Luifelsteunen zijwand camper

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Gebruikersavatar
jackentiny
Berichten: 228
Lid geworden op: ma 08 dec 2014, 21:39
Locatie: Stein

Re: Luifelsteunen zijwand camper



Bericht door jackentiny »

foto achter nu met iets betere belichting,
IMG_20190710_225048.jpg
IMG_20190710_225048.jpg (123.56 KiB) 142 keer bekeken
Grts,
Jack
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15363
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Luifelsteunen zijwand camper



Bericht door Hoofdnoorman »

Nou, even een paar antwoorden dan:

Neen, mijn luifel zit niet hoger!
Ik heb de complete knikarm een stukje naar het midden gezet (ongeveer 20 cm) en hierdoor gaat de deur er net onder door.

Normaal, als het weer zodanig is dat de deur regelmatig dicht moet, laat ik die niet helemaal openstaan, dan draait hij maar 90 graden tot hij tegen de luifelstang zit. Ik gebruik de steunen voor kortere periodes. In principe staan ze altijd op de grond en de spanlijnen een paar meter verder. Maar, ik heb de hond nog niet helemaal onder controle dus die moet nog aan de lijn. En hij is zo gek als een deur en loopt zich vast om de luifelstangen als die op de grond staan. Volgende zomer kan hij gewoon zonder lijn. We hebben al geoefend en het gaat al bijna helemaal goed.

Die stormlijnen zaten dan ook erg ruim van de camper af. Inderdaad. De lijn van Hockey was net ietsje korter zodat hij niet om de stormlijnen heen raast. Ik moet dan iedere keer op staan om hem te bevrijden en ik heb ook vakantie. :-B
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
jaccoh
Berichten: 1220
Lid geworden op: vr 22 feb 2019, 13:36
Locatie: Lunteren NL

Re: Luifelsteunen zijwand camper



Bericht door jaccoh »

Dank voor je antwoord.

Als de camper weer voor de deur staat eens kijken of dat bij mij ook lukt / voldoende is.
Groet
Jacco
Plaats reactie