Is er interesse voor sporten op de camperplaats??

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Premiumliner »

Lees zijn eerste bijdrage en onderstaande quote!

Deze instelling verklaart waarom de overgrote meerderheid van MH reizigers voor deze wijze van reizen kiest, juist om individueel te kunnen blijven, om andere visies over bepaalde zaken te leren, om andere mensen te leren kennen, en dan is de gedachte aan animatie op een CP gewoon gruwelijk .
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
MercedesSprinter313
Berichten: 5
Lid geworden op: di 25 dec 2018, 14:48

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door MercedesSprinter313 »

Ik heb niet de intentie om mensen iets op te dringen wat niet bij hun past. Mijn werk doe ik nu tweeënveertig jaar en ik kan me niet voorstellen om helemaal niets meer te doen tijdens de grote trips over 2 jaar. Vandaar deze open vraag met heel veel verschillende antwoorden. Het lesaanbod wat ik geef op dit moment is zeer gevarieerd van salsa tot conditietrainingen, yoga en poweryoga, ook buikspieroefeningen maar wandelvoetbal vind ik ook prima. Het is gewoon fijn om bezig te blijven met de dingen die je leuk vindt. De negatieve reacties vind ik jammer, maar die neem ik zeker mee. In de Praktijk zie ik veel mensen met rug- en knieklachten en dan is het fijn om te zien dat er vooruitgang is. Ps. Wij hadden eerst een oude Iveco en nu een buscamper die grijs is en niet koffiekleurig zoals ik in een reactie had gelezen. Rennen hoeft niet wandelend kom je ook bij je doel :bow:
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Zadowolony »

Gebruikersavatar
KTManiac
Berichten: 3210
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 16:04
Locatie: Made

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door KTManiac »

Premiumliner schreef:
do 27 dec 2018, 14:28
Lees zijn eerste bijdrage en onderstaande quote!

Deze instelling verklaart waarom de overgrote meerderheid van MH reizigers voor deze wijze van reizen kiest, juist om individueel te kunnen blijven, om andere visies over bepaalde zaken te leren, om andere mensen te leren kennen, en dan is de gedachte aan animatie op een CP gewoon gruwelijk .
Doe ik, maar zie nog steeds alleen maar een mening van iemand en niks waar ik me aan stoor.
Maar goed, heb er al weer teveel woorden off-topic aan vuil gemaakt.

On-topic: Die paar keer dat ik (noodgedwongen) op een CP kom zie ik voornamelijk gesloten deuren en uitgeklapte schotelantennes dus ik gok dat het met het animo voor groepssporten wel meevalt....

Maar aan TS: Ik zou het gewoon eens proberen. Reakties vanachter een toetsenbord komen zelden overeen met wat je tegenkomt IRL. (en da's vaak maar goed ook)
Zal ook afhankelijk zijn van waar je bent.
Mezelf realiserend dat ik nu een aanname doe die potentieel op enkelen als rode vlag zal werken :wink: :
Ik denk dat je onder de Zuid-Europa overwinteraars meer animo aantreft dan in Scandinavië.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80312
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Dafluc »

Hij schrijft toch echt letterlijk 'de overgrote meerderheid van MH reizigers'. En vult in hoe die denken en onderweg zijn. Ik lees niet 'mijn manier van onderweg zijn' of 'mijn mening'. Hij claimt namens het overgrote deel te spreken. Vandaar de opmerking spreek voor jezelf.
Hij spreekt in ieder geval niet namens mij, ik denk er anders over.
Afbeelding
Gebruikersavatar
KTManiac
Berichten: 3210
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 16:04
Locatie: Made

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door KTManiac »

Spreekt ook bepaald niet namens mij, maar ik lees 't als niet meer dan z'n mening en hecht er verder weinig waarde aan.
Kan er niks aan doen, ben in een wat overdreven vredige en tolerante bui vandaag. :angel:
Laatst gewijzigd door KTManiac op do 27 dec 2018, 15:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Kroppie »

heb ik interesse?, nee.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10098
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Peter LMC »

+1
Geen zin in. :-B
Gebruikersavatar
FrankJC
Berichten: 1417
Lid geworden op: do 05 okt 2017, 15:38
Locatie: Aa en Hunze

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door FrankJC »

Ik sport mij helemaal suf op een cp/camping maar dat is hoofdzakelijk 's nachts :shock:
Gebruikersavatar
Don Esteban
Berichten: 1066
Lid geworden op: ma 23 nov 2015, 17:52
Locatie: Limburg / Costa Brava

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Don Esteban »

Doov schrijft:
>>Ik speel gitaar , voornamelijk hard en volledig overstuurde en vervormde heavy metal.<<
Aha! Nu snap ik je nickname pas..... x:DD
Vriendelijke groet, Don
Knaus SKY I 700 LX
Afbeelding
Gebruikersavatar
bupozaanstad
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 20:06
Locatie: Zaanstad

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door bupozaanstad »

FrankJC schreef:
do 27 dec 2018, 23:27
Ik sport mij helemaal suf op een cp/camping maar dat is hoofdzakelijk 's nachts :shock:
Wat een flauwe opmerking :bang: :bang:
Henk PD7HB
Fiat Ducato 2.5 diesel bj 1991.
Aloys: Henk is helaas overleden rond de jaarwisseling van 2021/2022.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Marco Polo »

Sommigen zagen hele oerwouden om s’nachts hoor :D
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8230
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door hurktoilet »

Vandaar dat TS nu omgezaagd is. Voel me wel een beetje schuldig, want ik was één van de eerste reageerders.
Kom op TS, zo veel smaken zo veel zinnen. Je zult af en toe best mensen vinden die met je mee willen doen. Maar even afgezien van de vraag of ik dat nu wel of niet leuk vindt: de kans dat je daar succes mee hebt is een stuk groter op een camping, waar mensen drie, vier weken lang staan en iets te doen zoeken. Op camperplaatsen (om over wilde plaatsen maar te zwijgen) tref je over het algemeen mensen die gewend zijn hun eigen plan te trekken. Al zijn die ook wel weer vrij genoeg om hun plan aan te passen als ze iets tegen komen dat toevallig in hun bui past. Dus wanhoop niet!
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door de Jonckheer »

Wat is er tegen alleen sporten? Ik heb jarenlang in de sportschool aan krachtsport gedaan, alleen. De rest zelfs niet bekeken, behalve dan enkele aantrekkelijke exemplaren van het andere geslacht dan. :lol: :lol: :lol:
Daarom begrijp die oproep niet helemaal. Doe je ding en als er mensen zijn die jou zich zien uitsloven gaan ze misschien wel meedoen als ze daar zin in hebben.
Plaats reactie