Mooie overwinterplekken in Portugal?

albertagnes
Berichten: 5
Lid geworden op: za 20 sep 2014, 17:47

Re: Mooie overwinterplekken in Portugal?



Bericht door albertagnes »

Op ons landgoed ( groot 10 Ha) bieden wij plek voor overwinteraars/ Ons terrein is gelegen aan de voet van Natuurgebied "Serra da Estrela" Uitstekend bereikbaar . we hebben ook een website http://www.quintadasgralhas.com en voor langverblijvers maken we een speciaal tarief.
albertagnes
Berichten: 5
Lid geworden op: za 20 sep 2014, 17:47

Re: Mooie overwinterplekken in Portugal?



Bericht door albertagnes »

Het matige klimaat en de prachtige natuur, maar natuurlijk ook de gastvrije bevolking maakt Portugal een fijn land om te overwinteren. !!

ine schreef:Wat maakt voor u Portugal tot een fijn land om te overwinteren

Wij staan het liefst vrij, maar ik heb een volwassen zoon die mee gaat, en die wil wel wat meer dan wij..
robbreedveld
Berichten: 728
Lid geworden op: za 25 jul 2009, 22:32
Locatie: Westerlo (B)

Re: Mooie overwinterplekken in Portugal?



Bericht door robbreedveld »

Helaas is dit niet het topic waarop ik wilde reageren , maar op de overige toepasselijke topics , werd ik niet toegelaten , misschien afgesloten.
Overwinteren in januari / februari en maart in Portugal was dit jaar niet mogelijk ( verblijf China) , dus begin mei vertrokken.
Reeds verhalen gelezen dat veel camperplaatsen niet meer toegankelijk waren , nou strookte dat niet met mijn beleving , overal was wel plaats en soms de meest schitterend camperplaatsen voor een fooitje , ook gebruikte ik 2 municipale campings met een bedrag onder de tien euro en met zwembad en inclusief de overige voorzieningen.
Eind augustus ga ik weer richting het noorden van Portugal en daarna wil ik graag wederom Barcelona bezoeken , ben daar de laatste zestig jaar al dikwijls geweest , maar het blijft mij bekoren.
Overig nieuws vanuit Portugal , zeer veel gedateerde Campers van Portugezen , veel Campers uit Frankrijk en na telling 7 Campers uit Nederland en 23 uit Belgie , ja , je moet je ergens mee bezighouden.
Ga ik volgend jaar wederom deze tijd naar Portugal , neen , veel te warm voor dit oudje.
Ga je niet langer dan een 30 dagen naar Portugal , dan is easytoll heel makkelijk , Maar echt nodig heb je het niet.

Rob
Gebruikersavatar
limos07
Berichten: 2157
Lid geworden op: za 09 aug 2008, 16:56
Locatie: nederland

Re: Mooie overwinterplekken in Portugal?



Bericht door limos07 »

Laatstelijk in begin juni waren wij met die warme dagen verdwaald in de Estrella
( probleem tussen dashcam en tomtom) en uit eindelijk kwamen wij terecht bij een hollandse dame genaamd Karin van camping http://www.pontedas3entradas.com. Een dorpje een twintig kilometer van Oliveira da hospital. Zo,n naam verzin je niet. :mrgreen:
Zij bezit een camping in de vallei van Alva, een rustig stroompje onder in het dal.
Ook daar waren wel een 6 tal hollanders. Het is net onkruid, hollanders vindt je overal.
Gr Gerrit
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie