Legoland in de paasvakantie: tips voor onderweg?

Plaats reactie
A-Tom
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 23 apr 2018, 21:53

Legoland in de paasvakantie: tips voor onderweg?



Bericht door A-Tom »

Hallo,

ik ga in de paasvakantie met mijn petekind ( meisje van 8 ) naar Legoland, van zondag tot vrijdag ( Ik ben van Lier, in Belgie )
omdat het de eerste keer is dat we zo ver rijden, wil ik graag wat tips en advies voor de heen- en terugreis.

ik zou de eerste dag ongeveer 400 km van de in totaal 660 km willen afleggen , dat is tot in de buurt van Frankfurt, kent iemand een leuke overnachtingsplaats ?
de tweede dag dan tot Legoland, daarna dinsdag en woensdag Legoland,
donderdag dan terug ongeveer 400km bollen, dus tot in de omgeving van Keulen, iemand daar tips voor ?
en dan vrijdag laatste stuk tot thuis

er kan eventueel op heen of terugreis een nachtje langer ergens verbleven worden, als het echt de moeite waard is .

alvast bedankt
Tom
Gabriel
Berichten: 160
Lid geworden op: zo 23 mar 2014, 17:02

Re: Legoland in de paasvakantie : tips voor onderweg



Bericht door Gabriel »

Hoi Tom,

als je de 61 afrijdt i.p.v. de 3 kom je langs een camperplaats bij een wijnboer die heet Hupperts Wohnmobile Wingert aan de Untere Grabenstrasse 21, 67598 in Gundersheim. Wij hebben deze plaats al 2 keer gebruikt als we richting het zuiden gaan (vanuit Heerlen). Deze plek heeft geen voorzieningen maar is rustig (ligt dichtbij de snelweg) in een leuk dorpje waar ook een supermarkt is en tankstation. Legoland zijn we ook al 2 keer geweest en daar sta je super op de camping/camperplaats. Schoon sanitair en een goed restaurant waar je eventueel ook uitgebreid kunt ontbijten aan normale prijzen. Wat ook wel leuk is dat je,als ik het me goed herinner,een uur eerder het park op mag dan de "gewone" bezoekers. Ik weet niet of je campercontact kent? Als je de app hiervan hebt kun je onderweg heel gemakkelijk camperplaatsen zoeken en als je thuis de reis aan het voorbereiden bent is deze ook gemakkelijk om alvast wat plekjes op te zoeken en de beoordelingen te lezen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.

Groetjes,

Gabriel.
Hali
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 03 mar 2019, 20:53

Re: Legoland in de paasvakantie: tips voor onderweg?



Bericht door Hali »

Hallo Tom

Wij plannen een trip naar Legoland paar weken later dus volg even mee.

Wat ik nog snel met je wil delen (al ben je mss al op de hoogte ervan) is dat ze early birdtickets hebben tot morgen denk ik.
Voor ons gezin kwam een camperplaats + 2dagticket park goedkoper uit dan gewoon een dagticket voor iedereen...

We horen graag hoe jullie het vonden.

groetjes
Plaats reactie