'Vlak gebied' Dyon, Lyon, Vichy, Mâcon?

Plaats reactie
willem269
Berichten: 201
Lid geworden op: do 22 jan 2009, 9:47
Locatie: Wilsum (D)
Contacteer:

'Vlak gebied' Dyon, Lyon, Vichy, Mâcon?



Bericht door willem269 »

Hallo, we willen in juni (10 - 30 juni) een tijdje naar Frankrijk. Zullen door omstandigheden niet veel trekken. Hopen op een beperkt aantal plekjes, liefst geen campings, van het weer te genieten en hele lichte wandelingen te maken ivm (tijdelijke) beperkte mobiliteit van betere helft. We denken aan het gebied Dyon, Lyon, Vichy, Mâcon. We waren er nog nooit en vragen ons af of daar een enigszins redelijk vlak gebied is te vinden. Dat gaat in Noord-Frankrijk en Noord-Duitsland natuurlijk makkelijker maar dat trekt allebei niet.
Ik weet dat Nieder-0ostenrijk ook meer mogelijkheden biedt maar we ontmoeten in Frankrijk Australische vrienden die daar in die tijd (medio juni) zijn. Wellicht kunnen we na die ontmoeting alsnog doorsteken naar Oostenrijk.
Ben benieuwd of er een grootste gemene deler uit komt :P
Toedeledoki

Re: 'Vlak gebied' Dyon. Lyon, Vichy, Mâcon?



Bericht door Toedeledoki »

Het dal van de Saone is uiteraard vlak. Deze loopt door Macon en Lyon.

Het gebied in de driehoek Bourg en Bresse-Lyon-Macon is ook vlak. En ook nog best een interessant gebied.

Voor mijn werk zat ik op camping "Portes de Beaujolais" in Anse. Dat is een prima uitvalsbasis volgens mij. Ligt vlak boven Lyon. Lyon zelf is ook een stad die zeker een bezoek waard is.
Plaats reactie