Gebrek aan benzine/diesel in Frankrijk

Plaats reactie
@3
Berichten: 5033
Lid geworden op: zo 06 jun 2010, 11:05

Re: Gebrek aan benzine/diesel in Frankrijk



Bericht door @3 »

Yep. ;)
@3 vind niet dat reparatiekosten hoog zijn maar de kosten van de schade die is ontstaan.
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Gebrek aan benzine/diesel in Frankrijk



Bericht door de Jonckheer »

300 liter aardappelen onder de vloer? Daar heb ik denk ik 5 jaar voor nodig om dat op te eten . . :wtf: :crazy:
Neem een borrel van jezelf bobbus, dan komt het wel (of misschien niet) goed met je. :mrgreen:
dat al je problemen met kleine campers weg zijn als je eenmaal een autobus hebt gekocht
Ik had ook niet verwacht dat je em zou snappen . . :lol:
bobbus
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 17 feb 2016, 17:11

Re: Gebrek aan benzine/diesel in Frankrijk



Bericht door bobbus »

je bent zo'n poepie , te goed voor deze wereld. :wink:
zonder wrijving geen glans
geuze
Berichten: 1637
Lid geworden op: ma 11 sep 2006, 22:07

Re: Gebrek aan benzine/diesel in Frankrijk



Bericht door geuze »

Sjaak en Marja schreef:Fijne vakantie Jan, en met die instelling waarmee jij gaat kan ik me aardig vinden.
En wat betreft over die "zeikers" op Forum's, hier is het wel heel erg hoor.
Op het motorforum waar ik regelmatig lees en tik, komt dit geneuzel echt niet voor.
Maar ja.....motorrijders zijn (gelukkig) niet allemaal Camperaars, en vooral ook niet andersom.
Groet,
Marja
Zo is het maar net en ik ben door Frankrijk naar Spanje gereden en overal kunnen tanken dus vakt reuze mee :bang: :cheers: :-B en ik rij dus wel motor
pluk de dag voor je het weet is het over
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Gebrek aan benzine/diesel in Frankrijk



Bericht door Vertrokken2 »

de Jonckheer schreef:300 liter aardappelen onder de vloer? Daar heb ik denk ik 5 jaar voor nodig om dat op te eten . . :wtf: :crazy:
Neem een borrel van jezelf bobbus, dan komt het wel (of misschien niet) goed met je. :mrgreen:
dat al je problemen met kleine campers weg zijn als je eenmaal een autobus hebt gekocht
Ik had ook niet verwacht dat je em zou snappen . . :lol:
Jonckheer,

Ik ontmoette eens een kerstbomenhandelaar in Spanje. Hij werkte drie maanden per jaar om de rest van het jaar te kunnen freewheelen.
Hij had letterlijk een mega vrieskist bij zich volgestouwd met Nederlands vlees en Nederlands bier. Immers, dat Spaanse spul kon niet deugen....
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Globetrotter 2
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 11 apr 2012, 12:13

Re: Gebrek aan benzine/diesel in Frankrijk



Bericht door Globetrotter 2 »

MonRoe schreef:
zwaailicht schreef:Frankrijk mijden Afbeelding altijd wel wat met die Fransozen.
Tsja mijden, maar hoe kom ik dan in Spanje?
via Italie op de boot in Genua en dan kom je in Barcelona aan
JAN60
Berichten: 1856
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 22:22

Re: Gebrek aan benzine/diesel in Frankrijk



Bericht door JAN60 »

De reis naar Moissac tussen Agen en Mountauban geheel geen last gehad(geluk)alleen wel een paar auto,s voor mij,bij het tanken.
Sta langs de Garonne lekker vrij,wel controle gehad,omdat ik aan het vissen was(papieren oke) en wensten mij fijne visvakantie.
Even koffie gedronken en weg waren ze weer . :thumbup:
Gr Jan
Plaats reactie