Trekhaak stapvoets tegen hoge stoeprand

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Gebruikersavatar
ChristiaanvB
Berichten: 439
Lid geworden op: di 02 dec 2014, 20:12

Trekhaak stapvoets tegen hoge stoeprand



Bericht door ChristiaanvB »

Vandaag parkeerde ik achteruit een parkeerhaven in. Ik zag een te hoge stoeprand daarbij over het hoofd waardoor ik hier met de trekhaak tegenaan reed. Boem was ho. Het was echt stapvoets rijden. Van de trekhaak is wat lak gesprongen, maar verder zie ik niets, ook niet onder de auto. Maar ja ik ben een leek.

Zou het advies zijn deze trekhaak c.q. chassis even te laten controleren of maak ik me zorgen om niets gezien de omstandigheden?
----------------------
Groet, Christiaan
Roadcar 540
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6302
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: Trekhaak stapvoets tegen hoge stoeprand



Bericht door Bas vd laar »

Maak je maar geen zorgen, zo'n ding is loeisterk
Gebruikersavatar
KTManiac
Berichten: 3210
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 16:04
Locatie: Made

Re: Trekhaak stapvoets tegen hoge stoeprand



Bericht door KTManiac »

Idd, niks aan de hand. :thumbup:
Gebruikersavatar
ChristiaanvB
Berichten: 439
Lid geworden op: di 02 dec 2014, 20:12

Re: Trekhaak stapvoets tegen hoge stoeprand



Bericht door ChristiaanvB »

Dank voor de reacties!

Slaapt vanavond een stuk beter :-)
----------------------
Groet, Christiaan
Roadcar 540
erichendri
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 13 feb 2013, 19:36

Re: Trekhaak stapvoets tegen hoge stoeprand



Bericht door erichendri »

Kijken kan nooit geen kwaad dus doe dat even.

Eric
Met je rubber door de blubber.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Trekhaak stapvoets tegen hoge stoeprand



Bericht door Cee Pee »

Christiaan1960 schreef:
zo 02 dec 2018, 19:59