Koelkast werkt niet op gas

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Eric van den Heuvel
Berichten: 640
Lid geworden op: vr 01 feb 2013, 14:36
Locatie: 7383 Tormás Hongarije

Re: Koelkast werkt niet op gas



Bericht door Eric van den Heuvel »

Hallo, De deur eruithalen, dan zie je 4 houtschroeven 2 links en 2 rechts. Deze verwijderen , de bedieningsknoppen eraf trekken en het bedieningsplaatje verwijderen. Nu kun je de kk ongeveer 20-30 cm naar voren trekken. Wanneer je de kk buitenroosters verwijderd hebt dan kun je in de gaten houden of er geen bedrading of gasleiding bekneld raakt. Wanneer de koelkast naar voren geschoven is er genoeg ruimte om alles schoon te maken en dat herrie ding eraf te halen. Succes Eric
Eric van den Heuvel
Berichten: 640
Lid geworden op: vr 01 feb 2013, 14:36
Locatie: 7383 Tormás Hongarije

Re: Koelkast werkt niet op gas



Bericht door Eric van den Heuvel »

Hallo, Bij dit type heeft hij wel een normaal gesproken plaats en heeft Hymer die met opzet daar gemonteerd om de zeer slechte warmteafvoer daar te verbeteren. Evenals bij mijn camper staat de achterwand van de koelkast tegen de achterwand en zitten de roosters in de zijwand. Ventilator noodzakelijk voor goede koeling. Groet Eric
Eric van den Heuvel
Berichten: 640
Lid geworden op: vr 01 feb 2013, 14:36
Locatie: 7383 Tormás Hongarije

Re: Koelkast werkt niet op gas



Bericht door Eric van den Heuvel »

Hallo, Bij dit type heeft hij wel een normaal gesproken plaats en heeft Hymer die met opzet daar gemonteerd om de zeer slechte warmteafvoer daar te verbeteren. Evenals bij mijn camper staat de achterwand van de koelkast tegen de achterwand en zitten de roosters in de zijwand. Ventilator noodzakelijk voor goede koeling. Groet Eric
myway
Berichten: 15525
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 21:07

Re: Koelkast werkt niet op gas



Bericht door myway »

Omdat ze bij Hymer er niet over nagedacht hebben moesten ze iets bedenken
sietseschipper
Berichten: 14
Lid geworden op: do 18 jul 2019, 9:36
Locatie: Dokkum

Re: Koelkast werkt niet op gas



Bericht door sietseschipper »

Hartelijk dank, ga ik proberen!
Plaats reactie