Korting ACSI-kaart

Plaats reactie
HeraAres
Berichten: 291
Lid geworden op: wo 09 mei 2012, 6:07
Locatie: Biddinghuizen

Korting ACSI-kaart



Bericht door HeraAres »

Net weer terug van een vakantie aan het Gardameer, wij hebben genoten van de hele mooie omgevingen daar.
Wij zijn naar verschillende dorpjes geweest en om het hele Gardameer gerijden waar we zijn begonnen zijn we ook geëindigd.
Er is alleen één situatie waar wij vaak tegen aan liepen en dat was de acceptatie van de acsi kaart met daarbijbehorende korting .
Deze werdt bij veel campings geweigerd een paar campings zeiden dan dat de acsi plekken al weg waren en er waren ook campings die zeiden dat het nog druk genoeg is en dat ze de korting nog niet willen geven.
We hadden dit nog nooit meegemaakt zijn er meer mensen net als wij die dit ook hebben meegemaakt.



Verstuurd vanaf mijn SM-T560 met Tapatalk
de hoekies
Berichten: 6025
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 19:08
Locatie: Best (NBr)
Contacteer:

Re: Korting acsi kaart



Bericht door de hoekies »

Soort gelijke situatie hebben wij ook meegemaakt in Italie ook aan het Gardameer.
Je meld je aanschrijft je in en moet dan het volle pond betalen, is mij maar 1 x overkomen want de andere keren wilde ik eerst de prijs weten en de camping zien .
Dus het is geen uitzondering, ze zijn baas over hun eigen camping , de korting is meegenomen als je hem krijgt.
Met vriendelijke groeten / مع تحياتي /With best regards / Mit herzlichen Grüßen, / 敬具,
Peter
Nu met Mazda CX 5 2.0 Luxery uit 2022 met Hobby 495 UL Excellent
TomTom Europe TRUCK 1045 10005 ( thanks Bob)
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24456
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: Korting acsi kaart



Bericht door javanes »

Ben je dan wel op een camping geweest met dit logo
Afbeelding

En niet eentje met alleen dit, want die accepteert de kortingskaart niet
Afbeelding
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Gebruikersavatar
helex
Berichten: 523
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 18:44
Locatie: Bemmel

Re: Korting acsi kaart



Bericht door helex »

Ik zou zeker de adressen van deze campings doorgeven aan ACSI. Zij kunnen er dan wellicht voor zorgen dat deze beheerders zich anders gaan opstellen of ze kunnen uit het bestand.


Lex
Lex en Heleen
Knaus Traveller 705 1995 op Ducato 230 2.5 TDi
HeraAres
Berichten: 291
Lid geworden op: wo 09 mei 2012, 6:07
Locatie: Biddinghuizen

Re: Korting acsi kaart



Bericht door HeraAres »

Wij hadden de desbetreffende campings uit het acsi boekje gehaald en campings gesorteerd op de korting en de periode hiervan.
Zal inderdaad toch nog kijken of de acsi iets hiermee kan doen.
En er zijn wel campings bij het Gardameer die de korting geven en waar het ook druk is maar er zijn een paar uitzonderingen van de ongeveer 10 campings waar we aan de receptie stonden zijn er 4 overgebleven waar we de korting konden en mochten gebruiken .
Wij hebben dit nog niet eerder meegemaakt en we hebben de kaart vaker gebruikt in pt,sp,fr,lu,du,oo en nl .


Verstuurd vanaf mijn SM-T560 met Tapatalk
campergenot
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 25 nov 2013, 15:07

Re: Korting acsi kaart



Bericht door campergenot »

de hoekies schreef:Soort gelijke situatie hebben wij ook meegemaakt in Italie ook aan het Gardameer.
Je meld je aanschrijft je in en moet dan het volle pond betalen, is mij maar 1 x overkomen want de andere keren wilde ik eerst de prijs weten en de camping zien .
Dus het is geen uitzondering, ze zijn baas over hun eigen camping , de korting is meegenomen als je hem krijgt.
Zo werkt het wat mij betreft niet hoor! Ik heb geld voor die ACSI-kaart betaald en daar staat, binnen bepaalde data, een korting tegenover. Als de betreffende campings zich niet aan de afspraken houden, dan zou ik toch echt contact met ACSI opnemen en m'n geld voor die ACSI-kaart terugvragen. Dat krijg ik dan waarschijnlijk niet, maar ze ondernemen heus wel ACSI :-B want ze willen die kortingskaarten wel blijven verkopen vanwege hun verdienmodel. En dat kan alleen maar als die kortingkaart betrouwbaar blijkt te zijn.

Ik zou dus zeggen: niet aarzelen, maar melden bij ACSI!!
HeraAres
Berichten: 291
Lid geworden op: wo 09 mei 2012, 6:07
Locatie: Biddinghuizen

Re: Korting acsi kaart



Bericht door HeraAres »

Wij hebben een melding gemaakt hierover en de namen van campings doorgegeven waar er werdt gezegd dat het nog druk genoeg is en daarom accepteer wij de kortingskaart nog niet.
Van de campings waar gezegd werdt dat de plekken voor de Acsi korting al vergeven zijn dat kunnen wij niet controleren deze heb ik dan ook niet doorgegeven

Verstuurd vanaf mijn SM-T560 met Tapatalk
caradocamper
Berichten: 328
Lid geworden op: vr 26 aug 2016, 20:26

Re: Korting acsi kaart



Bericht door caradocamper »

Mooi excuus van de camping... Acsi plekken al bezet. Zou het aankaarten bij Acsi want deze dienen dan te vermelden hoeveel Acsi plekken deze camping dan heeft.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk
ezila
Berichten: 136
Lid geworden op: zo 26 dec 2010, 13:37
Locatie: 1 van de kleinere elfsteden

Re: Korting acsi kaart



Bericht door ezila »

Wij hebben op 1 camping in Duitsland hetzelfde ervaren. beoordeling geschreven op deze site
http://www.campingcard.nl/

Je krijgt eerst een mail dat ze eea controleren en dan een mail als je beoordeling geplaatst is
http://www.campingcard.nl/duitsland/bei ... al-102632/

Onlangs op meerdere campings in Duitsland en Luxemburg gestaan met de kortingskaart en alleen op die ene camping deden ze moeilijk. De andere waren goed. Zelf plekje mogen zoeken en vriendelijke beheerders.
Gebruikersavatar
Rijhuis
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 22:37
Locatie: Peer (België)

Re: Korting ACSI-kaart



Bericht door Rijhuis »

Bij Camping de Domp in Sneek kregen we zelfs al korting een paar dagen vóór de eigenlijke kortingperiode. Sympathieke jongens daar in Sneek.
De helft van de mensen is slimmer dan gemiddeld, de andere helft is dommer.
DHM
Berichten: 1078
Lid geworden op: zo 25 jan 2009, 13:26
Locatie: Friesland

Re: Korting ACSI-kaart



Bericht door DHM »

Op Sicilië en in Portugal heb ik het precies andersom meegemaakt, namelijk men adviseerde mij geen gebruik te maken van de Asci kaart omdat het goedkoper was zonder kaart.
Sindsdien maar geen kaart meer gekocht.
Moet wel zeggen dat wij nooit in het hoogseizoen reizen.
Plaats reactie