Toen reed ik van Stubberup havn (Heel erg luek camperplekkie!) nabij Rødbyhavn, terug naar NL via een niet verkeerde camperplek bij Hässelune naar Almere. Door die pokke storm met mijn Alkoof en zijn hele 75 PK's.
Knaus Traveller 630 van 1992 op Fiat Ducato 2.5 diesel met 75 hele PK's (af fabriek).
Oh ja, I own a Ford Capri
Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
Op terugreis van wat dagen fietsen langs Donau en Neckar een dag en een overnachting op de CP van Bad Camberg. Wat een fantastisch mooi vakwerk- stadje. Voorheen zo vaak langs gereden op de “3”.
Staan nu lekker nachtje in de Betuwe. Opheusden. Morgen dagje Rhenen en dan weer naar huis. Volgende week krijgen we de Vivaro die we aankomend half jaar gaan (laten) ombouwen naar onze camperdroom.
Naar de races in Spa Francorchamps geweest, vrijdagavond vertrokken en zondagmiddag/avond terug. Nog even bij de camperplaats in Malmedy gekeken, maar vervolgens gewoon achter het Centre Sportif geparkeerd en geslapen, was zo goed als uitgestorven daar. Vanaf daar was het ca. 4 kilometer fietsen naar het circuit, pittig bergop, dat wel.
Het zat Max vandaag niet mee, maar wat er zaterdagmiddag is gebeurd is veel ernstiger, en dat hield iedereen behoorlijk bezig.
.
20190831_000319.jpg (50.38 KiB) 1439 keer bekeken
20190901_080624_HDR.jpg (73.42 KiB) 1439 keer bekeken
Vanavond gearriveerd op de caravan salon in Düsseldorf, morgen naar de beurs en aansluitend de stad in. Zondagochtend wellicht nog een paar uurtjes naar de beurs, als we daar nog zin in hebben...
Net gezellig samen DUI - NED zitten kijken in de feesttent!
Hymer Exsis-572, Ford Duratorq 2.2 TDCi 130pk (euro 4 probleemmotor)
Inmiddels voorzien van een met reïnforced euro 5 zuigers gereviseerd blok
We staan een nachtje in Dalfsen
Nou ja 3km verderop.
Voor de camping S******h (weet niet of de naam genoemd mag worden ivm reclame )
Je bent vrij in aankomst en vertrektijd
11,70 dat is incl stroom, wifi en gebruik zwembad(je)
Winkeltje en restaurant bij de cp
Komen net terug van het restaurant. Wij hebben er goed gegeten.
Ik sta op een drukke camping aan de Atlantische kust. Camping vrijwel vol. Da's nog eens goed zaken doen. Hier straks 24 graden, de nachten fris met 11, maar geen wind en volop zon. De Atlantische kust tussen Contis plage en Capbreton: dat is voor mij een uur en een kwartier rijden.
Renault Grand Master Font Vendôme Venise 120 pk boîte automatique