Camperplaats voor honden vrij...

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
freedom2

Re: Camperplaats voor honden vrij...

Bericht door freedom2 » zo 01 feb 2015, 12:23

Ik moet bekennnen dat wij het niet alleen op een CP opruimen.

Grumble

Bericht door Grumble » zo 01 feb 2015, 12:29

Het vermoeden bestaat dat de plastic zakjes om de hondenpoep "op te ruimen" meer vervuilend zijn als de poep zelf... :shh:

Laikatrin

Bericht door Laikatrin » zo 01 feb 2015, 13:31

Allé, al 3 verdachten minder! :D

Ik zal dan ook maar bekennen! Mijn oudste hondje durft al eens een drolletje draaien waar het niet gepast is. Als ze moet dan moet ze. Na 6 jaar opgesloten te zitten als broodfokteef doet ze het meestal nog het liefst op harde ondergrond. Na 6 jaar niet anders kunnen dan in je eigen hok je behoefte doen op beton, dat veeg je niet zomaar uit hé! In huis was ze nochtans heel vlug zindelijk. Dat komt omdat een hond van nature uit zijn eigen nest niet bevuild en dat blijft er ook inzitten na jarenlange opsluiting.)

Als het gebeurt waar het niet gepast is dan is het kakje voor het zakje! :D
Even citeren,
"Met de biologisch afbreekbare poepzakjes kun je voortaan geheel volgens de regels en op milieuvriendelijke wijze je hond uitlaten.
Het is niet toegestaan de ontlasting van je hond op straat te laten liggen. Met de bio-poepzakjes kunt u dit eenvoudig opruimen en de zakjes in de daarvoor bedoelde afvalbakken werpen. De zakjes zijn biologisch afbreekbaar, waardoor je ook milieubewust bezig bent." ;;-)
Mijn doel in het leven is zo'n goed mens te worden,
als dat mijn hond denkt dat ik ben!

Plaats reactie