Griekenland: we komen er aan!!

Gesloten
Gebruikersavatar
M2
Berichten: 2249
Lid geworden op: ma 22 nov 2004, 20:15
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Griekenland: we komen er aan!!

Bericht door M2 »

cjoosten schreef:Zo de boot is weer geboekt. Het is Anek geworden ook al was die 120 euro duurder. We willen persé camping on deck :-B
Waar heb je geboekt, en wanneer vertrek je?
Ik probeer Anek-Superfast te boeken maar alles zit vol geeft het systeem aan.
zorg goed voor je lichaam, waar anders moet je in leven...
Gebruikersavatar
cjoosten
Berichten: 3332
Lid geworden op: vr 16 apr 2004, 20:54
Locatie: Roggel

Re: Griekenland: we komen er aan!!

Bericht door cjoosten »

Hoi

Wij hebben geboekt bij world wide passage in Rotterdam. Datum vertrek kan ik je evt per email geven dat doe ik niet op via dit forum. Misschien komt die info wel bij de verkeerde terecht.

Ik heb iets moeten schuiven met de datum anders was er idd geen boot meer.
m.v.g.

Coen en Mir........iam

Wie zichzelf kent, veroordeelt niemand
Gebruikersavatar
M2
Berichten: 2249
Lid geworden op: ma 22 nov 2004, 20:15
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Griekenland: we komen er aan!!

Bericht door M2 »

Dag Coen,

mag ik inderdaad je datum weten? Per PB?
Potverdorie, ga al voor de negende keer camping on board, en nu zal die al vol zitten. Da's ook wat.
Ja, we kunnen Minoan boeken maar dat is met een hut. En dat is iets wat we absoluut niet willen. Dacht trouwens dat WorldWideFerries alleen maar Minoan boekte??
zorg goed voor je lichaam, waar anders moet je in leven...
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: Griekenland: we komen er aan!!

Bericht door Digiwalker »

Michel

Ja dat is deze : Mainland - -Paltsi - Pilion N 39.235607° O 23.315591°

Er zijn daar nog 2 andere leuke plekken met mogelijkheid tot slapen op het strand in een grot (he he )

Mainland Pilion Okolie Argalasti
Mainland - Potistikon Beach Argalasti

Tussen Okolie en Potistikon ligt een baai afgescheiden door twee rotskammen. Ook de grot is ongeveer hier tussen. Wel eten en drinken mee nemen.
Op Paltsi sta je aan het eind van een boulevard. Water en douche aan het begin van de tamarisken rij. Restaurant aan de boulevard.
Als je bij het restaurantje in Paltsi eet kan je vragen of de eigenaar brood wil meenemen voor de volgende dag.
Leuk voor een wandeling naar het zuiden langs de kust. Maar het is erg steil.

Veel plezier
:wave:
Rene
Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Griekenland: we komen er aan!!

Bericht door MonRoe »

Informeer voor de overtocht ook eens bij
Joséphine Vooren
Afdeling reserveringen
Greekferries Club S.A.
E-mail: jv@eco.gr

http://www.greekferries.gr

Je bericht kan gewoon in het Nederlands. Je krijgt dan een offerte toegestuurd met enkele mogelijkheden. Wij hebben bij haar nu 2x geboekt, in 2011 en in 2014.
meld ook dat je anwb en/of nkc lid bent of adac, krijg je ook de kortingen. Bij minoan zijn de kortingen hoger dan bij Anek omdat je bij minoan de korting over alle prijzen/categorieeën krijgt, bij Anek over een gedeelte.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
robbreedveld
Berichten: 728
Lid geworden op: za 25 jul 2009, 22:32
Locatie: Westerlo (B)

Re: Griekenland: we komen er aan!!

Bericht door robbreedveld »

Josephine Vooren werkt daar niet meer , maar haar mail- adres word nu
Waargenomen door Britta.
November 2014 bij,haar geboekt en kon alleen bij,Minoan , dus hut en voor mij
geen bezwaar.
Ongeveer deze tijd werden er meer boekingen links en rechts gedaan , maar ik was bij haar t.o.v. De hoogste een 200 euro goedkoper uit.
De hoogste zit in het midden van het land , maar noem geen naam op dit forum

Rob
Gebruikersavatar
sagittarius
Berichten: 97
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 12:32
Locatie: Wherever I lay my hat

Re: Griekenland: we komen er aan!!

Bericht door sagittarius »

Boeken bij Britta of zelf via internet boeken met greekferries maakt geen verschil in prijs bij Minoan lines. Let op: de vroegboekkorting is er maar tot 2 februari !
Paul
Hobby 650 ---- Fiat Ducato 2.5 TDi
Gebruikersavatar
M2
Berichten: 2249
Lid geworden op: ma 22 nov 2004, 20:15
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Griekenland: we komen er aan!!

Bericht door M2 »

Dit jaar voor het eerst bij Greek Ferries heb ik geïnformeerd. Al enige weken geleden. Ik dacht om het boeken eens uit te besteden. Ik heb al eens meegemaakt dat ik de trip dan voordeliger kreeg dan rechtstreeks.
Nu verliep het via Greek Ferries wat traag moet ik zeggen. Kreeg vandaag een optie van hun. Kon alleen met Minoan. Ik heb er nu spijt van dat ik een paar weken geleden niet rechtstreeks bij Superfast heb geïnformeerd. Dan was er misschien nog plek geweest. Sinds Minoan geen camping on board meer heeft doen wij Minoan niet meer. We gaan beslist niet in een hut.

Heb nu nog een aanvraag gedaan bij WorldWideFerries en ook rechtstreeks Superfast gemaild. Je weet maar nooit.
Maar we hebben het in al die jaren nog nooit meegemaakt dat eind januari alles al vol zit voor mei/juni.
zorg goed voor je lichaam, waar anders moet je in leven...
Gebruikersavatar
cjoosten
Berichten: 3332
Lid geworden op: vr 16 apr 2004, 20:54
Locatie: Roggel

Re: Griekenland: we komen er aan!!

Bericht door cjoosten »

M2 schreef: Heb nu nog een aanvraag gedaan bij WorldWideFerries en ook rechtstreeks Superfast gemaild. Je weet maar nooit.
Maar we hebben het in al die jaren nog nooit meegemaakt dat eind januari alles al vol zit voor mei/juni.

Wij hebben dat vorig jaar meegemaakt.

Heen met Anek terug met Minoan omdat op de terugweg geen Anek meer te krijgen was. Was ook nog in Januari.

Ik zou maandag bellen naar WWF als ik jouw was. Leg je het gelijk vast. Overigens hebben we dit jaar op de heen en terug reis een dag moet schuiven i.v.m. vol Anek
m.v.g.

Coen en Mir........iam

Wie zichzelf kent, veroordeelt niemand
Gebruikersavatar
M2
Berichten: 2249
Lid geworden op: ma 22 nov 2004, 20:15
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Griekenland: we komen er aan!!

Bericht door M2 »

Greece, here we come again!

Nou beste mensen, ik heb het mooi voor mekaar gekregen.

Heel veel opties geprobeerd. Via een Duits forum kwam ik achter een paar reisbureau's in o.a. Oostenrijk en Griekenland. Die boden vooral Minoan aan. Eén reisbureau had nog wel tickets voor Superfast maar dan niet precies de data die wij wilden. Sowieso was overal het antwoord dat bijna alles was volgeboekt, en vanaf Venetie vertrekken zou al helemaal niet mogelijk zijn.

Het contact met GreekFerries verliep zeer traag, en WWF stond me erg onvriendelijk en klagerig (haar computer was nog niet opgestart en 'ik zit hier maar alleen op kantoor') te woord. Uiteindelijk kreeg ik toch een mailtje van haar dat er niets mogelijk was bij Superfast.

Met een soort van noodkreet (en met een goed verhaal) heb ik via veel heen en weer gemail met de helpdesk van Anek/Superfast het voor mekaar gekregen dat we op onze gewilde data én via de juiste havens kunnen reizen. Camping on board met Superfast vertrek 19 mei van Venetie naar Igoumenitsa en 18 juni terug van Patras naar Ancona. En dat terwijl via de officiële site alles volgeboekt zat.

We zijn keiblij!

Wie zitten er nog meer rond die tijd?

En de groeten,
Michel
zorg goed voor je lichaam, waar anders moet je in leven...
Gebruikersavatar
ludo
Berichten: 16078
Lid geworden op: za 28 jan 2006, 23:09
Locatie: Omgeving Maastricht

Re: Griekenland: we komen er aan!!

Bericht door ludo »

Goed te horen dat het alsnog gelukt is Michel.
Wij vertrekken pas half juli.
Heb er nu al (weer) zin in :thumbup:
Hymer B680 Starline op Mercedes CDI519 V6 3 liter 190 pk automaat.
De enige echte camperforumhond "Lucky" mag nu meerijden in onze Starline!

Met de naam "Vive Le Vink".
Gebruikersavatar
Zwerfleeuwen
Berichten: 698
Lid geworden op: do 22 mei 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Griekenland: we komen er aan!!

Bericht door Zwerfleeuwen »

Oh wat enorm fijn voor je Michel! Wat goed dat je dat gedaan hebt joh! En over een paar maanden heerlijk genieten van Griekenland. Geniet ook een beetje voor ons, want wij zitten Dit jaar vier weken in ons andere favoriete vakantieland: Noorwegen.
groetjes, Hennie
Na onze Hymer uit 2006 nu een Benimar Tessoro 483 uit 2021
durisotti
Berichten: 5211
Lid geworden op: do 16 okt 2008, 1:07

Re: Griekenland: we komen er aan!!

Bericht door durisotti »

Neem maar flink wat Drachmes mee en zorg dat de tank goed vol zit !!
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Griekenland: we komen er aan!!

Bericht door Cee Pee »

Drachmen heb je (nog) geen drol aan en diesel is er nog zat te koop. :wave:
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gesloten