonckheer »

Gobert schreef:
de Jonckheer schreef:GB is belachelijk duur. Een poosje terug met de touringcar naar Londen geweest, Ibis kost daar (in een buitenwijk) gewoon 2 keer zoveel als hier, een simpele pizza €15. Nee, dat is niet mijn vakantie land want met die dieselprijzen kom ik niet ver ben ik bang . . :lol:
Jij zou dat busje van je gewoon moeten ombouwen op aardgas. Hoef je daar niet te tanken. De stadsbusjes hier rijden er ook op zonder enig probleem.
Op aardgas rijden betekent ombouwen naar benzine motor. Je hebt voor aardgas enorme tanks nodig omdat je er heel veel van nodig hebt vanwege de lage calorische waarde van aardgas. Het is dus alleen maar interessant voor stadsbussen want je kunt vrijwel nergens tanken. Dan is het ombouwen naar lpg een stuk slimmer. Moet ie ook naar benzine motor maar ligt je verbruik een stuk gunstiger.
Ik denk echter dan het ding laten zoals ie is het slimste is en dat zal ik dan ook doen maar bedankt voor de tip. :lol: :lol: :mrgreen:
Gebruikersavatar
beatrix18
Berichten: 4172
Lid geworden op: wo 20 sep 2006, 14:50

Re: Naar Engeland via het kanaal



Bericht door beatrix18 »

Gobert, dat jij en ik en vele anderen met een simpel campertje wel overal kunnen komen en nog een lekkere pizza kunnen eten, wil nog niet zeggen dat het voor een ieder mogelijk is.
Respecteer de luxe van een ander!
Maar dit is wel, met alle luxe, erg offtopic!
VW T3, Mercedes 508 ex ambu, Mercedes Sprinter La Strada, Ford Nugget laag en hoog, nu VW T6

Pas geen oplossingen toe voordat je weet wat het probleem is (Leo B.)
Plaats reactie