Pure geldklopperij, als ze er niets voor terug doen.
Ik zat toevallig laatst op een site te kijken, waar €5,-(!) werd gevraagd voor een huisdier.
En er zijn zelfs campings, die het lef hebben om dat ook te vragen voor de parkiet in een kooitje.

Karel staatsboscampings hebben we daar meer van in nederland en moet je daar van te voren reserveren?dieseltje+ schreef: ↑zo 11 aug 2019, 18:05Wij zijn vandaag vertrokken voor een vergelijkbaar rondje.
Staan nu in Leende. Staatsbosbeheer camping. Prachtig.
Morgen door naar Belgie, via Luxemburg het eifel gebied in.
Onze honden zijn altijd mee. 2 Duitse Herders
Nog nooit problemen gehad om een plek te vinden.
Afhankelijk van wat je wil, kan je namelijk ook prima zonder de speciale zogenaamde CP plekken.
Wij mijden ze juist. Asfalt is op te rijden en niet om op te camperen![]()
Steden komen we ook niet, vinden de honden niks aan en willen we ons zelf ook niet aan doen. Dus eigenlijk altijd in de natuur.
Doen dit meestal via natuurkampeerterreinen en staatsbosbeheer.
In het buitenland gebruiken we daar veel park4night voor. Staan ook CP's op maar ook veel plekken wat onze voorkeur heeft. Natuur en ruimte.
In het jachtseizoen is verpicht aanlijnen. Zou geen probleem moeten geven.
We kunnen je miss volgende week meer vertellen.![]()
Ik ga op een cp ook niet naar een douche of toilet, dus dan hoef ik ook niet te betalen? Ik vind het ook nergens op slaan dat je voor een hond moet betalen maar de reden die je opgeeft klopt niet.appellover schreef: ↑ma 12 aug 2019, 10:01Als we moeten betalen voor een hond ( trouwens nooit voor een kat) gaan we niet naar toe,ben je niet welkom.
Hond gaat niet douchen,niet naar toilet dus waarom betalen ,alleen geldklopperij.
Zijn ook campings met badkamer voor honden ,kun je zoute,zeewater afspoelen want zeewater droogt slecht ,dan is het niet erg om euro te betalen.
Met vriendelijke groet van hondenliefhebber.
Ron
de camping eigenaar mag vragen wat ie wil,daar is geen enkele lef voor nodig jij bepaald of je er wel of niet gaat staan,.Jan en Simonne schreef: ↑ma 12 aug 2019, 10:04+1
Pure geldklopperij, als ze er niets voor terug doen.
Ik zat toevallig laatst op een site te kijken, waar €5,-(!) werd gevraagd voor een huisdier.
En er zijn zelfs campings, die het lef hebben om dat ook te vragen voor de parkiet in een kooitje.![]()