Deurrubber camper sluit niet op het kozijn

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Plaats reactie
Sammy-+
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 11 mei 2018, 21:49

Deurrubber camper sluit niet op het kozijn



Bericht door Sammy-+ »

2maanden terug een nieuwe camper gekocht van het burstner lyseo intregaal na aankoop begonnen de mankementen aan de camper meeste problemen zijn comform garantie opgelost maar een probleem niet dit betreft dat de deurrubber niet afsluit op het kozijn dit betreft een hartal deur xl heb iemand op dit form ervaring mee de dealer kan het niet oplossen het deurrubber is op de hoek bijna omgevouden ziet er niet uit ik denk dan ook dat ik naar de burstner fabriek in kehl afdeling servicecenter niet normaal dat een dealer geen deur kan stellen ..
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8462
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Deurrubber camper sluit niet op het kozijn



Bericht door EasyBee »

Niet accepteren en dealer aansprakelijk stellen voor het oplossen van deze klacht. Je koopt geen pakje boter waarvan de verpakking beschadigd is, maar geeft serieus geld uit aan een camper en dan accepteer je dit? :bang:
Gewoon officieel met aangetekende brief een oplostermijn van 2 tot max 4 weken geven. Laat hem via de importeur of fabriek dit probleem oplossen, niet jij zelf naar de fabriek.
In de brief aankondigen dat je het anders op zijn kosten bij een ander laat oplossen en als dat niet kan (lijkt me onwaarschijnlijk) wordt koop ongedaan gemaakt en eis je je geld terug wegens ondeugdelijk product.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Beate
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 11 nov 2018, 16:32

Re: Deurrubber camper sluit niet op het kozijn



Bericht door Beate »

ik heb in februari 2018 een burstner lyseo intregaal camper gekocht maar ook deze deurrubber sluit niet op het kozijn ,nu foto,s gestuurd naar de firma hartal ivb dat de dealer daar niks aan kan doen en burstner zegt dit is normaal ,maar ik vind het abnormaal dat de buitenste rubber van de hartal xl deur niet afsluit dan maar met de leverancier contact opnemen deze heeft een niet deugelijk product geleverd ,verder ziet het er buiten niet uit als je naar de deur kijkt verder las ik op het forum dat er nog een familie dit probleem had met de burstner lyseo intregaal ik wil ook tegen deze familie zeggen maak een bezwaar bij info@hartal.de
isoplus
Berichten: 6384
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: Deurrubber camper sluit niet op het kozijn



Bericht door isoplus »

Hartal is niet de juiste aanspreekpartner, die heeft de camper niet geleverd.
Veel Hymers met Hartal-deuren hebben ook problemen met de afdichting gehad en nog.
Holland Camperservice kan dit prachtig oplossen maar dan betaal je de rekening zelf en niet de leverancier van je dure camper.
Dus of je ergert je en gaat een eindeloos doorverwijzingsproject in of ...
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51288
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Deurrubber camper sluit niet op het kozijn



Bericht door Kroppie »

camper voor de deur/in de buurt bij de leverancier zetten met grote borden achter de ramen waarom je daar staat.
vooral de naam hymer groot vermelden :-B

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Maranopreis
Berichten: 1687
Lid geworden op: vr 21 apr 2017, 23:39
Locatie: Rheden
Contacteer:

Re: Deurrubber camper sluit niet op het kozijn



Bericht door Maranopreis »

Maar het gaat hier om een Burstner :crazy:
Greetz André & Marjos

ONE LIFE, LIVE IT !

zie onze reisverslagen op https://www.maranopreis.nl
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13420
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Deurrubber camper sluit niet op het kozijn



Bericht door hathi »

Jos heeft wel gelijk,Burstner valt al jaren onder de Hymer groep :eh:
Hans
Gebruikersavatar
blizard
Berichten: 2563
Lid geworden op: ma 27 jun 2016, 12:30

Re: Deurrubber camper sluit niet op het kozijn



Bericht door blizard »

Het woord Hymer is korter, dus kan je grotere letters gebruiken :-B

Waarschijnlijk torderen deze campers te veel, of moeten ze "zetten"?
isoplus
Berichten: 6384
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: Deurrubber camper sluit niet op het kozijn



Bericht door isoplus »

Het probleem zit in de Hartal-deuren en in het plaatsen daarvan, meerdere campermerken hebben daar last van(gehad).
Gebruikersavatar
Denja
Berichten: 574
Lid geworden op: vr 30 nov 2007, 0:56
Locatie: Kempen (B)

Re: Deurrubber camper sluit niet op het kozijn



Bericht door Denja »

Het probleem zit bij de camperbouwers deze gebruiken niet het originele hartal kozijn maar bouwen een eigen kozijn en ja dan durft het mis lopen :thumbdown:
De campers met een hartal deur met origineel hartal kozijn hebben helemaal geen problemen mijn euramobil is daar het bewijs van :thumbup:
Eura Mobil
Terrestra 670 SBL
Afbeelding
"Ubi bene, ibi patria"
Waar ik me goed voel, is mijn vaderland
Plaats reactie