Route door Europese Alpen gemaakt

Plaats reactie
Reisbijbel
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 26 jun 2017, 14:11
Contacteer:

Route door Europese Alpen gemaakt



Bericht door Reisbijbel »

Afgelopen zomer hebben we met onze camper, en onze kinderen, een gave route door de Europese Alpen gemaakt. Via Oostenrijk en ITalië naar Frankrijk. Kleinschalige campings opgezocht. Onze reistips staan hier: https://www.reisbijbel.nl/reportages/ro ... pese-alpen. Meer tips welkom!
Met onze camper, een Volkswagen Multivan, doen we op onze site www.reisbijbel.nl verslag van onze Europese roadtrips. Eerder hadden we een Fiat Ducato. En we huren geregeld een camper voor winterreizen.
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8230
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Route door Europese Alpen gemaakt



Bericht door hurktoilet »

Mooie trip!
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
't Busje
Berichten: 5765
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 20:46
Locatie: Velsen

Re: Route door Europese Alpen gemaakt



Bericht door 't Busje »

Reisbijbel schreef:
di 08 mei 2018, 13:22
Meer tips welkom!
Bij voorbeeld: vanuit Ischgl een klein eindje terug en dan langs de Inn en verder door Zwitserland over de Bernina-pas naar Italië. Belastingvrij tanken in Livigno. Scheelt het grootste deel van het terug rijden van Ischgl naar Innsbrück.
Evert

Hobby Siesta A55 GS Sport, Fiat Ducato 130 MultiJet (2014)
Reisbijbel
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 26 jun 2017, 14:11
Contacteer:

Re: Route door Europese Alpen gemaakt



Bericht door Reisbijbel »

Ja, dat is een slimme tip! Dank!! En Livigno is ook top hoorden we van een van onze reizigers die er was, wij kunnen nl. slecht stilzitten :-). https://www.reisbijbel.nl/italie/report ... -reiziger/
Met onze camper, een Volkswagen Multivan, doen we op onze site www.reisbijbel.nl verslag van onze Europese roadtrips. Eerder hadden we een Fiat Ducato. En we huren geregeld een camper voor winterreizen.
Gebruikersavatar
FJM
Berichten: 429
Lid geworden op: di 19 sep 2006, 21:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Route door Europese Alpen gemaakt



Bericht door FJM »

Wat een mooie route! Die ga ik bewaren. En die tip van Livigno nemen we gratis mee .... 8-)
Ik vind dat je dat mooi in Google Mpas gedaan hebt. Ik worstel altijd met Google My Maps.. maar als ik zie wat jij er allemaal mee kan dan ga ik toch weer proberen :thumbup:
Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?
Reisbijbel
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 26 jun 2017, 14:11
Contacteer:

Re: Route door Europese Alpen gemaakt



Bericht door Reisbijbel »

Dank! leuk om te horen dat je er iets aan hebt. We hebben zo'n Google maps route ook voor Denemarken gemaakt, daar zijn we in mei geweest: https://www.reisbijbel.nl/denemarken/re ... d-jutland/ Ook echt een aanrader, wij vonden het echt een bestemming voor voor- en naseizoen, in de zomer is het er wellicht te druk (naar onze zin).
Met onze camper, een Volkswagen Multivan, doen we op onze site www.reisbijbel.nl verslag van onze Europese roadtrips. Eerder hadden we een Fiat Ducato. En we huren geregeld een camper voor winterreizen.
Plaats reactie