camperdak

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Plaats reactie
posthumus53
Berichten: 3
Lid geworden op: do 14 jun 2018, 16:47

camperdak



Bericht door posthumus53 »

Hallo heeft er iemand ervaring met rubber seal van het merk gummill om over de bestaande kit naden en randen heen aan te brengen het is een onmogelijke zaak om alles weg te snijden en te kitten, ik heb een oude camper fiat ducato met burstner opbouw van het jaar 1989.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51291
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: camper dak



Bericht door Kroppie »

ik heb geen ervaring met dat spul.
ik heb bij mijn burstner A570 uit 1990 alle naden afgeplakt met alu bitumen band, en dat zit alweer 5 jaar tot volle tevredenheid en zelfs de kleur komt aardig overeen met de kleur van de bestaande lijsten, en is in diverse breedtes te verkrijgen
je moet wel heel rustig werken met dat band want het plakt alsof het ervoor betaald word en is dan lastig weer los te krijgen.
b.v.

https://www.ebay.de/itm/Bitumenband-Alu ... xyUylTSou9

heb effe gegoogled , het kan best goed zijn/werken maar ik vind het een smeerboel, dat band is niet supermooi, en ik ben echt niet zo netjes aangelegen maar dat gummil , komt er bij mij niet op.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
posthumus53
Berichten: 3
Lid geworden op: do 14 jun 2018, 16:47

Re: camperdak



Bericht door posthumus53 »

Bedankt Jos ik ga het onderzoeken goeie tip ga er naar kijken.
Plaats reactie