Camperplaats Fantasialand?

Plaats reactie
ceasarium
Berichten: 81
Lid geworden op: di 20 okt 2009, 0:12

Camperplaats Fantasialand?



Bericht door ceasarium »

Wat ik begrepen heb is de camperplaats van Fantasialand verdwenen en is er een busparkeerplaats van gemaakt
Gebruikersavatar
JoVaMi
Berichten: 378
Lid geworden op: za 19 jun 2004, 7:54
Locatie: in de motorhome/camper

Re: Camperplaats Fantasialand?



Bericht door JoVaMi »

Wij hebben verleden week overnacht op parking China. Er kunnen een 5 tal Campers staan en de prijs is 5 € parking + 5 € om te overnachten , dus 10 € per nacht. Geen voorzieningen.
Hou rekening dat je pas rond 21 u op de parking kunt.
Massa muggen, maar je komt toch voor actie.....

Geen sat ontvangst.
Dit is een privaat parking plaats. Op de parkings van Fhantasialand kan je niet meer parkeren.
Groetjes,
Jos

Mijn blog:http://blog.seniorennet.be/motorhomezwerver/

Wij waren in: B, NL, D, F, AT, D, N, I, SP, P, GB en Schotland.
Met: Peugeot bestelwagen, Renault Savieim, Pilote, Challenger 450, Autostar 421, 505, 525, aryal 1, MB 812 zelfbouw, MB 814 zelfbouw, MB 815 integraal.
Reizen reeds meer dan 30 jaar met de Motorhome.
Gebruikersavatar
Familie Robben
Berichten: 4
Lid geworden op: za 17 jun 2017, 21:41

Re: Camperplaats Fantasialand?



Bericht door Familie Robben »

Wij zijn 3 weken geleden nog naar Phantasialand geweest! Voorheen kon men met de camper parkeren bij de Smokeys Digger Camp bij parkeerplaats 3. Deze plaats waar ook tippietenten stonden is helemaal verdwenen, er staat nu een grote loods! (dit is ook te zien als je naar Google Maps gaat en Phantasialand intypt!) Wij zijn toen doorgereden naar parkeerplaats 2 bij China Town, daar mochten we vorige keer wel blijven overnachten, maar dit jaar dus niet! We hebben het aan 3 personen nagevraagd en we mochten niet overnachten! We zijn toen uitgeweken naar campingplatz Heider Bergse. dit is 5,5 km van Phantasialand af. De volgende ochtend toen we weer aankwamen bij Phantasialand vroegen ze ons of we wilde parkeren of overnachten....... :wink: toen werd ons dus verteld dat je WEL mag overnachten maar dat er GEEN STROOM en voorzieningen zijn!! Voor €20,- zouden we dan 1 nachten kunnen blijven staan! Dit weten we nu dus voor een volgende keer :thumbup:
Gebruikersavatar
rondepon
Berichten: 48
Lid geworden op: do 08 dec 2016, 20:27
Locatie: oosterhout

Re: Camperplaats Fantasialand?



Bericht door rondepon »

dit kreeg ik als antwoord op een mail van Phantasialand.....

thank you for your emaill.
It is not allowed to stay overnight on our camping space.
We recommend to use the campground Heider Bergsee.
For any further questions feel free to contact us.
Kind regards,
Katja Hannert
Ticketing und Reservierung

ik rij er gewoon naar toe en zie wel, anders een ander plekkie zoeken :lol3:
Plaats reactie