Onderzoek naar gedooggedrag Griekse politie

volvop31
Berichten: 530
Lid geworden op: vr 18 mar 2005, 8:43

Re: Onderzoek naar gedooggedrag Griekse politie



Bericht door volvop31 »

Tot nu toe 5 maal weggestuurd op 10 jaar (12 keer geweest!): in Plaka (2 maal, 1ste maal door de politie in 2007, 2de maal in 2014 door een campingeigenaar), in Pylos (2008?) , Castro (2013), Pitalidi(!) in 2014 door onvriendelijke (!) politie.
5 maal weggestuurd op 12 reizen is echt niet overdreven maar komt de laatste jaren toch meer en meer voor.
Verslaafd aan Griekenland !
Ook nog na Marokko...
En na Turkije!
Maar overwinteren in de Algarve!
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: Onderzoek naar gedooggedrag Griekse politie



Bericht door Digiwalker »

@ Volvop31
Je bent in 2014 weggestuurd zeg je. Waar en in welke periode was dat? Was dat bij een cp die op mijn kaart staat? Zo ja? dan kan ik dat vermelden.

Zijn er nog meer mensen die in 2014 zijn weggestuurd van cp's van mijn kaart ? Gaarne feedback.

Persoonlijk ben ik nergens weggestuurd en is mijn seizoen 2014 uitmuntend verlopen en kan ik zeggen dat Griekenland nog steeds erg gastvrij is.
We hopen dat dat zo blijft.

:wave:
Rene
Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
volvop31
Berichten: 530
Lid geworden op: vr 18 mar 2005, 8:43

Re: Onderzoek naar gedooggedrag Griekse politie



Bericht door volvop31 »

hallo Digiwalker,
In september 2014 werdan we in Pitalidi weggestuurd op een ongewoon onvriendelijke politie, toen ik om wat meer uitleg vroezg kreeg ik enkel een "no camping, no camping". dit is een cp die op uw kaart staat en waar we al j
Laatst gewijzigd door volvop31 op wo 12 nov 2014, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Verslaafd aan Griekenland !
Ook nog na Marokko...
En na Turkije!
Maar overwinteren in de Algarve!
volvop31
Berichten: 530
Lid geworden op: vr 18 mar 2005, 8:43

Re: Onderzoek naar gedooggedrag Griekse politie



Bericht door volvop31 »

Hallo Digiwalker,
In mei 2014 werdan we in Pitalidi weggestuurd door een ongewoon onvriendelijke politie, toen ik om wat meer uitleg vroeg kreeg ik enkel een "no camping, no camping". Dit is een cp die op uw kaart staat en waar we al jaren met vele anderen, zonder probleem, overnacht hebben. de cp bevindt zich vlak bij een sportterrein op een relatief eenzame plaats.
PS: een tijdje geleden stuurde ik je een PM met onze ervaringen van dit jaar (o.a. ook betreffende Kakovatos). Niet ontvangen?
Volvop31/Willy
Verslaafd aan Griekenland !
Ook nog na Marokko...
En na Turkije!
Maar overwinteren in de Algarve!
Gebruikersavatar
Amstel
Berichten: 481
Lid geworden op: di 10 jul 2012, 18:42

Re: Onderzoek naar gedooggedrag Griekse politie



Bericht door Amstel »

Camping Petalidi Beach ligt 4 km verder en is geopend van 1/04 - 30/09, buiten die tijd, geen moeilijkheden.
Heb gehoord (mag ik dat wel zeggen? :? ) dat de eigenaar de gemeentelijke politie opdracht geeft de campers weg te sturen. Binnen die tijd dus alleen parkeren, spullen binnen houden! Wij hebben er 4-5 dagen gestaan in November 2013, nema problema! Leuk plekkie!
Julian http://www.tripinview.com/#/presentatio ... ideo=43455
http://www.tripinview.com/#/presentatio ... tail=44237
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: Onderzoek naar gedooggedrag Griekse politie



Bericht door Digiwalker »

Info betreffende Peleponnesos - MESSENE Petalidi
Sedert 2014 worden er op deze lokatie GEEN campers meer getolereerd. Menigeen is hier al weggestuurd.

Latitude : (Nord) 36.95861° Décimaux ou 36° 57′ 30′′
Longitude : (Est) 21.93527° Décimaux ou 21° 56′ 6′′
Info Volvp31 .d.d 11-14
Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: Onderzoek naar gedooggedrag Griekse politie



Bericht door Digiwalker »

Peloponnese - Kakovatos -
N 37,45727 E 21,63827 In 2014 zijn hier meerdere campers weg gestuurd door de politie.
Een eenvoudige overnachting aan de westkust van de Peloponnesos, net ten zuiden van de stad Zacharo.

Een prachtig park direct aan het strand. 's avonds heb je drie restaurantjes helemaal voor jezelf. info Volvop31 11-14

Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: Onderzoek naar gedooggedrag Griekse politie



Bericht door Digiwalker »

Nieuw toegevoegd

Peleponnesos Skoutari
N36.66 E22.499
klein,heel mooi, heel steil naar beneden
info volvop31 11-14
Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Onderzoek naar gedooggedrag Griekse politie



Bericht door MonRoe »

Wij zijn begin juni weggestuurd in Igoumenitsa, Drepano Beach. De camping is daar open en belt elke dag de politie. We mochten wel parkeren, maar geen luifel uit, geen tafel en stoelen buiten. Dus alleen handdoek op het strand. De politie stuurde ons naar Sagiada of naar Plataria.

Eind juni zijn we weggestuurd bij Paralia beach (tussen Paralia en Loutsa). Ook hier weer een campingbaas die eerst zelf langs kwam en heel erg boos werd op ons en 20 minuten later stond de politie er met twee auto's. Wij stonden er alleen en bij een taverne, maar een stukje verderop stonden ook een paar campers en die werken ook weggestuurd.

De laatste paar dagen in Amoudia doorgebracht en ook daar waren er mensen een week eerder weggestuurd door de politie en ook daar hebben we mensen gesproken die op Drepano Beach waren weggestuurd.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Onderzoek naar gedooggedrag Griekse politie



Bericht door thole »

Wij hebben ook het idee dat de politie actief wordt als het klaaggedrag van campinghouders toeneemt.
In begin oktober werden naar ons verteld werd camperaars nog weggestuurd van Deprano beach, eind oktober hebben we er samen met een tiental andere campers een dag of 5 gestaan. De camping was nog wel geopend maar er werd ons door de politie geen strobreed in de weg gelegd.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Plaats reactie