Is er interesse voor sporten op de camperplaats??

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MercedesSprinter313
Berichten: 5
Lid geworden op: di 25 dec 2018, 14:48

Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door MercedesSprinter313 »

Goedenavond, zal me even voorstellen: mijn naam is Ria en reis samen met echtgenoot Hans:-)
We zijn al een paar jaar regelmatig onderweg, vaak om de 2 weken een lang weekend ivm atv-dagen. Over 2 jaar willen we de lange reizen aangaan. Nu ben ik van beroep sportleraar en geef les bij een fysiopraktijk, poweryoga, salsa, pt- en conditietrainingen 28 uur in de week en ik zie op de camperplaatsen weinig activiteiten en wil toch nog in beweging blijven buiten het fietsen en wandelen. Is daar belangstelling voor of moet ik een nieuwe hobby gaan zoeken?? Sportieve groet
Hans en Ria x:D
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18102
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Cee Pee »

Jij mag best in beweging blijven hoor daar heb je toch geen andere camperaars voor nodig.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8230
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door hurktoilet »

Zeker belangstelling:-)
Herinner me uit mijn jonge jaren dat we een besteleendje als camper hadden. Naast ons kwam een grote Duitse bus met aanhanger staan. Die aanhanger leek een veewagen, maar bleek slaapcabines voor de busreizigers te bevatten. De volgende ochtend werden de busreizigers bruut geroepen en voor zo ver nodig gewekt: Alle Leute der Busreise Antreten!. Bleek dat er verplicht aan ochtendgymnastiek gedaan werd. We hebben er met veel plezier en verbazing naar liggen kijken!