Griekenland we komen weer in 2018

Plaats reactie
robbreedveld
Berichten: 728
Lid geworden op: za 25 jul 2009, 22:32
Locatie: Westerlo (B)

Re: Griekenland we komen weer in 2018



Bericht door robbreedveld »

Kapot raam , open deur , rotzooi binnen en overal onkruid metershoog en dan ook daar metershoog vuilnis .
Gevaar voor de gezondheid en de boel weer op orde brengen krijgen als ze het goed willen in een paar weken niet voor elkaar.


Rob
robbreedveld
Berichten: 728
Lid geworden op: za 25 jul 2009, 22:32
Locatie: Westerlo (B)

Re: Griekenland we komen weer in 2018



Bericht door robbreedveld »

Kapot raam , open deur , rotzooi binnen en overal onkruid metershoog en dan ook daar metershoog vuilnis .
Gevaar voor de gezondheid en de boel weer op orde brengen krijgen als ze het goed willen in een paar weken niet voor elkaar.


Rob
Gebruikersavatar
M2
Berichten: 2244
Lid geworden op: ma 22 nov 2004, 20:15
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Griekenland we komen weer in 2018



Bericht door M2 »

Da's mooi balen. Wat ook balen is: heb gisteren een enkel fors gekneusd. Struikelde achteruit lopende. Moest snel stoepje afspringen en daarbij sloeg rechter enkel om. Nu met been omhoog ingezwachteld. Gaan vanmiddag Kythira af. Overnachten mogelijk in Boza. Iemand nog een andere tip daar in de buurt die ik nog niet ken? Liefst met bomen.
Michel
zorg goed voor je lichaam, waar anders moet je in leven...
Gebruikersavatar
bensto
Berichten: 126
Lid geworden op: za 08 nov 2008, 21:26
Contacteer:

Re: Griekenland we komen weer in 2018



Bericht door bensto »

Weet niet waar / wat Boza is, maar wij stonden gisteren na aankomst 15km boven Neapolis in Voia ah strand naast een beach bar met sympa uitbaters. Zie park4night. Geen bomen, maar die misten we niet. Vanochtend om 09.00 een voortreffelijke cappuccino - succes met je enkel, veel ijsblokjes uit de supermarkt.
met vriendelijke groet
Bensto
NB trotse bezitter van -->Karmann Dexter 550;
robbreedveld
Berichten: 728
Lid geworden op: za 25 jul 2009, 22:32
Locatie: Westerlo (B)

Re: Griekenland we komen weer in 2018



Bericht door robbreedveld »

Wet van Murphy ,

Weet ook alleen Boza zoals je weet , hoop dat Monique de bus kan besturen.
Ma Ying rijdt nu voor zeker 95 % , maar daar hebjil niets aan.

Sterkte , Rob en Ma Ying
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: Griekenland we komen weer in 2018



Bericht door Digiwalker »

Zoals niemand waarschijnlijk weet zitten we nu al 3 weken op Halkidiki. Helaas is door de vele enthousiaste verhalen over ons plekje het enigzins druk geworden. Vooral nu de Bulgaren vakantie schijnen te hebben. Daarom stappen we as zondag maar weer achter het stuur. Het was hier stik gezellig, maar ja we moeten verder. Bizar was dat een gewonde dolfijn naar mij op het strand kwam. En wat kan je dan doen voor het beest. Na hem getroost te hebben en geprobeerd in dieper water te duwen ben ik maar de politie gaan bellen. Een dik uur later was de brandweer ter plaatse met een paar man maar de dolfijn was onvindbaar. Ik hoop dat hij het gaat overleven.

Door en Rene
Griekenland ons vakantielandAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn Z met Tapatalk

Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
robbreedveld
Berichten: 728
Lid geworden op: za 25 jul 2009, 22:32
Locatie: Westerlo (B)

Re: Griekenland we komen weer in 2018



Bericht door robbreedveld »

En wij op Boza maar op Renee wachten , hij beloofde eind mei begin juni te arriveren in Boza , ja , op Boza kan je niet spelen met een dolfijn.

Rob
Gebruikersavatar
M2
Berichten: 2244
Lid geworden op: ma 22 nov 2004, 20:15
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Griekenland we komen weer in 2018



Bericht door M2 »

Maar wel met ons. We zijn net aangekomen. Druk. Begint op een camping te lijken.
vanavond maar eens een aflevering van flipper kijken.
zorg goed voor je lichaam, waar anders moet je in leven...
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: Griekenland we komen weer in 2018



Bericht door Digiwalker »

Ja helaas pindakaas maar Rene gaat dit jaar niet naar Boza.
Via Argalsti steken we dwars over naar Ohrid. Over de bergen langs een paar meren.
We zullen wel zien.
Zondag hebben we een afspraak in Pydna met een berg griekse mosselen.
Yammy

Verstuurd vanaf mijn Z met Tapatalk

Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
robbreedveld
Berichten: 728
Lid geworden op: za 25 jul 2009, 22:32
Locatie: Westerlo (B)

Re: Griekenland we komen weer in 2018



Bericht door robbreedveld »

Dus we nemen Renee met een korreltje zout.

@michel , kan je rijden ( met bus ). ?


Rob
Gebruikersavatar
M2
Berichten: 2244
Lid geworden op: ma 22 nov 2004, 20:15
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Griekenland we komen weer in 2018



Bericht door M2 »

@Bensto: dank voor je tip. Ben uiteindelijk toch op Boza terecht gekomen. Zullen hier het weekend wel blijven.
Dus jullie zaten ook op Kythira. Zagen jullie woensdag rijden denk ik. Wij stonden verborgen te ontbijten achter een heel klein kapelletje.
Jullie kwamen vanaf het ziekenhuis richting noorden gereden. Wij hadden net twee overnachtingen gedaan op het strandje van Platia Ammos.

@Rob: heb mijn enkel goed ingezwachteld (sportmasseur geweest hé) en toen in de bergschoenen ingesnoerd. Daarmee (en paracetamol) kon ik eigenlijk aardig rijden. Scheelt ook dat het een automaat is en een goede rembekrachtiger.
Nu beentje omhoog in Boza. Helaas geen forumleden. Blijf nog met de tsipouro zitten.
Monique kan wel rijden als het moet. Maar op zich gaat het wel.

Michel
zorg goed voor je lichaam, waar anders moet je in leven...
Gebruikersavatar
bensto
Berichten: 126
Lid geworden op: za 08 nov 2008, 21:26
Contacteer:

Re: Griekenland we komen weer in 2018



Bericht door bensto »

Wij stonden oa in Platia Amos, Kapsali en Kombonada. Steeds als enige camper. In Lykodimou beach (idem) hoorden we dat een NLcamper (zwart) er een dag eerder had gestaan. Goed hè, zo'n klein eiland en elkaar toch niet per se hoeven treffen. Hou je poot stijf. :thumbup:
met vriendelijke groet
Bensto
NB trotse bezitter van -->Karmann Dexter 550;
Camperaapje
Berichten: 846
Lid geworden op: zo 12 aug 2012, 23:35
Locatie: Achterhoek

Re: Griekenland we komen weer in 2018



Bericht door Camperaapje »

Hoi allen,

Wij gaan eind juli voor het eerst naar Griekenland, ik heb op het forum al de nodige tips gelezen.
Al verder zoekende op internet kwam ik de kloosters van Meteora tegen, wellicht staat het al ergens beschreven, maar ik vind het de moeite waard dus ik laat jullie meegenieten.....bij deze:

https://www.myfootprints.nl/bucketlist/ ... n-meteora/
Gebruikersavatar
nicolasfirst
Berichten: 258
Lid geworden op: do 15 feb 2018, 19:05
Locatie: Westerbork

Re: Griekenland we komen weer in 2018



Bericht door nicolasfirst »

Mooie foto’s Renee. Ziet er prachtig uit daar. Ga ik op mijn lijstje zetten. Mooie BBQ heb jij. Bevalt ie een beetje. Heb net dezelfde aangeschaft.

Groet,
Nico
We hebben een Opel Combo L2 uit 2013, met benzinemotor en weinig kilometers, begin 2019 laten ombouwen tot een minicamper door de mensen van minicamper.nl..

Het ombouw verhaal vindt je in dit topic
Plaats reactie