Engeland

Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Engeland



Bericht door Marco Polo »

Geen idee waarom Duiker zich aangesproken voelde.
Ik reageerde op t' Busje die reclame begon te maken voor andere - overigens ook erg mooie - delen van het VK.
Duiker
Berichten: 503
Lid geworden op: di 28 mei 2013, 17:48

Re: Engeland



Bericht door Duiker »

Marco Polo schreef:Geen idee waarom Duiker zich aangesproken voelde.
Ik reageerde op t' Busje die reclame begon te maken voor andere - overigens ook erg mooie - delen van het VK.
Ik voel mij zeker niet aangesproken,juist maar dat mierenneuken die mij stoort.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Engeland



Bericht door Marco Polo »

Dit kwam dus duidelijk niet over ;)
Met als gevolg dat we alweer 9 bijdragen verder zijn zonder toegevoegde waarde voor de TS.
Leuk dat je enige frustratie wilt spuien maar verstorend effect op een discussie is misschien groter (?)dan een kleine opmerking om een discussie on-topic te houden,
Laatst gewijzigd door Marco Polo op vr 20 dec 2013, 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Ronmekel
Berichten: 3749
Lid geworden op: za 08 nov 2008, 12:11
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Engeland



Bericht door Ronmekel »

Om in het engels te reageren "Here we go again".
Ons lid Ron Mekel is helaas in september 2018 overleden.
Gebruikersavatar
RobGT
Berichten: 122
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 19:47

Re: Engeland



Bericht door RobGT »

Hallo Appie,

Wij bezochten dit jaar opnieuw Engeland, het was voor de zesde keer. We zijn eigenlijk nooit verder gekomen dan Zuid-Engeland, voor ons is daar al zoveel te beleven, dat we nooit noordelijker zijn gekomen. Wie weet gaat dat nog eens gebeuren. Groot-Brittannië (incl. Engeland) heeft veel te bieden, zelfs het weer viel deze keer heel erg mee.
Lees ons verslag: Mysterieus Zuid-Engeland.

Veel lees- en kijkplezier, Rob x:)
Maak je dromen waar ...... leef nu.
www.GeoCruiser.nl
Gebruikersavatar
De Boer op toer
Berichten: 811
Lid geworden op: ma 01 feb 2010, 19:51
Locatie: Zwervende

Re: Engeland



Bericht door De Boer op toer »

Hallo Rob,

Ik was al een klein beetje aan het zoeken geweest en had één verslag gevonden en wel die van jou, leuk verslag!
Die heb ik dus gelezen en daar in het zuiden ziet het er veel belovend uit.
We gaan 3 weken en onze doelstelling is om te beginnen in het zuiden en dan wel zien hoever we naar het noorden gaan, misschien zit Schotland er ook nog wel in.
Maar voorlopig zitten we alleen aan Zuid-Engeland te denken.
In 3-op reis lieten ze vorig weekend een stukje over Wales zien en toen werd mijn vrouw enthousiast, zelf wilde ik wel eerder naar Engeland maar zij zag dat links rijden niet zitten.
Dus probeer ik haar met leuke reis verslagen over te halen en het lezen hier op dit topic dat de meesten het links rijden meevalt.

Jeanette, ook bedankt voor jouw verslag.

En Duiker bedankt voor de tip van de kustbaan.

Jammer trouwens dat er weer mensen zijn die elkaar in de haren vliegen op dit topic, daar heb ik niet om gevraagd.
Op dit forum komt het helaas vaak voor, wat ik heel erg jammer vind.
Dit is volgens mij één van de drukst bezochte forums voor camperaars en voor ons ook veel info te vinden.
Groetn,
Appie uut een zunnig oord.

Europa is veel te mooi om er over heen te vliegen, daarom doen wij het met de camper.
Te volgen op De Boer op toer

Renovatie Clou liner 1985:
Blog
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Engeland



Bericht door Marco Polo »

Zou me focussen op het zuiden (of een ander deel van het VK maar niet het geheel).
3 weken zijn zo om lijkt me.
Ben zelf in het verleden 2 weken in Yorkshire/ Derbyshire geweest en dat was net voldoende.
In september in Schotland geweest en in 5 weken oostkust, noordelijke eilanden en een klein stukje van het westen gezien (NewCastle heen- York terug).
Als je de 3 hoek Dover- Penzance- Edinburgh- Dover bekijkt praat je al over ruim 1400 mijl rijden.
Ben je alleen nog maar in het zuiden van Schotland.
reinolt
Berichten: 3892
Lid geworden op: ma 25 aug 2003, 19:16
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Engeland



Bericht door reinolt »

Ter algemene info

http://www.campersite.nl/bestemmingen/engeland.php



Sent from my iPad using Tapatalk
Trotse bezitter van een Adria Coral S 660 SL
I amsterdam AJAX de passie die in je zit
Afbeelding
Gebruikersavatar
RobGT
Berichten: 122
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 19:47

Re: Engeland



Bericht door RobGT »

Appie,

Fijn dat je ons verhaal leuk vindt. We hebben ons verhaal "Mysterieus Engeland" getiteld. Er is nog een minstens een ander mysterie; waarom voelen we ons zo thuis in Zuid-Engeland en niet in Wales, waar we ook twee keer zijn geweest. Voor ons is Wales mooi, maar verder heeft het niets voor ons. Dat hebben we in Frankrijk ook; Frankrijk is mooi en een deel van Frankrijk, Bretagne, vinden we geweldig, de bevolking is veel vriendelijker en we voelen ons er helemaal thuis.
We begrijpen dat dit onze ervaringen zijn. Ieder moet voor zichzelf uitvinden, waar die zich thuis voelt of niet, of dat het er gewoon mooi is en verder niets. Zoals gezegd, dit is een mysterie op zich en dat kan gelden voor alle landen en voor alle mensen.
Hoe het in elkaar zit, ik weet het niet. Het is een avontuur op zich om dat voor jezelf uit te zoeken. x;-)

Ik wens je fijne feestdagen, een sprankelend nieuwjaar, goede voorbereidingen en uiteindelijk een fantastische reis in Groot-Brittannië.

Groet, Rob x:D
Maak je dromen waar ...... leef nu.
www.GeoCruiser.nl
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5259
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: Engeland



Bericht door Mickel Moen »

Niet echt een verslag, maar wel een overzicht van onze route en bezochte campings.
Reisdoel: Het Lake District.

http://mickelmoencamperen.blogspot.nl/2 ... ew=sidebar

http://mickelmoencamperen.blogspot.nl/

Afbeelding
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
mari-anne
Berichten: 515
Lid geworden op: zo 20 feb 2005, 16:33
Locatie: emmen
Contacteer:

Re: Engeland



Bericht door mari-anne »

Engeland is prachtig en alleen al aan het zuiden heb je je handen vol. Zie mijn reisverslagen op:
http://www.mariannevoskamp.com
Gebruikersavatar
De Boer op toer
Berichten: 811
Lid geworden op: ma 01 feb 2010, 19:51
Locatie: Zwervende

Re: Engeland



Bericht door De Boer op toer »

RobGT schreef:Appie,

Fijn dat je ons verhaal leuk vindt. We hebben ons verhaal "Mysterieus Engeland" getiteld. Er is nog een minstens een ander mysterie; waarom voelen we ons zo thuis in Zuid-Engeland en niet in Wales, waar we ook twee keer zijn geweest. Voor ons is Wales mooi, maar verder heeft het niets voor ons. Dat hebben we in Frankrijk ook; Frankrijk is mooi en een deel van Frankrijk, Bretagne, vinden we geweldig, de bevolking is veel vriendelijker en we voelen ons er helemaal thuis.
We begrijpen dat dit onze ervaringen zijn. Ieder moet voor zichzelf uitvinden, waar die zich thuis voelt of niet, of dat het er gewoon mooi is en verder niets. Zoals gezegd, dit is een mysterie op zich en dat kan gelden voor alle landen en voor alle mensen.
Hoe het in elkaar zit, ik weet het niet. Het is een avontuur op zich om dat voor jezelf uit te zoeken. x;-)

Ik wens je fijne feestdagen, een sprankelend nieuwjaar, goede voorbereidingen en uiteindelijk een fantastische reis in Groot-Brittannië.

Groet, Rob x:D
We zijn dus dit najaar ook in Bretagne geweest en vonden het daar ook geweldig mooi, dus zal ons Zuid-Engeland zeker niet gaan tegen vallen.
Ook prettige feestdagen gewenst van onze zijde.
Groetn,
Appie uut een zunnig oord.

Europa is veel te mooi om er over heen te vliegen, daarom doen wij het met de camper.
Te volgen op De Boer op toer

Renovatie Clou liner 1985:
Blog
Gebruikersavatar
De Boer op toer
Berichten: 811
Lid geworden op: ma 01 feb 2010, 19:51
Locatie: Zwervende

Re: Engeland



Bericht door De Boer op toer »

Jeanette schreef:Wij zijn afgelopen meivakantie voor het eerst met de camper naar Engeland geweest. Wij zagen ook erg op tegen het links rijden. Vanaf de boot was het links rijden voor ons zeker wel even peentjes zweten hoor :wink: Maar het was dan ook gigantisch druk en wij kwamen in het schemer aan. Toch went het heel erg snel. We gaan ook beslist nel nog een keer weer omdat dit vooral een eerste kennismaking was. We hebben wel een verslag van onze eerste kennismaking. http://blog.giodio.nl/?p=7106
Jeanette,

We hebben je leuke verslag gelezen met de mooie foto's, jammer dat jullie niet zo veel tijd hadden.
Wij laten Londen links liggen en bewaren dat wel voor een andere keer.
Wales hebben we wel in gedachten te bezoeken en de zuidelijke kust pakken we ook zeker mee.
Waar jullie in Dover overnacht hebben, heb je daar toevallig coördinaten van?
Bedankt alvast.
Groetn,
Appie uut een zunnig oord.

Europa is veel te mooi om er over heen te vliegen, daarom doen wij het met de camper.
Te volgen op De Boer op toer

Renovatie Clou liner 1985:
Blog
Gebruikersavatar
De Boer op toer
Berichten: 811
Lid geworden op: ma 01 feb 2010, 19:51
Locatie: Zwervende

Re: Engeland



Bericht door De Boer op toer »

mari-anne schreef:Engeland is prachtig en alleen al aan het zuiden heb je je handen vol. Zie mijn reisverslagen op:
http://www.mariannevoskamp.com
mari-anne,

Ook jullie verslag met veel plezier door gelezen, ook leuke foto's, bedankt.
Zijn jullie op veel van die kleine binnendoor routes gereden?
Denk dat voor ons misschien niet echt verstandig is met een camper van 2.5 meter breed.
Heb wel altijd een reserve spiegel bij me :P
Groetn,
Appie uut een zunnig oord.

Europa is veel te mooi om er over heen te vliegen, daarom doen wij het met de camper.
Te volgen op De Boer op toer

Renovatie Clou liner 1985:
Blog
Plaats reactie