Omnistor 8000 luifel

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rabt
Berichten: 179
Lid geworden op: do 30 sep 2010, 22:03
Locatie: Lage Mierde

Omnistor 8000 luifel



Bericht door rabt »

Goedemiddag,
Even even vraagje over mijn luifel. Als ik de luifel uitgedraaid wil spannen dan draait de slinger een halve slag terug als ik hem los laat. Het doek zakt dan weer en hangt te los. Het lijkt dan net of dat er geen rem op zit. Ik heb het draaimechanischme los gehad en het lijkt er op dat er twee nokjes inzaten. Maar ik kon ze in mijn vingers tot poeder drukken.

Iemand even idee hoe ik dit op kan lossen?
Gebruikersavatar
Bakkertjes
Berichten: 1689
Lid geworden op: zo 15 aug 2010, 10:14
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Omnistor 8000 luifel



Bericht door Bakkertjes »

stuur even een mailtje naar Thule in belgie en ik denk dat je gewoon even langs kunt komen

Hans
Op weg met een Mercedes 312d camper met Pilote Pacific 6900 opbouw
Gebruikersavatar
rabt
Berichten: 179
Lid geworden op: do 30 sep 2010, 22:03
Locatie: Lage Mierde

Re: Omnistor 8000 luifel



Bericht door rabt »

Probleem is vandaag opgelost. Bij Thule moet je in ieder geval niet zijn. Wat een stel onwetende mensen zijn dat. Toen ik zelf aangaf welk onderdeel ik dacht dat kapot was gaven ze eindelijk aan dat dat wellicht kon zijn (hebben ze 3 weken over na moeten denken). Alleen dat onderdeel leveren, ho maar. Moest ik maar bij een dealer bestellen. Levertijd 8 weken en misschien langer omdat ze nog 3 weken dichtgaan :bang:
Gelukkig kon vakantiewereld in Margraten mij helpen. Staan nu op de camping. Luifel werkt weer perfect. Maar niet dankzij Thule.
Laatst gewijzigd door rabt op za 16 jun 2018, 21:43, 2 keer totaal gewijzigd.
myway
Berichten: 15519
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 21:07

Re: Omnistor 8000 luifel



Bericht door myway »

Bakkertjes schreef:stuur even een mailtje naar Thule in belgie en ik denk dat je gewoon even langs kunt komen

Hans
Dat station zijn ze allang voorbij.
Plaats reactie