Haarscheuren in het koepelgedeelte van onze semi-integraal

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
jurgenc
Berichten: 1868
Lid geworden op: di 01 jan 2013, 20:59
Locatie: Limburg, België

Re: Haarscheuren in het koepelgedeelte van onze semi-integraal



Bericht door jurgenc »

Er zijn herstellers die gewoon eventjes een nieuwe achterkant of zijkant zetten, zonder dat je het achteraf kan zien. Voor hetzelfde geld wordt het uitbesteed aan een bedrijf dat niets anders doet.
H20
Gebruikersavatar
Kees_S
Berichten: 632
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 8:21
Locatie: Landgraaf (Z-L)

Re: Haarscheuren in het koepelgedeelte van onze semi-integraal



Bericht door Kees_S »

camper3070 schreef:
ma 06 mei 2019, 18:58
Dank aan allen voor de reacties.
Men vrees is de volgende... hebben ze bij de lokale verdeler dit reeds gedaan, de volledige koepel vervangen. Maw hebben ze hier de nodige ervaring voor in huis? Ik denk eerst eens een goed gesprek te hebben met de verantwoordelijke van de atelier, om te polsen of de ervaring er is of niet.
Mijn lokale dealer wilde hier helemaal niet aan beginnen. Riskante klus vond hij en indien hij dit uitvoerde moest hij ook de komende jaren garant staan. Hij heeft mij duidelijk gemaakt dat voor mij de beste keuze was om naar de fabriek te rijden (630 km enkele reis). Want ook elk ander bedrijf met misschien wel ervaring zou ook zo maar bankroet kunnen gaan en dan in de toekomst nog geen garantie meer. Bij de fabriek is de kans daarop nihil en zij zijn het meest deskundig. En dat is uiteindelijk een goede keuze geweest.
Dethleffs Magic Edition T4-EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: 4.000 kg), ingevoerd met hulp van www.sfa-parkstad.nl voor 80 euro.
Afbeelding
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Afbeelding
Solo Ex: Volvo V70 T5 R-Design PowerShift 5-2012
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kees_S
Berichten: 632
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 8:21
Locatie: Landgraaf (Z-L)

Re: Haarscheuren in het koepelgedeelte van onze semi-integraal



Bericht door Kees_S »

jurgenc schreef:
ma 06 mei 2019, 21:31
Er zijn herstellers die gewoon eventjes een nieuwe achterkant of zijkant zetten, zonder dat je het achteraf kan zien. Voor hetzelfde geld wordt het uitbesteed aan een bedrijf dat niets anders doet.
Daarvoor neem je dan een expert in de arm die je de wagen laat keuren en taxeren. Die vinden dat wel.
Dethleffs Magic Edition T4-EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: 4.000 kg), ingevoerd met hulp van www.sfa-parkstad.nl voor 80 euro.
Afbeelding
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Afbeelding
Solo Ex: Volvo V70 T5 R-Design PowerShift 5-2012
Afbeelding
Plaats reactie