Info gezocht .
- travelscout
- Berichten: 2898
- Lid geworden op: di 25 mar 2014, 8:53
- Locatie: Barendrecht
Re: Us Bus + caravan enkel Lpg
Welkom!
Ik kan helaas alleen maar nadelen bedenken zeker in bergen met nog eens een flinke caravan erachter.
Waarom wil je dat zo?
Ik kan helaas alleen maar nadelen bedenken zeker in bergen met nog eens een flinke caravan erachter.
Waarom wil je dat zo?
Paul.
- de Jonckheer
- Berichten: 12663
- Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
- Locatie: Berkhout
Re: Us Bus + caravan enkel Lpg
Meestal een V8 toch? Lijkt mij geen probleem. Ik ging destijds met een Ford E150 op lpg met een tandemasser Tabbert Baronnesse van 1800 kg allerlei bergpassen over en daar nooit een probleem mee gehad. Trekkracht genoeg. Dat ding moet toch ook op benzine kunnen lopen? Ik zou dat vooraf in orde maken want zonder lpg komen staan lijkt mij geen lolletje als hij dat niet kan.
Re: Amerikaanse bus en caravan met enkel LPG
Waarom ik dat wil ?
Omdat ik dat wil !
Ook ik heb een Ford e150 echter nog nooit in mijn bezit ,nu 4 jaar ,op benzine gelopen .
Waar de benzine tank zat ligt nu een reserve lpg tank van 50 ltr .
Ik hoop op reacties waar ik wat aan heb !
Omdat ik dat wil !
Ook ik heb een Ford e150 echter nog nooit in mijn bezit ,nu 4 jaar ,op benzine gelopen .
Waar de benzine tank zat ligt nu een reserve lpg tank van 50 ltr .
Ik hoop op reacties waar ik wat aan heb !
Re: Amerikaanse bus en caravan met enkel LPG
Het is de toon die de muziek maakt....
Met een hamer past alles
- annoh
- Berichten: 1875
- Lid geworden op: za 18 aug 2012, 22:05
- Locatie: St. Jacobiparochie
- Contacteer:
Re: Amerikaanse bus en caravan met enkel LPG
Misschien heb je wat aan mijn bescheiden reactie.
Ook ik heb eens een Amerikaan gehad met uiteraard een V8 in het vooronder.
Op papier veel vermogen en hoog koppel. In de praktijk viel dat bar tegen. Ik hoor dat vaker over Amerikanen dat het prestatieniveau wat tegen valt.
Mijn concrete advies: mocht je overgaan tot aankoop, zet betreffende auto eerst even op de rollentestbank. Dan weet je hoeveel koppel en PK je hebt. Indien je die getallen hebt dan kan je zelf een uitspraak doen over prestaties in de bergen.
Ook ik heb eens een Amerikaan gehad met uiteraard een V8 in het vooronder.
Op papier veel vermogen en hoog koppel. In de praktijk viel dat bar tegen. Ik hoor dat vaker over Amerikanen dat het prestatieniveau wat tegen valt.
Mijn concrete advies: mocht je overgaan tot aankoop, zet betreffende auto eerst even op de rollentestbank. Dan weet je hoeveel koppel en PK je hebt. Indien je die getallen hebt dan kan je zelf een uitspraak doen over prestaties in de bergen.
(mede) eigenaar van http://www.camperfixx.nl
Mijn T5 ombouw project http://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtopi ... 13&t=50501
Mijn T5 ombouw project http://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtopi ... 13&t=50501
Re: Amerikaanse bus en caravan met enkel LPG
Dat slot maakt de moderator wel uit, het is hier niet gebruikelijk dat overal maar een slot op gaat
Re: Amerikaanse bus en caravan met enkel LPG
Ach, die hou je er altijd bij, soms lees je reacties en dan denk je, die kom ik onderweg liever niet tegen
Maar aan de andere kant, er zullen ook wel mensen zijn die dat van mij denken
Maar aan de andere kant, er zullen ook wel mensen zijn die dat van mij denken
Met een hamer past alles