Volkswagen oldtimer garage gezocht
Volkswagen oldtimer garage gezocht
Wij zijn met onze Volkswagen lt uit 1987 gestrand in Duitsland. Onder andere de kopppakking is kapot en hier bij de dealer kunnen ze ons niet verder helpen. Niet alle onderdelen zijn leverbaar en met tweedehands onderdelen (die wij zelf zouden vinden) kunnen ze niet werken. We zijn opzoek naar een garage in Nederland of Duitsland die de motor kan openmaken om te zien of reparatie nog wat kan doen. Kunnen jullie ons helpen met het volgende:
- is er een garage in Nederland of Duitsland gespecialiseerd in LT old timers?
- heeft iemand ervaring met dit probleem?
Bedankt!
- is er een garage in Nederland of Duitsland gespecialiseerd in LT old timers?
- heeft iemand ervaring met dit probleem?
Bedankt!
Re: Volkswagen oldtimer garage gezocht
Heb je al eens rondgekeken op het VW LT forum ?
Overigens zijn ze niet erg actief.
Overigens zijn ze niet erg actief.
Groeten van Joske!
Naast camperen en geocachen, ook fan van een van Nederlands mooiste producten:
Naast camperen en geocachen, ook fan van een van Nederlands mooiste producten:
Re: Volkswagen oldtimer garage gezocht
Wellicht beter om gewoon naar een universele garage te gaan, dus geen merkgarage of dealer.
Meestal lossen die het wel voor je op en vinden ook nog de onderdelen.
Meestal lossen die het wel voor je op en vinden ook nog de onderdelen.
- ducati 900
- Berichten: 7482
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 10:24
- Locatie: Garyp
Re: Volkswagen oldtimer garage gezocht
Pakkingen ed zijn zat leverbaar, ik neem aan dat hier de 6 cil. diesel in zit, die heeft Volvo ook gebruikt.
De zuigers zijn die van de Golf 2 diesel, zijn er ook nog zat.
Het sleutelwerk is simpel, de pomp op tijd zetten door hem te blokkeren met een 6 mm boortje en de nokkenas blokkeren met een stukje strip.
Dus naar een universele garage die krijgt hem wel klaar.
Ik zou niet meteen naar een camper garage gaan, als ik zie watvoor tarieven die vragen.
Ben
De zuigers zijn die van de Golf 2 diesel, zijn er ook nog zat.
Het sleutelwerk is simpel, de pomp op tijd zetten door hem te blokkeren met een 6 mm boortje en de nokkenas blokkeren met een stukje strip.
Dus naar een universele garage die krijgt hem wel klaar.
Ik zou niet meteen naar een camper garage gaan, als ik zie watvoor tarieven die vragen.
Ben
Laatst gewijzigd door ducati 900 op wo 12 aug 2020, 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Hymer 581 '79 op Bedford onderstel met een 2.2 CIH injectiemotor van Opel ( 115 pk).
-
- Berichten: 1201
- Lid geworden op: wo 10 dec 2008, 20:41
Re: Volkswagen oldtimer garage gezocht
En toen ging het fout. Een naam noemen mag. Daar een dikke aanbeveling bij schrijven niet. Zie forumregels. Is al heel wat keren uitgelegd. Op het forum geen warme of koude douches. Wil je meer kwijt dan een naam, doe dat dan via een persoonlijk bericht. Dank u.
Re: Volkswagen oldtimer garage gezocht
Volgens mijn herinnering heeft men in de LT ook nog Perkins motoren gebruikt voor een korte periode maar weet niet meer of dat nog veel eerder was of nietducati 900 schreef: ↑wo 12 aug 2020, 14:06Pakkingen ed zijn zat leverbaar, ik neem aan dat hier de 6 cil. diesel in zit, die heeft Volvo ook gebruikt.
De zuigers zijn die van de Golf 2 diesel, zijn er ook nog zat.
Het sleutelwerk is simpel, de pomp op tijd zetten door hem te blokkeren met een 6 mm boortje en de nokkenas blokkeren met een stukje strip.
Dus naar een universele garage die krijgt hem wel klaar.
Ik zou niet meteen naar een camper garage gaan, als ik zie watvoor tarieven die vragen.
Ben
Gr. Aad
Re: Volkswagen oldtimer garage gezocht
De 4 cilinder Perkins heeft tot eind 1981 dienst gedaan. Motorcode CG. Vanaf 1983 waren het alleen zes cilinders.
Zie hier het overzicht: Klik.
Zie hier het overzicht: Klik.
Re: Volkswagen oldtimer garage gezocht
Die Luc is toch zo handig dat hij het gelijk opzoekt en weer geeft
Gr. Aad
Gr. Aad