Een vraagje, allebei mijn koelvinnen deden niets.
Ik heb een j5 uit 1993, 2,5D
Bij 1 was de zekering defect, bij de ander de zekeringhouder weggesmolten. Dit is gerepareerd en 1 vin loopt weer prima. De 2e vin blijkt de motor van stuk te zijn, zit vast. Ook de veren vd koolborstels zijn weg.
Nu mijn vraag, welke is de vin die het eerst aanslaat? Is de tweede perse nodig?
Koelvin Peugeot J5 (1993)
- vanHooltje
- Berichten: 2696
- Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 17:46
- Locatie: Friesland
- Contacteer:
Re: Koelvin j5
De rechtse (als je voor de auto staat) is de 1e, en ja de tweede kan je niet weg laten ivm klimmen of heet weer.
kijk eens op: http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV onze nieuwe in restauratie! vernieuwd op 05-09-09. http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJTvernieuwd op :28-12-10
Techniek is altijd logisch, daarom snappen helaas de meeste mensen er niets van.
spelling fouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer gevoel voor techniek :-) vanHool Fiat 625 N3P
Techniek is altijd logisch, daarom snappen helaas de meeste mensen er niets van.
spelling fouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer gevoel voor techniek :-) vanHool Fiat 625 N3P
Re: Koelvin Peugeot J5 (1993)
Bij mij precies hetzelfde. Die aan de bestuurderskant staat vast, de andere niet. Nog geen problemen gehad met koeling tot op heden.
Re: Koelvin Peugeot J5 (1993)
voor vervanging?, misschien www.debridge.be, of www.reintsautos.nl,
maar elke radiateur fan van de sloop en van welk merk auto dan ook , die mechanisch een beetje past, en te bevestigen is, is bruikbaar, het enige wat ie moet kunnen is op 12 volt hard blazen, en passen (en hij moet het nog doen natuurlijk ), dus geen probleem van maken
jos
maar elke radiateur fan van de sloop en van welk merk auto dan ook , die mechanisch een beetje past, en te bevestigen is, is bruikbaar, het enige wat ie moet kunnen is op 12 volt hard blazen, en passen (en hij moet het nog doen natuurlijk ), dus geen probleem van maken
jos
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
Re: Koelvin Peugeot J5 (1993)
Jos, ik blijf jou een mooie man vinden . Ik zal de ducatospecialist uit veendam ff benaderen, die had ze nog liggen dacht ik.
Re: Koelvin Peugeot J5 (1993)
Ik heb inmiddels een 2e hands ventilator besteld, komt goed dus, thanx voor de info.
-
- Berichten: 53
- Lid geworden op: wo 21 nov 2018, 10:51
- Locatie: Voor steeldieven gevlucht naar Twente!
Re: Koelvin Peugeot J5 (1993)
Hallo Mario, de 2e fan op onze Fiat 280 doet het gelukkig goed, is makkelijk te testen,