Camperen in Hongarije

Plaats reactie
Globecar53
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 9:01

Camperen in Hongarije



Bericht door Globecar53 »

Beste medecamperaars,

Naast het bezoeken van Tirol zijn we ook van plan naar Hongarije te gaan. Heeft iemand ervaringen met camperen in Hongarije? Is het veilig om wild te camperen? En wat zijn de streken en plaatsen waar je absoluut heen moet? Al te toeristische en dus drukke streken willen we graag vermijden.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Hartelijke groet,
Theo en Mieke
Oostenrijk Experts
Berichten: 25
Lid geworden op: vr 19 apr 2013, 11:10

Re: Camperen in Hongarije



Bericht door Oostenrijk Experts »

Ik zelf woon dichtbij de grens en wij zijn een paar keer naar deze Camping geweest:
http://www.termalcamping.de/
prachtige Camping, rustig, dichtbij een schattig klein plaatsje. Het ligt tevens direkt naast een thermaal zwembad.
absoluut de moeite waard.
groetjes Chrissy
Gebruikersavatar
csillag
Berichten: 155
Lid geworden op: wo 15 mei 2013, 19:41
Locatie: alsomocsolad hongarije

Re: Camperen in Hongarije



Bericht door csillag »

Wij zien hier in de zomer wel eens een camper wild kamperen bij het binnenkomen van ons dorp .
Als ik jullie was zou ik zeker het bebied van de Mecsek doen heuvelachtig en veel bos een beetje ardennen
Ook de streek rond Villany, Ofalu, Obanya Pecs is zeer mooi en niet echt toeristisch
, Ook het Orfu meer is aan 1 kant druk de andere heel rustig en dus zeker Balaton en Budapest vermijden
aan het einde of binnenkomen van ieder einddorp zal je makkelijk een plaatsje vinden waar niemand je zal wegjagen of storen wel even kijken dat er niet enkel zigeuners wonen . In bijna alle dorpen staan ook waterpompen voor je watervoorziening
Goede reis :thumbup:
Plaats reactie