20 januari: Nieuwjaar met Swinging Mozart

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Bakker Gerard
Berichten: 1006
Lid geworden op: za 08 jul 2006, 10:45
Locatie: Wijk en Aalburg
Contacteer:



Bericht door Bakker Gerard »

Jaloers op zo'n mooie kop Stef? :lol:
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle



Bericht door mariët »

Hele harde schater

hahahahahahaha

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Kees2
Berichten: 4326
Lid geworden op: za 22 apr 2006, 13:01
Locatie: Arnhem



Bericht door Kees2 »

wij hebben ons ook aangemeld incl, buffet :wink:

Kees en Veroniqué
Olof en Belinda
Berichten: 1371
Lid geworden op: za 31 jan 2004, 16:18



Bericht door Olof en Belinda »

Voor de camperaars met kinderen: wij komen deze keer zonder..... :lol:
Gr. Belinda
m.c.r.c.
Berichten: 441
Lid geworden op: do 29 dec 2005, 12:20



Bericht door m.c.r.c. »

goede morgen

ik had nog een vraag ik zou graag willen weten tegen hoe laat we eigenlijk welkom zijn???? in almen.En tegen hoe laat de meeste mensen.
en gezien dit mijn eerts campertreffen is wil ik er ook op tijd zijn kan ik er rekening mee houden als jullie begrijpen wat ik bedoel :wink: :wink:

gr.marco
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle



Bericht door mariët »

Je mag komen als je er aan toe bent! Ik weet toevallig dat er mensen zijn die al op woensdag/donderdag aan willen komen omdat ze de omgeving per fiets willen verkennen, anderen zullen zaterdag pas aan het eind van de middag arriveren.. Alles wat daar tussen zit is prima! Wij zullen waarschijnlijk vrijdag- einde van de middag - ter plaatse zijn.

De camperplaats in Almen is een openbare plaats, daar kun je dus gaan staan wanneer je wilt (als je maar betaald... :) , alleen van zaterdag op zondag is gratis!)
Laatst gewijzigd door mariët op di 19 dec 2006, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
m.c.r.c.
Berichten: 441
Lid geworden op: do 29 dec 2005, 12:20



Bericht door m.c.r.c. »

bedank mariet zal kijken waneer ik kom misschien wel zaterdag avond
ik weet het niet maar we zullen wel zien. :shock: :shock:


gr.marco
Opgezegd
Berichten: 7685
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:33



Bericht door Opgezegd »

Olof en Belinda schreef:Voor de camperaars met kinderen: wij komen deze keer zonder..... :lol:
Doen wij al jarennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :D :D :D :D :D
Walkabout
Berichten: 1453
Lid geworden op: vr 27 jun 2003, 13:24
Locatie: Hunnebedcity (Borger)



Bericht door Walkabout »

Martin schreef:
Olof en Belinda schreef:Voor de camperaars met kinderen: wij komen deze keer zonder..... :lol:
Doen wij al jarennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :D :D :D :D :D
Ahum, wie is dat grote kind dan dat Maddy altijd mee heeft in de camper? Ze heeft het altijd over mijn kleine martinnetje :lol3:
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle



Bericht door mariët »

Ik zal proberen iedereen ook nog persoonlijk te benaderen maar voor de volledigheid ook even hier.

Het wordt bom-en-bomvol, inmiddels 49 aanmeldingen.. Er is een uitwijkmogelijkheid naar het parkeerterrein bij de buren van De Nieuwe Aanleg maar ik zou jullie toch willen verzoeken om zo dicht mogelijk bij elkaar te gaan staan... (de deuren moeten natuurlijk nog wel open kunnen :? ), zodat we in ieder geval het grootste deel van de campers kwijt kunnen op de camperplaats. Dat is wel zo gezellig, toch?
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:



Bericht door MonRoe »

mariët schreef:Oproepje aan alle deelnemers aan Nieuwjaar met Swinging Mozart!!

Is het mogelijk dat jullie allemaal zorgen voor een naamplaatje met daarop je naam én je forumnaam. Dit is wat prettiger voor de herkenbaarheid en sowieso gemakkelijker want niemand kan zoveel namen tegelijk onthouden... :roll:

't Hoeft niks chics te zijn, gewoon een kaartje of button met je naam duidelijk leesbaar erop!!!
ik zal deze weer even naar boven halen, ter herinnering :wink:
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
m.c.r.c.
Berichten: 441
Lid geworden op: do 29 dec 2005, 12:20

button



Bericht door m.c.r.c. »

hoi is zon button verplicht of mag het ook iets anders zijn :wink: :wink:
maar dat zien jullie zaterdag avond wel kan jullie wel zeggen dat het goed leesbaar is :lol: :lol: :lol:
en kom dit keer met cindy samen rachel slaapt bij vrienden van ons lekker even met ons tweeen weg.We hebben er dan ook echt zin in ga woendsdag ons campertje al van stal halen.op naar het feest en de vele :cheers: :cheers:
gr.de camperhaasjes
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle



Bericht door mariët »

Ik ben zeer benieuwd naar jouw creatie.... En eens even lekker ertussenuit met z'n tweeën, da's altijd heerlijk!!

PS: dank je Monique!
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
m.c.r.c.
Berichten: 441
Lid geworden op: do 29 dec 2005, 12:20



Bericht door m.c.r.c. »

ziet er wel leuk uit die creatie van ons maar het is zo zaterdag.
:lol: :lol: :lol: :lol:
gr.marco
Plaats reactie