Zou er intersse zijn in overname campervering?

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Plaats reactie
snoopy
Berichten: 904
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:03
Locatie: Zutphen

Zou er intersse zijn in overname campervering?



Bericht door snoopy »

Op dit moment (+/- :P ) wordt er luchtvering onder onze +/- 1 jaar nieuwe (22.000Km) Cartghago Compactline (Fiat Ducato x250 2014) gebouwd. Hij heeft af-fabriek verzwaarde voorvering en de standaard vering op het Alko chassis (zware).

Nou blijven al die spullen over. Om die nou zo bij het oud ijzer te laten verdwijnen.... :-?
Heb het intussen (net) op markrplaats gezet maar zou hier wel een liefhebber voor zijin die er ook nog een redelijke vergoeding voor wil betalen? De nieuwe luchtvering wordt al duur genoeg maar voor ons bijna een must.
Laatst gewijzigd door snoopy op wo 15 jul 2015, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Volg je hart want dat klopt.
Gebruikersavatar
mMario
Berichten: 826
Lid geworden op: zo 20 nov 2011, 18:30
Locatie: Hoogkarspel

Re: Zou er intersse zijn in overname campervering?



Bericht door mMario »

Dan zal je beginnen moeten om auto merk en het juiste type te vermelden. En fotoos doen ook wonderen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
snoopy
Berichten: 904
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:03
Locatie: Zutphen

Re: Zou er intersse zijn in overname campervering?



Bericht door snoopy »

Beste Mario

Dank voor je reactie
Juiste merk en auto staan/stonden er (op marktplaats) bij.
Foto's lukt niet meer door omstandigheden omdat hij al bij de garage staat. En op de scootmopbiel is me dat te ver (100+ km) om nog even te doen. Wordt onderweg ook 2-3 keer 7 uur ( =14-21 uur) opladen :-?

Maar ja ik hoop omdat het zo standaard is dat de echte kennis hebbers/geinterseerden door de specificatie van camper en auto weten waarover het gaat. Een fotootje van wat er onderzit voegd dan weinig toe lijkt mij.Het is allemaal standaard dat Alko en Fiat spul.
Volg je hart want dat klopt.
snoopy
Berichten: 904
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:03
Locatie: Zutphen

Re: Zou er intersse zijn in overname campervering?



Bericht door snoopy »

Door alleen onzin biedingen (10-13 euro) het spul daar achtergelaten en advertentie verwijderd.

Was wel zonde. Veerpoten, schokdempers de veren voor. Maar ja is ook een klus die niet iedereen aan kan als hij het nodig heeft :-).

Dus voor een volgende... hier is geen handel in :-)
Volg je hart want dat klopt.
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Zou er intersse zijn in overname campervering?



Bericht door de Jonckheer »

Nou, je geeft het wel snel op moet ik zeggen. De idioten komen eerst, daarna de serieuze kopers. Ik had het spul meegenomen, je kunt er altijd wel iemand blij mee maken. Weggooien kan altijd nog. Ik had drijfstangen voor een 2 takt Kawasaki ruim 25 jaar ergens in een doos. Uiteindelijk via MP voor een goede prijs verkocht. Maar je moet er geen haast mee hebben.
snoopy
Berichten: 904
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:03
Locatie: Zutphen

Re: Zou er intersse zijn in overname campervering?



Bericht door snoopy »

Ben dat met u eens. Maar 3 hoog wonen en zeker niet te groot en een berging van 2x3 meter voor de fietsen + scootmobiel + gereedschap + rolstoel, geeft geen ruimte voor zo'n doos van 2x1x0,5 met spullen voor het goede doel.
Onze camper is ook niet zo groot als die van u dus soms moet je keuzes maken.
Ga hier geen ruimte voor huren.

Dus gewoon jammer maar helaas. Ik heb geen keuze
Volg je hart want dat klopt.
Plaats reactie