Bulgarije op weg naar Turkije

Plaats reactie
robbreedveld
Berichten: 728
Lid geworden op: za 25 jul 2009, 22:32
Locatie: Westerlo (B)

Bulgarije op weg naar Turkije



Bericht door robbreedveld »

Rijdend op de slechte wegen van Bulgarije met driemaal radarcontrole gisteren door de politie , waarbij ik ook,driemaal voor gewaarschuwd werd door lichtsignalen tegenliggers en vandaag zonder waarschuwing , maar geen probleem , we reden zoals verplicht 50 , soms 40 en 30 en bj wijze van uitzondering soms over een stuk van plusminus 1000 mtr. 70.
Waarschuwing , supermarkten zijn nauwelijks te vinden , wel in de zeer kleine smalle straatjes waar je met de camper niet in kan.
Bij de grens is een grote supermarkt ( metro ) daar kan je nodige inslaan en speciaal drinkwater.
Wij kwamen uiteindelijk een wat grotere supermarkt tegen met parkeer gelegenheid en gingen naar binnen.
Bij het verlaten waren jongens bezig onze fietsen te verwijderen , na een brul mijnerzijds zette ze het op een hollen en ik verzwikte mijn enkel .
Handdoek met koud water om mijn enkel en maar afwachten , blijf voorlopig maar drie dagen op onze huidige prachtige kleine camping van een Engelsman ( Martin ) , die ook wijnmaakt van Merlot druiven.
Campingprijs 14 euro met stroom en wifi en een perfekt sanitair.

Rob
Plaats reactie