Turbo Peugeot J5 2.5TD
- john240955
- Berichten: 122
- Lid geworden op: di 18 apr 2017, 9:02
- Locatie: geleen
Re: Turbo Peugeot J5 2.5TD
Ik heb het revisie bedrijf gebeld LR turbo revisie in weert dit bedrijf heeft hem gereviseerd en hem gedemonteerd en gemonteerd maandag kan ik langs komen dan zet hij hem op 0.7
Bij mij was er geen achter liggende gedachte ik denk dat het bij hem niet bekent was heb hem verteld dat de druk volgens Peugeot boeken 0.7 hoorde te zijn gr John
Bij mij was er geen achter liggende gedachte ik denk dat het bij hem niet bekent was heb hem verteld dat de druk volgens Peugeot boeken 0.7 hoorde te zijn gr John
Eigenwijs is ook wijs
Re: Turbo Peugeot J5 2.5TD
Ok John, dan kan je nog overwegen de overdruksensor te laten zitten en met een extra splitter de turbodrukmeter aan te sluiten.
Ik spuit bij elke beurt de klep en as even in en kijk regelmatig op de drukmeter. Vond het dus niet nodig de overdruksensor te laten zitten.
Grt. Willart
Ik spuit bij elke beurt de klep en as even in en kijk regelmatig op de drukmeter. Vond het dus niet nodig de overdruksensor te laten zitten.
Grt. Willart
- john240955
- Berichten: 122
- Lid geworden op: di 18 apr 2017, 9:02
- Locatie: geleen
Re: Turbo Peugeot J5 2.5TD
Hallo Willart dat was ook mijn bedoeling bedankt voor de reactie.
asje ga ik ook regelmatig smeren gr John
asje ga ik ook regelmatig smeren gr John
Eigenwijs is ook wijs
- john240955
- Berichten: 122
- Lid geworden op: di 18 apr 2017, 9:02
- Locatie: geleen
Re: Turbo Peugeot J5 2.5TD
Even nog een vraag over deze foto, dat is toch de overdruksensor
Kan ik van dat slangetje met een t stuk de turbo drukmeter aansluiten.
Kan ik van dat slangetje met een t stuk de turbo drukmeter aansluiten.
- Bijlagen
-
- 006.jpg (34.95 KiB) 617 keer bekeken
Eigenwijs is ook wijs
Re: Turbo Peugeot J5 2.5TD
Klopt, dat is hem
Op zich prima het daar aan te sluiten.
Echter, als je dat slangetje volgt kom je vanzelf in de buurt van het inlaatspruitstuk. Dat is immers de plek waar de info (druk) vandaan komt. Dan zit je ook dichter bij het schutbord en heb je een kortere slang nodig naar je dashboard.
Willart
Op zich prima het daar aan te sluiten.
Echter, als je dat slangetje volgt kom je vanzelf in de buurt van het inlaatspruitstuk. Dat is immers de plek waar de info (druk) vandaan komt. Dan zit je ook dichter bij het schutbord en heb je een kortere slang nodig naar je dashboard.
Willart
Re: Turbo Peugeot J5 2.5TD
yes.
jos
jos
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
- john240955
- Berichten: 122
- Lid geworden op: di 18 apr 2017, 9:02
- Locatie: geleen
Re: Turbo Peugeot J5 2.5TD
helemaal duidelijk bedankt voor de informatie.
gr John
gr John
Eigenwijs is ook wijs
- john240955
- Berichten: 122
- Lid geworden op: di 18 apr 2017, 9:02
- Locatie: geleen
Re: Turbo Peugeot J5 2.5TD
turbo weer op 0.7 laten zetten geen last meer van het rode lampje van de turbo druk garage heeft mij laten zien dat de wasgate open ging ik wilde er ook nog een drukmeter tussen zetten maar heb per abuis een vacuüm meter gekocht en dat werkt dus niet. drukmeter besteld dus het komt goed
Eigenwijs is ook wijs
Re: Turbo Peugeot J5 2.5TD
jos
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
- Bas vd laar
- Berichten: 6302
- Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
- Locatie: Prachtig Brabant
Re: Turbo Peugeot J5 2.5TD
Hoe kun je de druk eigenlijk omhoog zetten? Dat wil ik wel eens proberen.
Re: Turbo Peugeot J5 2.5TD
door het stangetje van de drukdoos naar de waste klep hefboom te verdraaien zodat ie langer word, dan gaat de klep later open, word de druk hoger, en word de boel binnenin heter, en gaat de boel binnenin eerder stuk, heel simpel.
jos
jos
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
- Bas vd laar
- Berichten: 6302
- Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
- Locatie: Prachtig Brabant