net terug uit Griekenland

Plaats reactie
Corbogers
Berichten: 78
Lid geworden op: di 05 nov 2013, 16:47

net terug uit Griekenland



Bericht door Corbogers »

We zijn net terug en ik wil toch iets met jullie delen.
Dit land is voor ons het fijnste camperland tot nu toe. We hebben de reis met honden gemaakt en de grieken laten je heel erg je gang gaan. Fijn om zo je vakantie door te kunnen brengen. Je kunt op heel veel plaatsen vrij en veilig staan. Top, volgend jaar weer alleen dan april en mei want het was toch warm zeg...
De route door Roemenië en Bulgarije doen we niet meer want dat heeft, behalve het besef dat we het thuis toch echt goed hebben, geen toegevoegde waarde.
Albanië terug is eigenlijk precies hetzelfde. De kustweg is wel bijzonder maar het land is echte armoede volgend jaar dus door Servië.
We hebben vanaf Kavala de kustlijn gedaan en zijn erg enthousiast !!
Volgend jaar bij goede gezondheid dus echt nog eens...
Vertrokken4
Berichten: 4187
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44

Re: net terug uit Griekenland



Bericht door Vertrokken4 »

Tsja, wat zegt dat nou eigenlijk dat jij geen toegevoegde waarde ziet in Roemenië, Bulgarije en/of Albanië op weg heen of terug naar Griekenland.

Groetjes,

Jeroen
Uitgeschreven

Re: net terug uit Griekenland



Bericht door Uitgeschreven »

Mijn mooiste trips naar Griekenland zijn nu net door die landen.Ik vind het altijd een soort sensatie om te zien hoe het er daar aan toe gaat.+Net zoals we ieder jaar een maand of 2 naar Afrika trekken.
Ik kom daar tot rust, door de eenvoud van die streken.
Eind Augustus terug door Albanie naar griekenland.
Maar iedereen mag een mening hebben. TS misschien volgende keer met de boot van uit Ancona ? Maar ik ben niet zo onderste boven van italie. :(
Corbogers
Berichten: 78
Lid geworden op: di 05 nov 2013, 16:47

Re: net terug uit Griekenland



Bericht door Corbogers »

Jeroen,
dat zegt helemaal niets, slechts mijn mening en die zal uiteraard niet iedereen delen...Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.
Laten we bij het onderwerp blijven, Griekenland een heerlijk land om te "camperen" ook met honden.....
Vertrokken4
Berichten: 4187
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44

Re: net terug uit Griekenland



Bericht door Vertrokken4 »

Voor de helderheid Corborgers, jij begint over Roemenië, Bulgarije en Albanië, niet ik, dus om dan nu dan maar buiten de discussie te stellen komt wat vreemd over.

Groetjes,

Jeroen
Plaats reactie