bij mij was het een slip van de pen
succes morgen
jos
Schakelbus Peugeot J5
Re: Schakelbus Peugeot J5
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
Re: Schakelbus Peugeot J5
Wat zijn de klachten als deze bus versleten is? Bij mij vind ik dat ie vooral in zijn 1 en 2 niet makkelijk schakeld.
Re: Schakelbus Peugeot J5
moeilijk schakelen in 1 en 2 kan ook komen door een versleten middelste motorsteun, zit midden onder de auto tussen versnellingsbak en chassis.
die eerst maar eens nakijken geeft de minste problemen met vervangen, zie voorgaande berichten.
jos
die eerst maar eens nakijken geeft de minste problemen met vervangen, zie voorgaande berichten.
jos
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
Re: Schakelbus Peugeot J5
Die steun is in orde, die is pas vervangen incl de versnellingsbak. Hij schakelt ook iets lastiger sinds die andere bak.
Werkt op zich wel maar moet niet te snel in zijn 1 of 2 willen, rustig aan en bij lage snelheid gaat het goed. Met name terugschakelen moet je zachtjes gaan om naar zijn 2 te willen. Okk in teruguit kraakt hij soms wat.
Werkt op zich wel maar moet niet te snel in zijn 1 of 2 willen, rustig aan en bij lage snelheid gaat het goed. Met name terugschakelen moet je zachtjes gaan om naar zijn 2 te willen. Okk in teruguit kraakt hij soms wat.
Re: Schakelbus Peugeot J5
staat de koppeling goed afgesteld?, desnoods eens proberen om de kabel iets strakker te zetten, (onderop de hefboom aan de bak de moer iets verder op de kabel draaien.), koppeling pedaal iets hoger dan het rempedaal.
jos
jos
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything