Bonkend voorwiel

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
S Tielens
Berichten: 11
Lid geworden op: di 29 mei 2018, 19:16

Re: Bonkend voorwiel



Bericht door S Tielens »

Toch mooi al deze reacties. Deze week is het niet meer gelukt om de camper naar de garage te brengen. Volgende week donderdag en vrijdag staat nu de afspraak. Het bonken op slecht wegdek wordt per week erger,wat de oorzaak vinden makkelijker maakt. Het rijgedrag is super goed. Ook in bochten en bij passeren stuurt de camper heel goed. Ik laat jullie weten wat er volgende week gerepareerd is,en ik denk dat hulpveren niet nodig zijn. De camper staat mooi horizontaal. Groet Sef TIelens Domburg.
S Tielens
Berichten: 11
Lid geworden op: di 29 mei 2018, 19:16

Re: Bonkend voorwiel



Bericht door S Tielens »

Camper is gerepareerd. Rechts en links de draagarmen geheel vernieuwd. Linksvoor was helemaal versleten. Dit alles onder aankoopgarantie van de dealer. Het bonken is weg en de hele camper is veel stiller geworden. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Dank voor het meedenken en een fijne zomer en herfst.
Gebruikersavatar
Huub56
Berichten: 1219
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 13:17
Locatie: Melick Limburg

Re: Bonkend voorwiel



Bericht door Huub56 »

Gebruikersavatar
henk en lila
Berichten: 3887
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 13:19
Locatie: Oost Noord-Brabant (NL)
Contacteer:

Re: Bonkend voorwiel



Bericht door henk en lila »

S Tielens schreef:
do 19 jul 2018, 14:32
Camper is gerepareerd. Rechts en links de draagarmen geheel vernieuwd. Linksvoor was helemaal versleten. Dit alles onder aankoopgarantie van de dealer. Het bonken is weg en de hele camper is veel stiller geworden. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Dank voor het meedenken en een fijne zomer en herfst.
En zo begon dit verhaal:

FIAT Ducato 2.0 2005. 85000 km. Linkervoorwiel bonkt bij slecht wegdek. Dealer kan niets geks vinden. Kunnen hulpveren dit verhelpen?

Is dit dezelfde dealer?
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
S Tielens
Berichten: 11
Lid geworden op: di 29 mei 2018, 19:16

Re: Bonkend voorwiel



Bericht door S Tielens »

Werk was uitbesteed aan garage koppejan in Domburg ivm drukte in eigen bedrijf. Het zijn bekende van elkaar en is ook onze garage voor mijn personenauto.
petervanscarlett
Berichten: 2
Lid geworden op: di 15 aug 2017, 11:20

Re: Bonkend voorwiel



Bericht door petervanscarlett »

Sef Tielens! Ik ben erg benieuwd naar hoe het met je is. En wil je weer eens zien. Kom ik misschien op mijn BMW R1100 langs. Groetjes, Peter uit Helmond 06 21 694 965. Laat je wat weten?
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31955
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Bonkend voorwiel



Bericht door Bob Diesel »

Probeer hem een PB te sturen

Seftielens is hier in mei 2019 de laatste x geweest
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8448
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Bonkend voorwiel



Bericht door EasyBee »

Aangezien Sef voor het laatst op dit forum was op za 25 mei 2019, 17:06 uur, kun je beter een persoonlijk bericht sturen en hier je 06 uit het bericht weg halen. Email adressen en telefoonnummers in openbare forums is vragen om spam en phishing berichten en whatsapp fraude.
Klik onder Sef's naam op contact.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31955
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Bonkend voorwiel



Bericht door Bob Diesel »

x:D :wave:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Plaats reactie