Camperplaats Baume Les Messieurs geen overnachting

Camperaapje
Berichten: 846
Lid geworden op: zo 12 aug 2012, 23:35
Locatie: Achterhoek

Re: Camperplaats Baume Les Messieurs geen overnachting



Bericht door Camperaapje »

Aloys schreef:
zo 14 jul 2019, 18:07
bertkuip schreef:
zo 14 jul 2019, 14:48
Het is weer het oude liedje: camperaars die niks willen betalen en het voor de rest verpesten.
Nee, zo dramatisch is het niet. Het is gewoon té mooi en té kleinschalig daar. En een paar campers die
vrij willen overnachten is geen probleem. Het wordt pas een probleem wanneer het er teveel worden...

Afgelopen weken, toe we daar waren, stond er in ons uitzicht ( :D ) aan de andere kant van het riviertje
ook een camper te overnachten. Eentje, geen probleem. Maar ik heb ook wel eens meegemaakt dat er
meerdere stonden. En dan 's avonds, tegen donkeren, stiekum het riviertje oversteken om op de camping
te douchen.
Dát vind ik pas écht fout! :mrgreen:
(Net als de afvaltank laten leeglopen op het asfalt of je toilet legen in de struikjes.)

Overigens, het 'vrouwtje' (ze is nogal klein van postuur) dat al jaren in haar eentje de camping runt in
opdracht van de gemeente, gaat na dit seizoen met pensioen.
Ja helemaal met je eens, je schetst zelfs asociaal gedrag, absoluut uit den boze.
Maar dat is toch "gewoon" en kwestie van handhaven? Er staat een limiet voor de plaatsen, zet er een overnachtingstarief bij en handhaaf. Ik bedoel dat doen ze nu ook door er op toe te zien dat er niet wordt overnacht.
Maar goed, we gaan wel naar de camping...als er nog plek is tenminste haha
Camperaapje
Berichten: 846
Lid geworden op: zo 12 aug 2012, 23:35
Locatie: Achterhoek

Re: Camperplaats Baume Les Messieurs geen overnachting



Bericht door Camperaapje »

En ik vind het ook niet kunnen dat als je gebruik wil maken van faciliteiten dat je dan gratis gaat staan op de CP.
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: Camperplaats Baume Les Messieurs geen overnachting



Bericht door iSonic »

hurktoilet schreef:
zo 14 jul 2019, 20:13
Daar ben ik dan heel benieuwd naar, want ook voor het gebruik van municipal campings behoor je gewoon te betalen. Ik meen Frankrijk toch behoorlijk te kennen, maar heb dit nog nooit gehoord.
Ik kan het ook niet terug vinden. Kan me herinneren dat we ooit een aantal van die campings hadden waar vermeld stond dat het mocht. Maar geld niet voor alle gemeente campings blijkbaar.
Plaats reactie