Wintervoortent

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
be-ga
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 24 jul 2011, 14:07
Locatie: Veenendaal

Wintervoortent



Bericht door be-ga »

Wie heeft er een wintertent voor de camper te koop, hoeft (liever) niet zo groot te zijn. wij gaan voor het eerst met z'n tweetjes met de camper op wintersport en willen zien hoe ons dat bevalt, voorheen gingen we altijd met de auto en namen we een pension of appartement. Ik heb me laten vertellen dat je beter niet de luifel kunt gebruiken om de boven pees in te trekken omdat die dan iets opengedr. moet worden en je hem later i.v.m. ijs/sneeuw niet meer ingedraaid krijgt. Dus ben ik van plan om een rail voor de pees direct onder de luifel te monteren. Het frame wil ik dan ook aan de (dubbele) pees kunnen bevestigen.
Wie heeft er tips e.d. maar vooral wie heeft er een geschikte wintertent te koop?????
De hoogte van de rail is ong. 260cm.
Groet.
Mariojossels
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 29 jan 2014, 10:17
Locatie: Peer /St Truiden Belgie

Re: Wintervoortent



Bericht door Mariojossels »

Hallo , ben nieuw op het forum , maar ik ken je probleem.
Ik zelf heb aan mijn nugget in de tijd een rail gehangen en twee kleine oogjes en zo een degelijke wintertent kunnen plaatsen aan onze camper .
De afmetingen als ik het nog goed weet zijn 270 cm breed (tegen de camper aan) en 200 of 220cm diep. Wij hadden er een tafel met 3 stoelen in staan en nog wat kleine dingen , dus dat werkte perfect wij waren met drie . Moest je intresse hebben , ik heb de tent e het frame(niet losstaand) nog liggen . mvg Mario
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle

Re: Wintervoortent



Bericht door mariët »

Wij hebben er een liggen, volledig ongebruikt. Ik zal vanavond eens met Jan overleggen wat hij ervoor wil vragen. We hebben 'm destijds bij Obelink gekocht.
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Plaats reactie