Buigende vloer: zowel boven- als onderkant

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter12
Berichten: 578
Lid geworden op: vr 17 apr 2020, 12:24
Locatie: Eindhoven

Re: Buigende vloer: zowel boven- als onderkant



Bericht door Peter12 »

Inderdaad, onder 15 graden kun je het niet verwerken. Ik heb een week gewacht, omdat het net wat minder was toen ik wilde beginnen.
Ideale verwerkingstemperatuur is rond 20 graden, dus niet echt een winterklusje. Ook ben je er niet langer dan een dag mee bezig om de vloer helemaal geboord te hebben en de epoxy erin gegoten te hebben.
Pleasure is the path of joy
Gebruikersavatar
ducati 900
Berichten: 7490
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 10:24
Locatie: Garyp

Re: Buigende vloer: zowel boven- als onderkant



Bericht door ducati 900 »

Jazeker, daar schuilt ook vaak het probleem met inzakken als je geen of te weinig vulstof gebruikt,
maar ik werk niet (meer) buiten.
Maar een dag werk, maar het punt is dat er nog zoveel moet gebeuren aan de camper voor de vakantie, we hebben ng maar 8 weken te gaan.
En door de corona crisis heb ik het gigantisch druk.
Ik werk momenteel van 7.30 tot 22.30 om alles af te kunnen handelen.

Ben.
Hymer 581 '79 op Bedford onderstel met een 2.2 CIH injectiemotor van Opel ( 115 pk).
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Buigende vloer: zowel boven- als onderkant



Bericht door Vertrokken2 »

Dan heb je een luxe probleem. Met welke activiteit?
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
ducati 900
Berichten: 7490
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 10:24
Locatie: Garyp

Re: Buigende vloer: zowel boven- als onderkant



Bericht door ducati 900 »

Ik verkoop onderdelen voor alle soorten Mercedes, van Ponton en 190 SL tot de nieuwste
ook voor om de dubbellucht en Sprinten en heb heel veel new old stock, vaak nergens meer leverbaar.
Verkoop ik op Ebay maar moet wel altijd snel behandeld worden ivm beoordelingen.
Meestal heb ik het wel in de hand maar het loopt nu echt de spuigaten uit, vermoeiend maar word er wel blij van.

Ben.
Hymer 581 '79 op Bedford onderstel met een 2.2 CIH injectiemotor van Opel ( 115 pk).
Gebruikersavatar
Peter12
Berichten: 578
Lid geworden op: vr 17 apr 2020, 12:24
Locatie: Eindhoven

Re: Buigende vloer: zowel boven- als onderkant



Bericht door Peter12 »

Dat zal wel ja, iedereen is thuis bezig met het opknappen van dingen die zijn blijven liggen, dus ook de Mercedes hobbyisten :-B
Pleasure is the path of joy
Gebruikersavatar
Peter12
Berichten: 578
Lid geworden op: vr 17 apr 2020, 12:24
Locatie: Eindhoven

Re: Buigende vloer: zowel boven- als onderkant



Bericht door Peter12 »

Vandaag na die zware buien de achterkant nog even gecheckt. Was toch een beetje vochtig geworden op de achterwand onderaan. Dus maar weer de kitspuit gepakt en de onderkant van de achterlichten nu ook gekit, samen met de zijkanten van de goot van de achterklep. Als t nu niet dicht is, weet ik t niet meer. Morgen gaat ie de stalling weer in, dus dan kan ie goed uitdrogen de komende tijd. Als ie dan half juli weer uit de stalling komt, check ik dat als eerste met een tuinslang of zo om nog een keer te controleren.
Pleasure is the path of joy
Plaats reactie