Silves weer een nieuwe camperplaats in aanleg!!

Plaats reactie
niesenharrie
Berichten: 117
Lid geworden op: za 15 nov 2008, 10:07

Silves weer een nieuwe camperplaats in aanleg!!



Bericht door niesenharrie »

We staan thans op de camperplaats in Silves vlak bij de begraafplaats, met uitzicht op het Moors kasteel. N37.19343 en W 8.43639 Tegenover deze camperplaats zijn werklui volop bezig met de aanleg van een nieuwe betaalde camperplaats!! Volgens de opper komt de bouw zeker dit jaar klaar.
Gebruikersavatar
limos07
Berichten: 2157
Lid geworden op: za 09 aug 2008, 16:56
Locatie: nederland

Re: Silves weer een nieuwe camperplaats in aanleg!!



Bericht door limos07 »

Jongelieden, hij staat al in de nieuwe campergids van 2015= sitecode 11564.
Maar toch bedankt voor de informatie.
Jammer dat u geen foto's meestuurt, volgende keer beter zullen we maar zeggen..
Ook op uw website hadden wij het vandaag gelezen.
Met vr gr Clara en ikke
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Silves weer een nieuwe camperplaats in aanleg!!



Bericht door Bob Diesel »

De plek ,grote parking is er al jaren en is dus geen CP
Maar een gedoogd parking

Ook zonder voorzieningen stond je er al leuk en rustiger als bij het zwembad
En icm het ontmoedigingsbeleid beleid hier aan de Algarve
Doen ze ook hun best om het dmv nieuwe plaatsen te reguleren
Gewoon een goede zaak dus
Bedankt voor de tip Harry

Zal er binnen kort weer eens een kijkje nemen
misschien kan je er water nemen ,de pot legen kon al in een put naast de oude woningen
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
niesenharrie
Berichten: 117
Lid geworden op: za 15 nov 2008, 10:07

Re: Silves weer een nieuwe camperplaats in aanleg!!



Bericht door niesenharrie »

Even voor de duidelijkheid. Limos o7 geeft het nummer 11564 van de betaande gedoogplek!! Dit is de plek waar we thans op staan met zicht op de muur. De nieuwe plek, tegenover de bestaande gedoogplek, staat nog niet vermeld bij NKC!!! Deze betaalde camperplaats komt eind dit jaar klaar. Ik weet niet of de huidige gedoogplek dan gaat verdwijnen. Via de telefoon had ik gisteren al de foto"s van de werkzaamheden van de toekomstige camperplaats naar de app van NKC gestuurd.

en Bob: Inderdaad halen sommigen het water bij de begraafplaats en lozende cassette bij de put naast de oude woningen.
Opgezegd
Berichten: 7685
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:33

Re: Silves weer een nieuwe camperplaats in aanleg!!



Bericht door Opgezegd »

De nieuwe plaats is naast het zwembad, zeg maar in de zandbak. Bij opening schijnt vrij staan verboden te worden. 55 plaatsen als ik me goed herrinner.
niesenharrie
Berichten: 117
Lid geworden op: za 15 nov 2008, 10:07

Re: Silves weer een nieuwe camperplaats in aanleg!!



Bericht door niesenharrie »

Martin; Silves krijgt dus 2 nieuwe plekken!! Een bij het zwembad. Deze is ver klaar. Slagboom staat al, maar er is nog geen flot bleu. Op deze plek staan campers , maar ze hoeven niet te betalen.
De andere nieuwe plaats ligt dus tegenover de mix parking vlak bij de begraafplaats, met uitzicht op het moors kasteel. De grond is geëgaliseerd. Men is thans bezig met de omheining. Verder waren ze gisteren de gehele dag bezig met de water en stroomaansluiting.
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Silves weer een nieuwe camperplaats in aanleg!!



Bericht door de Jonckheer »

Daar sta je dus in een gat in de grond. Of je uitzicht hebt op het kasteel hangt er maar helemaal vanaf waar je staat, op de meeste plekken zul je op blinde muren staren. Mij lijkt het in ieder geval helemaal niks want ik denk dat ik er niet eens op kan komen en dus: Silves - niet meer, helaas. Alweer een fijne locatie naar de kloten geholpen door achterlijk beleid.
elisacamper
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 21:24
Locatie: Rotterdam

Re: Silves weer een nieuwe camperplaats in aanleg!!



Bericht door elisacamper »

Eind januari hebben wij op de plek bij de begraafplaats gestaan en keken uit op de camperplaats in aanbouw, niet wetende dat het een camperplaats zou worden.
Inderdaad een ommuurde kuil en ik vrees dat de ondergrond net zo beroerd zal worden als de ondergrond van de nieuwe camperplaats bij het zwembad.
Jammer dat twee mooie plekken in Silves verloren gaan.
De twee nieuwe plaatsen zullen wel steeds vol zijn.
Opgezegd
Berichten: 7685
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:33

Re: Silves weer een nieuwe camperplaats in aanleg!!



Bericht door Opgezegd »

Bedankt @niesenharrie. Jammer dat de andee plaatsen weggaan, maar de burgemeesters hebben al een paar jaar geleden gezegd dat vrij staan aangepakt gaat worden in de Algarve. Dus goed dat ze een alternatief bieden.
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Silves weer een nieuwe camperplaats in aanleg!!



Bericht door thole »

We waren daar 3 jaar geleden op bezoek bij kennissen.
Toen kwamen er studenten een enquete houden naar de behoefte aan camperplaatsen in de Algarve met oa de vraag wat je bereid was te betalen daarvoor. Toen waren er ws al plannen in die richting.
We stonden daar bij het zwembad en waren verbaasd over het grote aantal (Nederlandse) campers wat daar stond ( vaak al langere tijd) bij het zwembad op een parkeerplaats. Het regende ook nog, dat maakte het er niet leuker op, maar afgezien van het feit dat je er er lekker kip piri piri kunt eten snappen we eigenlijk niet wat daar nou zo leuk is in Silves.
Dan zijn (of waren inmiddels?) er toch wel leukere plaatsen waar we aan zee hebben gestaan, ook gratis.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Plaats reactie