Slechte zaak

Gebruikersavatar
Going
Berichten: 3228
Lid geworden op: di 15 nov 2011, 19:14

Re: Slechte zaak

Bericht door Going »

Dit soort gebeurtenissen komen enkels malen per jaar voor. Niet alleen in Griekenland maar over de gehele wereld.
Toevallig één plek nu, maar waarschijnlijk daar nooit méér. Lees eens dagelijks de Telegraaf en ga eens na waar wekelijks overvallen op huis en straat worden gedaan. Moet ik nu die buurt ook vandaan blijven?
Fijn dat een recent geval wordt gemeld, maar ga aub niet overboord met opdringerige waarschuwingen. Wij, vooral de overwinteraars weten van de risico's en nemen normaal maatregelen voor onze veiligheid.
,
BUPHO sunblockers gemaakt van Australisch schaduwdoek,
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Slechte zaak

Bericht door MonRoe »

twente1946 schreef:ondanks de vele waarschuwingen zijn er altijd nog mensen die dit risico nemen. Dus niet klagen maar accepteren dat je te pakken wordt/bent genomen. Het is een andere tijd geworden de laatste jaren.
sorry hoor maar deze opmerking slaat echt helemaal nergens op. je zegt hiermee dat als je vrij staat je een vrijbrief geeft om overvallen te worden?
ze hebben gewoon van jou en je spullen af te blijven.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Slechte zaak

Bericht door Jan en Simonne »

+1
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
Maranopreis
Berichten: 1687
Lid geworden op: vr 21 apr 2017, 23:39
Locatie: Rheden
Contacteer:

Re: Slechte zaak

Bericht door Maranopreis »

twente1946 schreef:
za 20 apr 2019, 15:49
ondanks de vele waarschuwingen zijn er altijd nog mensen die dit risico nemen. Dus niet klagen maar accepteren dat je te pakken wordt/bent genomen. Het is een andere tijd geworden de laatste jaren.
Begrijp deze eigen-schuld-dikke-bult-reactie niet helemaal, mensen vragen er niet om, kunnen bedacht hebben zoals een andere poster dat ze hier veilig konden staan. Bovendien er werd niet geklaagd maar geconstateerd, en accepteren dat het gebeurt, nee aangifte doen.
Going schreef:
za 20 apr 2019, 16:55
Dit soort gebeurtenissen komen enkels malen per jaar voor. Niet alleen in Griekenland maar over de gehele wereld.
Toevallig één plek nu, maar waarschijnlijk daar nooit méér. Lees eens dagelijks de Telegraaf en ga eens na waar wekelijks overvallen op huis en straat worden gedaan. Moet ik nu die buurt ook vandaan blijven?
Fijn dat een recent geval wordt gemeld, maar ga aub niet overboord met opdringerige waarschuwingen. Wij, vooral de overwinteraars weten van de risico's en nemen normaal maatregelen voor onze veiligheid.
,
Opdringerige waarschuwingen nog niet gezien. Ik vind vermelden prettig. Wat je ermee doet moet men zelf weten.
Greetz André & Marjos

ONE LIFE, LIVE IT !

zie onze reisverslagen op https://www.maranopreis.nl
twente1946
Berichten: 559
Lid geworden op: do 31 okt 2013, 12:31

Re: Slechte zaak

Bericht door twente1946 »

MonRoe schreef:
za 20 apr 2019, 17:12
twente1946 schreef:ondanks de vele waarschuwingen zijn er altijd nog mensen die dit risico nemen. Dus niet klagen maar accepteren dat je te pakken wordt/bent genomen. Het is een andere tijd geworden de laatste jaren.
sorry hoor maar deze opmerking slaat echt helemaal nergens op. je zegt hiermee dat als je vrij staat je een vrijbrief geeft om overvallen te worden?
ze hebben gewoon van jou en je spullen af te blijven.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
dan neem je toch gewoon dat risico, mij een zorg
Gebruikersavatar
bently
Berichten: 2432
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 10:52
Locatie: Wijlre

Re: Slechte zaak

Bericht door bently »

Mooie camperaarcollega ben jij :thumbdown:
Groeten, Henk Geurts

Hymer Tramp 654 SL - Fiat Ducato 250 - 2.3 Multijet - 157 pk - 2008

http://mooimooimoi.blogspot.nl/

http://mooimoimooi.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Slechte zaak

Bericht door Aloys »

Inderdaad. Wij overnachten ook heel veel vrij, al 30 jaar. Kan dat niet meer?
Oversteken doe ik ook al mijn hele leven, maar het verkeer is wel 'tig'keer zo druk geworden. Ook maar niet meer doen...

Laten we er maar een slotje ophangen, anders wordt het ruzie. De boodschap van TS was duidelijk.
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gesloten