Niet zo leuk om nu achteraf terecht gewezen te worden hoor.de Jonckheer schreef: ↑ma 09 sep 2019, 15:47Je bent naar een gas inbouw station gegaan en dat is fout want die bouwen vloeistof tanks in auto's en weten niet het verschil tussen een vloeistof en een damptank, zoals je nu hebt meegemaakt.
Bovendien vind ik €1300 wel schandalig duur. Een tank kost een paar honderd plus wat leidingen en wat klein spul. Had maar wat gaan shoppen, dat had zomaar honderden euro's gescheeld. En zo'n certificaat is flauwekul, vakmanschap heb je nodig en dat staat niet op een papiertje.
Je moet er écht op staan dat de tank tegen roest behandeld wordt want dat hóórt stomweg zo, logisch toch?
Ik heb vooraf hulp gevraagd hier op het forum.
Ik ben naar een specialist in Warmte en electra voor Marine en Mobile gegaan op de Joop Geesingkweg in Amsterdam.
Zij bouwen warmte bronnen in, in de meest uiteenlopende voertuigen. Vrachtwagens, heavy duty, boten, recreatie en campers volgens hun site.
Was ik maar naar een gas inbouw station gegaan, dan was ie niet op zijn kop gemonteerd geworden denk ik.
Ik vond eigenlijk geen die een camper op de brug kwijt konden. Mijn eerdere bedrijf kon dat niet meer nu ze verhuisd waren.
Ik dacht dat dit bedrijf wel zoveel ervaring zou hebben in het monteren van LPG gas bij campers, dat deden ze voorkomen. Helaas.
p.s. het is zelfs 1300 ex btw.