Ferry richting Griekenland

Gebruikersavatar
joske501
Berichten: 1316
Lid geworden op: di 19 dec 2006, 19:38
Locatie: Oostduinkerke B

Re: Ferry richting Griekenland



Bericht door joske501 »

Beste,

Ik heb al contact op genomen en moest nog bijkomende informatie sturen, wat ik vandaag heb gedaan, nu wachten op haar antwoord.

Joske
Geniet met mate, eerder nu dan later.

JUMPER Joskes Undercover Motorhome voor Prettig Eerlijk Reizen
Citroën Jumper 3.0 L4H2 met VakCar (NL) inbouw (fietsen binnenin) ingeschreven als Kampeerwagen
frabi
Berichten: 1
Lid geworden op: di 13 feb 2018, 9:30

Re: Ferry richting Griekenland



Bericht door frabi »

hallo
Kan men rechtstreeks bij Minoan boeken voor de overzet naar Griekenland?
Is dat voordeliger?
We kunnen niet meer boeken bij Tosca via nieuw emailadres komen steeds terecht bij een collega.
alvast bedankt voor de reacties
Gebruikersavatar
joske501
Berichten: 1316
Lid geworden op: di 19 dec 2006, 19:38
Locatie: Oostduinkerke B

Re: Ferry richting Griekenland



Bericht door joske501 »

Beste,

De prijs die ik bekomen heb voor camping on board van https://greekferries-club.gr/ was duurder dan boeken bij directferries en met de buitenhutten inbegrepen, en greekferries kon voor mij niet de gevraagde data reserveren met camping on board, dus heb voor Minoan Lines gekozen via Directferries en met de buitenhutten.

Joske
Geniet met mate, eerder nu dan later.

JUMPER Joskes Undercover Motorhome voor Prettig Eerlijk Reizen
Citroën Jumper 3.0 L4H2 met VakCar (NL) inbouw (fietsen binnenin) ingeschreven als Kampeerwagen
iakovos
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 21 feb 2014, 22:13

Re: Ferry richting Griekenland



Bericht door iakovos »

frabi schreef:
do 03 jan 2019, 10:29
hallo
Kan men rechtstreeks bij Minoan boeken voor de overzet naar Griekenland?
Is dat voordeliger?
We kunnen niet meer boeken bij Tosca via nieuw emailadres komen steeds terecht bij een collega.
alvast bedankt voor de reacties
Kan men rechtstreeks bij Minoan boeken voor de overzet naar Griekenland?
Je kunt rechtstreeks boeken bij Minoan.
booking@minoan.gr


Is dat voordeliger?
Zelfde prijs.
Gebruikersavatar
Kretenzer
Berichten: 255
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 19:18
Locatie: Armeni/chania

Re: Ferry richting Griekenland



Bericht door Kretenzer »

Boeken kan direct bij Minoan. Of via hun mail, of telefoon of via de site Minoan.gr. Is in Duits en Engels. En Grieks uiteraard.
Gebruikersavatar
petervanzelst
Berichten: 134
Lid geworden op: do 11 dec 2014, 10:59
Locatie: noord holland

Re: Ferry richting Griekenland



Bericht door petervanzelst »

heb gisteren rechtstreeks geboekt bij minoan voor ancona-patras.
kortingkaart anwb gebruiken ( show your card) en betaalde voor 2 personen ( senior), hond en buscamper ( 6 meter) voor een enkele reis 220 euro. Camping all inclusive tarief. slapen met de hond in een 2 persoons diervriendelijke hut. Heel vriendelijke behandeling bij de customer support afdeling. We gaan terug via albanie en kroatie langs de kust.
Gebruikersavatar
Bossche Bollen M&R
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 22:30
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Re: Ferry richting Griekenland



Bericht door Bossche Bollen M&R »

Ik begrijp niet helemaal wat ik verkeerd doe :eh: We zijn eindelijk weer eens in de gelegenheid in mei-juni te gaan, maar het lukt mij maar niet via de directe websites van de rederijen of via de bekende andere sites iets te boeken. We willen graag heen 31 mei en terug 22 juni met onze buscamper, liefst ancona naar igoumenitsa middels camping on board bij superfast of minoan. Superfast zit volgens mij vol en bij minoan krijg ik foutmeldingen. Bij minoan heb ik het idee dat de foutmelding ontstaat doordat er een 'early booking discount' aan blijft staan, zelfs als ik die afvink, er wordt dan aangegeven 'one of the discounts you chose cannot be applied'. Iemand een idee wat dit kan zijn of suggesties? Ik heb de welbekende Tosca ook al een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord. We willen zoooooo graag gaan... :cry: :cheers: Marcel
Gespot in Alice Springs (Australia): "Life is a mistery to be lived, not a problem to be solved!"
Nog zo één: de spreuk op de kentekens van New Hampshire (USA): "Live free or die!"

http://tweebosschebollenopreis.jouwweb.nl
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Ferry richting Griekenland



Bericht door MonRoe »

Wij kregen ook foutmeldingen bij Minoan. Probeer het op de site van Greekferry, daar is het ons wel gelukt om te boeken en de volgende ochtend lag de bevestiging in de mailbox.

Van Tosca kregen wij ook geen e-mail terug. Josephine Vooren schijn je nu te moeten benaderen.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
iakovos
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 21 feb 2014, 22:13

Re: Ferry richting Griekenland



Bericht door iakovos »

Bossche Bollen M&R schreef:
vr 08 feb 2019, 20:02
Ik begrijp niet helemaal wat ik verkeerd doe :eh: We zijn eindelijk weer eens in de gelegenheid in mei-juni te gaan, maar het lukt mij maar niet via de directe websites van de rederijen of via de bekende andere sites iets te boeken. We willen graag heen 31 mei en terug 22 juni met onze buscamper, liefst ancona naar igoumenitsa middels camping on board bij superfast of minoan. Superfast zit volgens mij vol en bij minoan krijg ik foutmeldingen. Bij minoan heb ik het idee dat de foutmelding ontstaat doordat er een 'early booking discount' aan blijft staan, zelfs als ik die afvink, er wordt dan aangegeven 'one of the discounts you chose cannot be applied'. Iemand een idee wat dit kan zijn of suggesties? Ik heb de welbekende Tosca ook al een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord. We willen zoooooo graag gaan... :cry: :cheers: Marcel
Klopt heb ik ook last van.
Zodra je “All Inclusive Camping” gebruikt, gaat het fout.
Het volgende kun je doen :
Mail naar : booking@minoan.gr
Of bellen : Tel: +30 210 4145744,
DISCOUNT :
- 20% Member of de Automobile club ANWB/Holland (Show Your Card) o.i.d.
- 20% EARLY BOOKING.
- Eventueel Pet in the cabin, you can enjoy a special, reduced fare of only 25 Euro.
- Book for “All Inclusive Camping” service
- Eventueel Menber of Minoan Bonus Club.

Geef de vertrekdatums op.
De vertrek havens.
Of je "Camping inclusive" wilt.
Camper.
Lengte van de camper.

Je krijgt binnen een paar dagen een offerte, die is veertien dagen geldig.
Je kunt per creditcard betalen of het geld overmaken met de eigen bankrekening.

Suc6
Gebruikersavatar
Kretenzer
Berichten: 255
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 19:18
Locatie: Armeni/chania

Re: Ferry richting Griekenland



Bericht door Kretenzer »

Waarschijnlijk heeft dit te maken met het invullen van korting. Camping all incl. Combineert niet met welke korting dan ook. Behalve vroegboekkorting,
Gebruikersavatar
Bossche Bollen M&R
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 22:30
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Re: Ferry richting Griekenland



Bericht door Bossche Bollen M&R »

Ik ben er inmiddels achter waardoor de foutmelding via de Minoan site ontstaat: bij de accomodatie moet ik kiezen voor 2-berth ipv deck. De camping on board optie icm show your card en vroegboekkorting geeft dan een bedrag van €361,-. Prima prijs. Alleen het wordt dan een paar dagen later want het zit aardig vol rond die tijd. Van Josephine Vooren inmiddels ook een reactie gehad en Minoan en go-ferry ook aan het werk gezet :-B Hopelijk gaat het lukken voor in eerste instantie de gewenste dagen, en anders vertrekken we wat later.

Even een zijsprongetje: ik heb zitten zoeken naar wanneer de griekse zomervakanties zijn, maar kan niets vinden. Iemand een idee?

:cheers: Marcel
Gespot in Alice Springs (Australia): "Life is a mistery to be lived, not a problem to be solved!"
Nog zo één: de spreuk op de kentekens van New Hampshire (USA): "Live free or die!"

http://tweebosschebollenopreis.jouwweb.nl
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18101
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Ferry richting Griekenland



Bericht door Cee Pee »

Dat is altijd Juli en Augustus.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Ferry richting Griekenland



Bericht door thole »

Als jullie de Griekse zomervakanties bedoelen, die zijn , wat wij meegemaakt hebben in juli en augustus, en dan ook nog een week ervoor in juni en erna in september. Juiste data voor dit jaar weten we ook niet.
Laatst gewijzigd door thole op za 09 feb 2019, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Bossche Bollen M&R
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 22:30
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Re: Ferry richting Griekenland



Bericht door Bossche Bollen M&R »

Thanx voor alle reacties, het is gelukt, 2 juni heen en 28 juni terug :-B We zijn helemaal happy en willen eigenlijk nu al weg :lol3: Iedereen veel plezier alvast met de voorpret! :cheers: Marcel&Roy
Gespot in Alice Springs (Australia): "Life is a mistery to be lived, not a problem to be solved!"
Nog zo één: de spreuk op de kentekens van New Hampshire (USA): "Live free or die!"

http://tweebosschebollenopreis.jouwweb.nl
Plaats reactie