Ramadan

Plaats reactie
De-Bakkertjes
Berichten: 95
Lid geworden op: wo 04 nov 2015, 11:48

Ramadan



Bericht door De-Bakkertjes »

Hallo Marokko gangers, Ramadan komt steeds dichterbij dus mijn vraag is, heeft iemand ervaring om tijdens de ramadan rond te trekken in Marokko. Ik vraag dit omdat volgend jaar onze kinderen willen overkomen en ik realiseerde me dat een deel dan tijdens de ramadan valt.
Ik hoor van jullie,
Bakkertjes

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Sandor Gora
Berichten: 1728
Lid geworden op: za 26 nov 2016, 10:42
Locatie: Vlaardingen

Re: Ramadan



Bericht door Sandor Gora »

Hier geen ramadan ervaring met de camper, wel een paar jaar terug tijdens een georganiseerde groepsreis "Koningsteden".
Mijn ervaring toen was dat men vast, maar dat het 'normale' leven gewoon z'n gang gaat.
vriendelijke groet, Sándor Góra
Carthago Chic C-Line I 4.9 op Fiat Ducato 250 uit 2014
Reisbijbel
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 26 jun 2017, 14:11
Contacteer:

Re: Ramadan



Bericht door Reisbijbel »

De Ramadan hoeft zeker geen probleem te zijn. Wij waren (zonder camper) ook tijdens de Ramadan in Marokko en het is vooral slim om niet te opzichtig te eten en drinken, maar dat kan je dan in je camper doen :-). En bedenk dat als je in meer afgelegen gebieden komt, er geen restaurantjes oid open zullen zijn. Die ervaring hadden wij met name in Tunesië en Jordanië herinner ik me. Als je wilt kan ik je een link sturen met meer informatie over reizen tijdens de ramadan, we hebben er een verhaal over gemaakt voor de site, met veel tips.
Met onze camper, een Volkswagen Multivan, doen we op onze site www.reisbijbel.nl verslag van onze Europese roadtrips. Eerder hadden we een Fiat Ducato. En we huren geregeld een camper voor winterreizen.
Plaats reactie