28 t/m 30 mrt.: Weekendje Antwerpen **update 25-03**

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Di@k
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 16 aug 2004, 21:35
Locatie: Borger



Bericht door Di@k »

Mlia & Marcel,

Heel hartelijk bedankt voor dit erg leuke weekend, ik hoop dat jullie het volgend jaar weer een keertje willen organiseren dan komen we zeker weer.

Alle anderen bedankt voor de gezelligheid :!:

Apie en Schaapie. :lol:
Groetjes
Afbeelding Forum Geo-neuroot
Afbeelding

Zeg maar Jij tegen Mij want ik heb een hekel aan U.
Gebruikersavatar
gitana
Berichten: 4232
Lid geworden op: za 14 okt 2006, 21:42
Locatie: het smalste deel van het zuiden



Bericht door gitana »

Nou, wat zijn jullie allemaal supersnel zeg. Komen thuis en duiken gelijk achter de p.c. :lol: :lol: Ja, het was echt hartstikke gezellig. Zeer mooie lokatie: voor herhaling vatbaar, Mia.. :lol3: :cheers: :lol3:. Zaterdag mooi weer gehad, kwam goed uit. Want we hebben wat afgelopen, die kroegentocht werd steeds langer dan gepland..hihihi. En we hebben mooi gezongen, er werd zelfs een extra box aangesloten daar waar wij zaten te zingen, dat zegt toch wat, hè. :lol: Lekkere hapjes gegeten tussendoor. Leuke etalages bekeken. Ja gewoon teveel om op te noemen. Ik zou zeggen, voor degenen die dit allemaal hebben gemist: kijk maar eens naar de foto's, die vertellen meer dan ik hier kan beschrijven. Mia en Marcel, hartelijk bedankt voor alle moeite die jullie erin hebben gestoken!! En voor de rest ook iedereen die er een gezellige boel van hebben gemaakt.
P.S Whahahaaha: Hugo en 16 bodygards: abacadabra voor de rest.
Greetz ...Gitana. (Annie)
De VROUW die niet nieuwsgierig is, maar wel graag veel weet, dus veel vraagt.
Gebruikersavatar
Lord Ruud
Berichten: 857
Lid geworden op: za 03 dec 2005, 9:47
Locatie: Rosmalen (Kruistraat)



Bericht door Lord Ruud »

:lol: :lol: Marcel en Mia hartstikke bedankt ook de andere campervrienden, zonder jullie allemaal was dit weekend niet zo`n succes geworden. Lekker veel gezien ,veel gelachen en veel geklest, en lekkere fritekes natuurlijk. Wij gaan binnenkort zeker nog terug de kinderen vonden het prachtig net als wij zelf.
Marcel en mia ook bedankt voor de uitleg over het catchen.
Het catchapparaat wat we van jullie hebben gekocht werkt perfeckt, we hebben onze eerste catch vandaag gevonden.

Ruus,Sabine ,Martin en Karen :D :D
Blij dat ik nu in een Rapido rijd

Je leeft maar een keer , doe het goed want je krijgt waarschijnlijk geen tweede kans.
aspawa
Berichten: 541
Lid geworden op: zo 28 sep 2003, 21:22
Locatie: Chaam

28 t/m 30 mrt.: Weekendje Antwerpen **update 25-03**



Bericht door aspawa »

Hoi Mia en Marcel

Bedankt voor al het regelen van dit geweldige weekend en natuurlijk ook de gidsen die ons antwerpen hebben laten zien.

En de sterke mannen die onze camper hebben geholpen uit de modder te komen. :lol:

En verder iedereen bedankt voor de gezelligheid !!! :D
groetjes, Harrie en annet (aspawa)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard



Bericht door Zwerfsteen »

gitana schreef:Nou, wat zijn jullie allemaal supersnel zeg. Komen thuis en duiken gelijk achter de p.c. :lol: :lol: .
Je zal het misschien niet geloven maar toen wij thuis kwamen was er een berichtje ingesproken.
Kon ik verdorie eerst nog even gaan werken. :shock: :shock:
Gelukkig na 2 uur weer thuis. :D

Ach weer wat diesel verdiend. :lol:
Free Willy
Berichten: 123
Lid geworden op: wo 05 jul 2006, 22:23
Locatie: Santpoort-N



Bericht door Free Willy »

Wij zijn ook weer veilig thuis. Wij hebben een geweldig weekend gehad. Door de rondleiding met de gids hebben wij veel mooie plekjes van Antwerpen gezien. Dit mede door de organisatie van Mia en Marcel. Nogmaals bedankt M&M. Ook voor een volgende keer zijn wij weer graag van de partij. Ook iedereen bedankt voor de gezelligheid.
Groetjes Wil en Joke

Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland



Bericht door hwendt »

Nou das snel hoor al die berichten.. PPPfff.... of ben ik traag..??
Het was weer een heerlijk weekend en alles was weer perfect. Ik moet alleen nog bedenken hoe ik bij mijn werkgever moet verantwoorden dat ik zo vermoeid ben na een week vakantie. :shock:
Het weekend hoorde bij de top 3 van onze camperweekenden en de kenners weten hoeveel we er al gehad hebben. Steeds meer camperaars komen op de geluiden " van lol maken en heerlijke weekenden "af om het zelf ook eens mee te maken. Ik denk te mogen weten dat er zelden iemand met een ontevreden gevoel naar huis gaat. De vrijheid en het volledig zelf kunnen bepalen hoe je zo een weekend in deelt, maken onze uitstapjes tot een succes. OOk nu was het weer een beleving hoe we met 20 man een kroegentocht houden en allemaal veilg weer in ons bedje terecht kwamen.De stadswandeling was een openbaring van de Antwerpse cultuur en de frieten waren op zijn best.

Mia en Marcel bedankt en ook Sander die de huiselijke taken een beetje moest over nemen. klassen jongen je bent een echte waakhond.. of hondenbewaker of wakkere hond of...... in ieder geval toppie..
De rest van de geheimen komen natuurlijk in het verslag.. :wink: :wink: :wink:




Hugo en Ria
Frankia FF2



Bericht door Frankia FF2 »

Mia en Marcel, bedankt! :wink:
Was een gezellig weekend!

Groet Ruud en Lia
Joep en Sjaan



Bericht door Joep en Sjaan »

Erg leuk hebben wij het gehad beste camper vrienden.
ook in het speciaal Marcel Mia en hun zoon.
Op de gidsen en verder iedereen die het gezellig maakte met alles.


Hier Foto,s van het treffen van een camera.
hoop dat er wat voor jullie bij zit.

http://www.mijnalbum.nl/Album=UU6OIKES
Laatst gewijzigd door Joep en Sjaan op ma 31 mar 2008, 23:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Luus
Berichten: 22240
Lid geworden op: do 19 okt 2006, 0:10
Locatie: Flardinga



Bericht door Luus »

Da's heel erg naar Raymond.
Het is een risico al je ze buiten laat [heb ik ook altijd gedaan hoor en mij is het dus ok gebeurd] maar het blijft zwaar kl....
"Ga eens OP die lat zitten in plaats van 'm steeds hoger te leggen"
Luus
Berichten: 22240
Lid geworden op: do 19 okt 2006, 0:10
Locatie: Flardinga



Bericht door Luus »

Sorry M&M, is off topic maar dat moest ik ff kwijt.
"Ga eens OP die lat zitten in plaats van 'm steeds hoger te leggen"
Joep en Sjaan



Bericht door Joep en Sjaan »

Luus schreef:Da's heel erg naar Raymond.
Het is een risico al je ze buiten laat [heb ik ook altijd gedaan hoor en mij is het dus ok gebeurd] maar het blijft zwaar kl....
Ja Luus Een leuk een goed gezamelijk camper treffen Maken weer dat
minder leuke dingen van het leven je er toch weer tegen kan.
En ja misschien moest ik het niet schrijven.

Ben toch blij dat ik weer Naar een leuk treffen ben geweest. :!:

Hoop dat Jan ook weer wat op knapt.
Begrijp dat hij ook geveld was.
Hoop toch goed thuis gekomen. :!:

Dikke groet Raymond
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle



Bericht door mariët »

M&M bedankt, ook namens mijn moeder. Het was gezellig!

Leuke foto's en wat zijn jullie weer snel. Die van Rachel voor de taartenetalage vind ik persoonlijk de mooiste. Geweldig! Geschikt voor een reclamespotje.
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Gebruikersavatar
marmisaro
Berichten: 7246
Lid geworden op: wo 14 jun 2006, 22:12
Locatie: merijntje gijzen



Bericht door marmisaro »

Hallo lieve mensen,

Jullie allemaal bedankt voor het slagen van een leuk weekend :D Het was afentoe een beetje stressen van mijn kant maar ik heb geweldige hulp gehad .Dank Hugo en onze zoon Sander. :D

Iedereen ook hartelijk dank voor de leuke verrassing,hoeft niet maar was wel erg aardig :D

In het speciaal wil ik Rony en Chris , Eddie en Nancy bedanken voor het geheel belangeloos gidsen door Antwerpen.Echt nogmaals ontzettend bedankt.


Hier en daar ging het soms een beetje mis maar gelukkig is alles op zijn pootjes terecht gekomen.
Jammer dat Piet en Gré niet mee het restaurant in konden i.v.m het ontbreken van een lift.

Wij hebben zelf ook onzettende lol gehad vonden het hartstikke leuk om ook nieuwe gezichten te ontmoeten en te spreken.We hopen dan ook dat jullie er niet voor schromen om ook bij een volgend treffen van wie dan ook er weer lekker bij te zijn.

Mensen wij vonden het zelf TOP en dat kwam omdat er allemaal leuke en gezellige mensen aanwezig waren. :D :D

ps Brahim :D :D mijn keel doet zeer van het zingen volgende keer mag jij solo :lol: :lol:
Oooowooww Henk die video :lol: :oops: :lol: :oops: Super ik heb telkens als het hoor en zie een grijns van oor tot oor :lol:
Punt is ook ik begrijp jou wel....maar je begrijpt mij niet.
En dat laatste is juist zo jammer..anders hadden we goed contact.
Plaats reactie