Is er interesse voor sporten op de camperplaats??

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MercedesSprinter313
Berichten: 5
Lid geworden op: di 25 dec 2018, 14:48

Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door MercedesSprinter313 »

Goedenavond, zal me even voorstellen: mijn naam is Ria en reis samen met echtgenoot Hans:-)
We zijn al een paar jaar regelmatig onderweg, vaak om de 2 weken een lang weekend ivm atv-dagen. Over 2 jaar willen we de lange reizen aangaan. Nu ben ik van beroep sportleraar en geef les bij een fysiopraktijk, poweryoga, salsa, pt- en conditietrainingen 28 uur in de week en ik zie op de camperplaatsen weinig activiteiten en wil toch nog in beweging blijven buiten het fietsen en wandelen. Is daar belangstelling voor of moet ik een nieuwe hobby gaan zoeken?? Sportieve groet
Hans en Ria x:D
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18102
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Cee Pee »

Jij mag best in beweging blijven hoor daar heb je toch geen andere camperaars voor nodig.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8230
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door hurktoilet »

Zeker belangstelling:-)
Herinner me uit mijn jonge jaren dat we een besteleendje als camper hadden. Naast ons kwam een grote Duitse bus met aanhanger staan. Die aanhanger leek een veewagen, maar bleek slaapcabines voor de busreizigers te bevatten. De volgende ochtend werden de busreizigers bruut geroepen en voor zo ver nodig gewekt: Alle Leute der Busreise Antreten!. Bleek dat er verplicht aan ochtendgymnastiek gedaan werd. We hebben er met veel plezier en verbazing naar liggen kijken!
Die bus-veewagen zijn we paar jaar geleden nog eens tegen gekomen bij de Playa de las catedrales en hebben we toen vanwege die geweldige herinnering gekiekt. Geen idee of ochtendgym nog steeds verplicht is.
Bijlagen
rollendhotel.jpg
rollendhotel.jpg (73.27 KiB) 1521 keer bekeken
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18102
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Cee Pee »

Die bus heb ik ook verschillende keren gezien hij heeft de bijnaam van "De Mummie tour".
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Jan en Simonne »

Vorig jaar in Tafraout was er een dame, die tweemaal per week ochtendgymnastiek gaf.
Daar was best veel animo voor.

En op het strand in Benidorm zie ik ook vaak clubs met gymmende ouderen.
Ook Tai Chi of Yoga doen ze daar op het strand.

Ik denk, dat er dus best wel veel animo voor, als ik het zo zie.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
AadenAnke
Berichten: 13176
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door AadenAnke »

Nee! Mij te vermoeiend. De enige sport die ik doe en ooit gedaan heb is regelmatig een stevig robbertje bridge :-B

Gr. Aad
Joske
Berichten: 2506
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 13:28
Locatie: Portimão, Portugal

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Joske »

Ik denk dat er low-profile wel interesse is.
Je komt met anderen aan de praat op een camperplek.....
Je vraagt wie er zin heeft om morgen te gaan.......
Ik weet dat er in Tafraoute elke ochtend een clubje bezig is met ochtendsport.
Maar of je invulling gaat geven aan 28 uur/week?
Groeten van Joske!
Naast camperen en geocachen, ook fan van een van Nederlands mooiste producten:
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Gino608D
Berichten: 1921
Lid geworden op: zo 27 feb 2011, 22:37
Locatie: Valkenswaard

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Gino608D »

Ik neem meestal mijn hardloopspullen mee en als ik zin heb loop ik een stukje. Daar heb ik verder niemand voor nodig. Ik verwacht niet dat er op iedere camperplaats iets geregeld wordt. Volgens mij ga je dan aan het principe van camperen voorbij.

Ik ben persoonlijk niet zo van kuddegedrag, alhoewel het hebben van een camper daar toch steeds meer op begint te lijken 😉
Niesmann+Bischoff Flair 8000i
Gebruikersavatar
Luc & Chris
Berichten: 1248
Lid geworden op: do 05 nov 2009, 20:00
Locatie: Kloosterzande - Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Luc & Chris »

Ik kan er niets aan doen, maar de camperplaatsen schieten hun doel echt voorbij op deze manier...

Waar was de tijd dat we blij waren met een hoekje op een parkeerplaats of ergens in een bos?
Neen, de tijden zijn hard veranderd, zo ook met het camperen. We zitten er sterk over te denken om ermee te gaan stoppen na al die jaren. Wij hebben de camper om uitstapjes te gaan doen, iets te bekijken en/of bezoeken, wat recreëren en de volgende dag ergens anders heen. Als ik wil sporten, of andere zaken zou doen zoek ik me wel een campingetje uit waar dat kan.

Of heb ik nu heilige huisjes geraakt? Wellicht moeten we dit dan maar in een ander draadje verderzetten vrees ik.
ICD drager sinds 20 juni 2016.
Meer lezen over ons? Hier klikken.
Gratis camperplaats in Zeeuws-Vlaanderen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door de Jonckheer »

Wat mij betreft hoef je geen andere hobby te zoeken hoor. Je kunt echter wel mijn hobby gaan beoefenen, onderuit met een blik bier in de hand die mensen bekijken die zich sportief uitsloven. Ik doe niet mee, ik wordt al moe als ik er naar kijk . . :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door de Jonckheer »

hurktoilet schreef:
wo 26 dec 2018, 18:23
Zeker belangstelling:-)
Herinner me uit mijn jonge jaren dat we een besteleendje als camper hadden. Naast ons kwam een grote Duitse bus met aanhanger staan. Die aanhanger leek een veewagen, maar bleek slaapcabines voor de busreizigers te bevatten. De volgende ochtend werden de busreizigers bruut geroepen en voor zo ver nodig gewekt: Alle Leute der Busreise Antreten!. Bleek dat er verplicht aan ochtendgymnastiek gedaan werd. We hebben er met veel plezier en verbazing naar liggen kijken!
Die bus-veewagen zijn we paar jaar geleden nog eens tegen gekomen bij de Playa de las catedrales en hebben we toen vanwege die geweldige herinnering gekiekt. Geen idee of ochtendgym nog steeds verplicht is.
Het bestaat niet dat die combinatie legaal is: Een combinatie van een bus met aanhangwagen mag niet langer zijn dan 18,75 meter. Duidelijk is te zien dat deze combinatie wel de nodige meters langer is.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18102
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Cee Pee »

Het zal wel legaal zijn want er rijden er verschillende en al vele jaren.
Tijdens de rit is er niemand in die aanhanger hè.
Laatst gewijzigd door Cee Pee op wo 26 dec 2018, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Zadowolony »

Als we jullie tegenkomen, doe ik graag mee! Leuker dan alleen sporten.
juanv
Berichten: 1045
Lid geworden op: do 04 jul 2013, 22:02

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door juanv »

Wil je AUB onze rust op camperplaatsen niet komen naar de donder helpen :bang: :bang: :bang:

ALs je dit soort opgeklopt gedoe zoekt, ga dan naar een Club Med of iets dergelijks keuze genoeg, maar voor ons DE reden dat wij NIET naar dergelijke vakantie resorts willen gaan !

Please kom onze rust op een CP niet verkloten met zoiets :thumbdown: :thumbdown:
De wereld is als een groot boek, hij die niet reist, leest steeds dezelfde bladzijde !
Plaats reactie