Naar camping of naar camperplaats Trier?

Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13438
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Naar camping of naar camperplaats Trier?



Bericht door hathi »

de Jonckheer schreef:Ik zie niet helemaal wat het staan op een gratis cp met je imago te maken heeft, behalve dan dat anderen zien dat je liever niet dan wel betaald wat volgens mij slimmer is. Duitsland is vergeven van de gratis cp's dus is het daar , itt tot Nederland, niet raar als je er ook gebruik van maakt.
Met een camping en een cp naast elkaar, zoals in Klusserath waar wij graag komen, zie je ook campers op de camping staan. Nou, het zal wel maar ik zie er de voordelen niet van of zou dat ook met imago te maken hebben? :lol: :lol: :lol:
Nico je hebt gelijk vanuit jouw standpunt,je kan immers bijna nergens,terecht,op Camping plaatsen,en dat zal nog wel moeilijker worden door al die aanwas ?....dan Klusserath,daar kost de camping,en de ernaast gelegen CP (verschillende eigenaren) voor Campers even veel,alleen jij kan en mag niet op de camping,en moet wel naar het grote grasveld,daar staan al jouw soortgenoten,en dat is prima geregeld,moest men meer doen,dus het vergelijk gaat niet helemaal op Ps ik hoop niet ,dat je "soortgenoten",denigrerend vind,want je moet op passen hier,er zitten hier personen die vlug op hun tenen getrapt zijn :lol: ,maar ik weet dat jij hier niet toe behoort,! leven en laten leven zegt men hier
Laatst gewijzigd door hathi op do 31 aug 2017, 13:46, 3 keer totaal gewijzigd.
Hans
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10189
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Naar camping of naar camperplaats Trier?



Bericht door Peter LMC »

:lol3: :lol3:
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27486
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Naar camping of naar camperplaats Trier?



Bericht door Marco Polo »

Al laat je een betonblok op z'n tenen vallen.
Nico heeft stalen neuzen :D
Gelukkig maar ;-)

Maar dit ter zijde :-)
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Naar camping of naar camperplaats Trier?



Bericht door de Jonckheer »

je kan immers bijna nergens,terecht
Heb je wel enig idee hoeveel cp's er in Duitsland zijn waar de maximale lengte 12 meter bedraagt? Heel veel kan ik je melden. Allemaal te vinden in het onvolprezen Bordatlas waar het prominent te zien is. Wij hebben dus aan plekken geen gebrek. En i.p.v. minder plekken komen er alleen maar bij. Bovendien rijden wij niet in het hoogseizoen vanwege, te druk, te duur en te warm.
Ik wist niet dat in Klusserath ik niet op de camping kan staan. Ik zou eigenlijk niet weten waarom niet. Buiten dat, ik heb er de behoefte niet naar, ik sta liever tussen mijn "soortgenoten". :lol: :lol: Overigens staan er altijd daar op de cp campers van alle maten en gewichten, er is daar geen onderscheid. Mooi is dat toch?
Gebruikersavatar
Don Esteban
Berichten: 1101
Lid geworden op: ma 23 nov 2015, 17:52
Locatie: Limburg / Costa Brava

Re: Naar camping of naar camperplaats Trier?



Bericht door Don Esteban »

Hans, hartelijk dank voor de info. Kijk, daar heb ik wat aan. :thumbup: Ik laat de camping links liggen en ga op de camperplaats staan.
De gratis camperplek genoemd in verdere reacties valt bij ons sowieso af. Beveiligde campings en camperplaatsen zijn de enige plekken waar wij willen slapen.... en kúnnen slapen. Teveel ellende gehad met inbraak, beroving en anderszins diefstal. Gelukkig nog nooit met de camper en dat willen we zo houden.

Of de dieselprijs van 0,98 gaat lonen moet ik even uitrekenen. Van thuis tot Trier is ongeveer 220 km dus als ik met een volle tank vertrek, weet ik niet of ik daar al direct wil bijtanken. Maar goed te weten dat dit kan en wellicht nuttige info voor meelezers.
Vriendelijke groet, Don
Knaus SKY I 700 LX
Afbeelding
Plaats reactie