WK Vrouwen 2019

Plaats reactie
Albert-K
Berichten: 34
Lid geworden op: za 08 sep 2018, 20:49

WK Vrouwen 2019



Bericht door Albert-K »

Hoi hoi. Zijn er meer mensen die met de camper de vrouwen van het Nederlands Elftal gaan volgen in Frankrijk? Wij hebben al kaartjes voor alle groepswedstrijden maar tips hoe er te komen, waar te staan etc. zijn altijd welkom. In de speelsteden Le Havre, Valenciennes en Reims liggen de campings vrij ver weg, en zijn er in de steden maar weinig camperplaatsen. En die er zijn er maar voor een paar campers. Een lastige in een toeristenstad als Reims. Nou ja, ik zie wel of er nog meer gaan en dit forum willen gebruiken voor uitwisseling informatie. Er zijn (nog?) geen officiële initiatieven voor een oranje camping.
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8260
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: WK Vrouwen 2019



Bericht door hurktoilet »

Reims heeft inderdaad slechts één camperplaats met beperkt aantal plaatsen (wel te gebruiken om toilet te legen).
Het goede nieuws: in Frankrijk mag je overnachten waar je mag parkeren. Kijk op Park4Night voor geschikte plekken.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Albert-K
Berichten: 34
Lid geworden op: za 08 sep 2018, 20:49

Re: WK Vrouwen 2019



Bericht door Albert-K »

Met dank, Hurk. We zijn nog eens nieuwe camperaars ook. Erger: we moeten de camper nog krijgen, al is dat heel binnenkort (20 februari :) )
Nog heel veel te leren dus hoe dat allemaal in zijn werk gaat. Maar i.d.d. goede tip en handige site !
Ranou
Berichten: 1
Lid geworden op: di 30 apr 2019, 15:16

Re: WK Vrouwen 2019



Bericht door Ranou »

Hallo,
Wij gaan ook met de camper naar t wk voetbal in Frankrijk. Ook wij zijn op zoek naar n camping en t liefst n oranje camping. Mocht iemand iets weten dan hoor ik dat graag
Gebruikersavatar
Kaatjeka
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 08 aug 2018, 12:10

Re: WK Vrouwen 2019



Bericht door Kaatjeka »

"WK Vrouwen"... alsof 'vrouwen' een sport is. :D
Maar ik had al het vermoeden dat het over voetbal zou gaan.
Totaal niks aan toe te voegen verder, sorry voor deze off-topic tekst. ;)
"Life is what happens to you while you're busy making other plans."
Plaats reactie