Gasklep en gaspedaal

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8674
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Gasklep en gaspedaal



Bericht door seth_space »

Niet echt.. als je het renault verhaal leest dan kun je dat vrijwel naadloos toepassen op de TS zijn ervaringen.
Gaspedaal vervangen etc..

Daarnaast is een grondige controle/reiniging van alle massapunten en stekkers of ECU etc..een eerste stap bij elk onverklaarbaar of niet meteen te duiden electronische storing.
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
gsm
Berichten: 4463
Lid geworden op: do 07 jul 2005, 0:22
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Gasklep en gaspedaal



Bericht door gsm »

Daar heb je volkomen gelijk in maar het kwam na mijn reactie op tijdverdrijver en las ik het als een reactie op mij
Theorie is de basis voor de praktijk
Praktijk is de leermeester voor de theorie
tijdverdrijver
Berichten: 235
Lid geworden op: wo 14 mar 2018, 12:48
Locatie: 4884ME

Re: Gasklep en gaspedaal



Bericht door tijdverdrijver »

mijn reactie was bedoeld voor addeboer, en ter info naar jou toe.

Henk
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51279
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Gasklep en gaspedaal



Bericht door Kroppie »

in het verleden vaker gelezen over een probleem met fiat gaspedaal, een professional (Umpie 30) raadde toen alijd aan om de stekker verbinding van genoemd pedaal te verwijderen en de draden te solderen en af isoleren, die topics zullen via de zoekfunctie nog wel terug te vinden zijn

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
addeboer
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 20 apr 2018, 17:52

Re: Gasklep en gaspedaal



Bericht door addeboer »

Inmiddels alweer even terug uit Spanje na een goede en wat de camper betreft heel goede vakantie.
@3
Berichten: 5033
Lid geworden op: zo 06 jun 2010, 11:05

Re: Gasklep en gaspedaal



Bericht door @3 »

gsm post schreef:... dus alles is opgelost maar storing blijft
In mijn visie is er dan dus niets opgelost.
Wanneer er dan onderdelen vervangen worden om zaken te kunnen uitsluiten los je daar niets mee op maar kost het wel geld.
Problemen los je niet op door onnodig kosten te maken en storingen te laten voortbestaan.
Een goede oplossing is beginnen met een goede diagnose en repareren of vervangen wat defect is en niet om andere niet ter zake doende delen uit te sluiten. Dat noem ik knoeien.
@3 vind niet dat reparatiekosten hoog zijn maar de kosten van de schade die is ontstaan.
Plaats reactie