APK omgeving Almere?

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Gebruikersavatar
pepon
Berichten: 2428
Lid geworden op: vr 19 aug 2011, 15:35
Locatie: Hollandscheveld, Drenthe.
Contacteer:

Re: APK omgeving Almere?



Bericht door pepon »

Almere - Zwolle, wel te doen?
https://www.sentwaninge.com/vestigingen

Doen veel Fiatprofessional, dus ook campers.
Ben in Hoogeveen vaste klant.

Groet, Ron.
Global Moderator Renaultforum
https://www.renaultforum.nl/forum/

Bürstner Travel Van T571 Bjr. 2009 op Fiat Ducato 3.0 MultiJet 160 Pk ComfortMatic
Voor meer, kijk hier.
Gebruikersavatar
SkiRon
Berichten: 460
Lid geworden op: do 31 okt 2019, 18:04
Contacteer:

Re: APK omgeving Almere?



Bericht door SkiRon »

even feedback voor wat betreft almere, truckland doen idd ook APK dus daar ga ik een afspraak maken.
Gebruikersavatar
r3mco
Berichten: 616
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 12:47
Locatie: Julianadorp

Re: APK omgeving Almere?



Bericht door r3mco »

Ik ging altijd naar garage Anslijn op de steiger in Almere haven. Eerlijke mensen, vader en zoon. Heeft een brug voor een camper.
Inmiddels woon ik al 2 jaar in de Noordkop, dus nu ergens anders laten keuren. Misschien eens gaan kijken.

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk



Groet,
Remco.
Gebruikersavatar
awaza
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 19 jul 2015, 11:09
Locatie: Zaandam

Re: APK omgeving Almere?



Bericht door awaza »

Voor onderhoud en APK ga ik altijd naar deze: https://www.iveco-schouten.nl/iveco/ves ... amsterdam/
Doen ook campers.
Wij rijden met een Fiat Ducato 230 Hobby 750 FMSe 2,5 TDi Cat. bouwjaar 1997, 158.000 km gelopen.
Groeten, Allard.
Gebruikersavatar
SkiRon
Berichten: 460
Lid geworden op: do 31 okt 2019, 18:04
Contacteer:

Re: APK omgeving Almere?



Bericht door SkiRon »

r3mco schreef:
vr 17 jan 2020, 15:46
Ik ging altijd naar garage Anslijn op de steiger in Almere haven. Eerlijke mensen, vader en zoon. Heeft een brug voor een camper.
Inmiddels woon ik al 2 jaar in de Noordkop, dus nu ergens anders laten keuren. Misschien eens gaan kijken.

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk
Dank voor de tip. zal ik eerdaags is langsrijden.
Houwe468
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 9:52
Locatie: Montfoort

Re: APK omgeving Almere?



Bericht door Houwe468 »

Je kunt ook naar een Kwik Fit vestiging gaan..

Groet Ton
Gebruikersavatar
SkiRon
Berichten: 460
Lid geworden op: do 31 okt 2019, 18:04
Contacteer:

Re: APK omgeving Almere?



Bericht door SkiRon »

die doen geen campers, past niet, heb ik nagevraagd.
Gebruikersavatar
macfocus
Berichten: 1874
Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 22:31
Contacteer:

Re: APK omgeving Almere?



Bericht door macfocus »

Kwikfit is wel de allerlaatste plek op deze aardkloot voor een APK....
Sunlight T64 op Fiat Ducato Maxi 2.3 MultiJet 130 Pk Automaat.
Oh ja, I own a Ford Capri

Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
tonic
Berichten: 2452
Lid geworden op: do 18 jul 2019, 22:49

Re: APK omgeving Almere?



Bericht door tonic »

SkiRon schreef:
do 16 jan 2020, 20:46
Klopt er zitten heel veel APK bedrijven maar de reviews zijn vaak slecht, oplichters die afkeuren om maar een reparatie te kunnen doen, vandaar mijn vraag of iemand van hier ervaring in die omgeving heeft.
Dan zou ik zeker naar de Kwik-Fit gaan! :lol3: :lol3: :lol3:

maar even alle gekheid op een stokje. Ik snap al die achterdocht tijdens de uitvoering van de APK niet. Als je denkt dat je gefopt wordt of je bent het ergens niet mee eens? dan zet je een handtekening onderop het APK formulier en dan gaat u in beroep. iemand van de RDW komt dan kijken. Als u gelijk hebt dan moet het bedrijf de kosten van 46 euro betalen. En als het bedrijf gelijk heeft dan betaald u die 46 euro.
Al dat gelul over APK en onderhoud aan campers. Een camper is gewoon een bedrijfswagen met een huisje op zijn rug. Onderhoud aan het voertuig is daarom niks anders dan aan een gewone auto. dit geldt hetzelfde voor de APK. De enigste restrictie die er kan zijn is de hoogte en het gewicht. dus met andere woorden kan de camper op de brug.
Doet u met uw gewone auto ook zo moeilijk? Nee? Nou uw camper is een auto! dus ga naar de garage waar u met uw andere auto ook naartoe gaat.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: APK omgeving Almere?



Bericht door Dafluc »

Opgelucht? Wie deed er moeilijk? Vraag was gewoon een adres waar je met een camper terecht kunt.
Bedrijven aanprijzen of afbranden valt overigens onder de forumregels. Niet doen. Naam noemen mag wel. Kun je ook zien als een aanbeveling. Ga er vanuit dat je na een slechte ervaring dat bedrijf niet gaat noemen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
SkiRon
Berichten: 460
Lid geworden op: do 31 okt 2019, 18:04
Contacteer:

Re: APK omgeving Almere?



Bericht door SkiRon »

Precies het was een simpele vraag voor een aanbeveling, die heb ik nu en afspraak is gemaakt, dank allen voor de tips, mijn camper staat sinds kort in almere in de stalling maar ik woon er niet in de buurt dus ken ook de locale bedrijven niet, vandaar mijn vraag. Ik zal feedback geven als het gedaan is zodat andere members er wat aan hebben.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: APK omgeving Almere?



Bericht door Dafluc »

Feedback bevat een waarde-oordeel. Dus ondanks de goede bedoelingen zeg je dat het bedrijf goed is of niet goed. Dat willen we niet op het forum. Geen koude douches, want niet te controleren voor ons. En daarom ook geen warme douches. Want wel het een en niet het ander is krom. Iedereen die wil weten wat de uitkomst was kan het per pb navragen en daar zijn voordeel mee doen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51282
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: APK omgeving Almere?



Bericht door Kroppie »

en geldt dat nu ook voor niet campergerelateerde bedrijven?, want dat was blijkbaar een discussie punt, zo te zien wel, maar kan beter duidelijk zijn.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
SkiRon
Berichten: 460
Lid geworden op: do 31 okt 2019, 18:04
Contacteer:

Re: APK omgeving Almere?



Bericht door SkiRon »

jammer dit, was goed bedoeld en helemaal geen intentie tot reclame. Puur een ervaring waar anderen wat aan kunnen hebben. Daar lijkt me een forum ook een beetje voor bedoeld, zie ook heel veel positieve dingen en aanbevelingen voorbij komen over een bedrijf in herenthals, dat kan dus wel?? Beetje met 2 maten meten denk ik dan.
Plaats reactie