Veertje slot: hoe kom ik er aan?
Re: Veertje slot: hoe kom ik er aan?
en als een door een "mannetje" zelf gemaakt veertje wel heel blijft dan ben je toch een waardeloze sloten fabrikant.
lever dan bij elk slot 50 reserve veertjes kost inkoop waarschijnlijk geen euro.
jos
lever dan bij elk slot 50 reserve veertjes kost inkoop waarschijnlijk geen euro.
jos
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
- ducati 900
- Berichten: 7482
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 10:24
- Locatie: Garyp
Re: Veertje slot: hoe kom ik er aan?
"Bericht door de Jonckheer » di 16 jul 2019, 10:04
Ik heb daar een woord voor: oplichting...."
Kun je wel zeggen maar moet je eens kijken hoeveel tijd er in gaat zitten om 1 zo'n veertje verzendklaar te krijgen.
De tijd moet toch ook een beetje goed gemaakt worden?
Volgens mij dekt een tientje de verwerkingskosten nog niet eens helemaal.
Je begint al met een envelop, dat zal er eentje moeten zijn van stevig karton, € 1
3 x printen a € 0,25 per blad, verzendlabel printen ook € 0,25, blijft er € 8 over om dat veertje
uit het magazijn te halen, in te pakken en naar de post te brengen of af te laten halen (€ 18 per dag).
Verder zal zal veertje weer moeten worden besteld en in het magazijn terug gelegd moeten worden.
Ben.
Ik heb daar een woord voor: oplichting...."
Kun je wel zeggen maar moet je eens kijken hoeveel tijd er in gaat zitten om 1 zo'n veertje verzendklaar te krijgen.
De tijd moet toch ook een beetje goed gemaakt worden?
Volgens mij dekt een tientje de verwerkingskosten nog niet eens helemaal.
Je begint al met een envelop, dat zal er eentje moeten zijn van stevig karton, € 1
3 x printen a € 0,25 per blad, verzendlabel printen ook € 0,25, blijft er € 8 over om dat veertje
uit het magazijn te halen, in te pakken en naar de post te brengen of af te laten halen (€ 18 per dag).
Verder zal zal veertje weer moeten worden besteld en in het magazijn terug gelegd moeten worden.
Ben.
Hymer 581 '79 op Bedford onderstel met een 2.2 CIH injectiemotor van Opel ( 115 pk).
Re: Veertje slot: hoe kom ik er aan?
Misschien is de verkoper wel iemand die moet werken om jullie pensioen te betalende Jonckheer schreef: ↑di 16 jul 2019, 7:21€16,49 . . Is ie dan nu van goud? Als ik dit alles zo lees ben ik maar blij dat het slot van mijn touringcar deur geen veertjes heeft.
Groeten Kampo
Re: Veertje slot: hoe kom ik er aan?
ik zou hopen dat zo,n fabrikant heel gauw failliet is, met zijn troep, afstraffen die sukkels
jos
jos
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
- Jolajootje
- Berichten: 23
- Lid geworden op: ma 27 aug 2012, 21:24
Re: Veertje slot: hoe kom ik er aan?
Vandaag het veertje gemonteerd. Viel me reuze mee Slot werkt weer als nieuw. Voor mij de kosten waard. Als het veertje nu ook weer 10 jaar mee gaat
Bürstner Ixeo plus IT 674
Re: Veertje slot: hoe kom ik er aan?
Lijkt me ook niet zo moeilijk om er zelf een te maken,het voorbeeld is er?
Hans
- Jolajootje
- Berichten: 23
- Lid geworden op: ma 27 aug 2012, 21:24
Re: Veertje slot: hoe kom ik er aan?
Zeiden ook al tegen elkaar er zelf een reserve te creëren .... even het materiaal aanschaffen en maken.
Bürstner Ixeo plus IT 674
Re: Veertje slot: hoe kom ik er aan?
Mijn eerste gedachte,voor materiaal=Die FIAT’s hebben toch veertjes om de lamp in de koplamp vast te houden?
Hans
- Saviemeke
- Berichten: 16782
- Lid geworden op: di 27 dec 2005, 10:13
- Locatie: Wieringermeer
- Contacteer:
Re: Veertje slot: hoe kom ik er aan?
Een modelbouw winkel heeft vaak verenstaal in verschillende diameters in lengtes van 1 mtr.
Renovatie van onze Hobby600
*******************************************************
Je moet zeilen op de wind van vandaag,
De wind van gisteren helpt je niet vooruit,
En je weet niet, of hij morgen komt
*******************************************************
Je moet zeilen op de wind van vandaag,
De wind van gisteren helpt je niet vooruit,
En je weet niet, of hij morgen komt
- de Jonckheer
- Berichten: 12663
- Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
- Locatie: Berkhout
Re: Veertje slot: hoe kom ik er aan?
Waarschijnlijk koop je in de industrie een doos met allerlei veertjes voor minder als bij die oplichters voor 1. Kwestie van op maat buigen en je hebt een voorraad voor 100 jaar.
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: vr 19 jul 2019, 23:43
Re: Veertje slot: hoe kom ik er aan?
Is er ook iemand met een duidelijk foto wáár dit veertje dan eigenlijk zit of zou moeten zitten in het slot?!
Wat is de functie van dat veertje, misschien dat het me dam duidelijk wordt.
Én een adres waar te kopen voor normaal geld.....
Wat is de functie van dat veertje, misschien dat het me dam duidelijk wordt.
Én een adres waar te kopen voor normaal geld.....
Re: Veertje slot: hoe kom ik er aan?
balpen veertje?
jos
jos
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: vr 19 jul 2019, 23:43
Re: Veertje slot: hoe kom ik er aan?
Het veertje vinden of maken zal me vast wel lukken....
Wil alleen graag weten wáár het zitten moet en wat het doet.
Wil alleen graag weten wáár het zitten moet en wat het doet.
Re: Veertje slot: hoe kom ik er aan?
Hallo,
Ik heb dit probleem zelf ook bij de hand gehad.
Het veertje vervangen stelt niet zoveel voor.
Waar het veertje zit? heel simpel, aan één van de trek/duw stangen. Deze zie je vanzelf als je de omkapping hebt verwijderd.
Zelf een veertje maken of een andere creatieve oplossing, ik zou er niet aan beginnen. (ben je een paar uur aan het prutsen gaat t'ie alsnog kapot)
Je kunt de (gemodificeerde) veer namelijk gratis bij de fabrikant verkrijgen.
Zoek op de onderstaande site het contact adres en geef aan om welk camper merk, bouwjaar en type het gaat.
Ik heb toen 5 stuks vernieuwde veren opgestuurd gekregen.
Succes.
http://www.tegos-systeme.de/de/
Ik heb dit probleem zelf ook bij de hand gehad.
Het veertje vervangen stelt niet zoveel voor.
Waar het veertje zit? heel simpel, aan één van de trek/duw stangen. Deze zie je vanzelf als je de omkapping hebt verwijderd.
Zelf een veertje maken of een andere creatieve oplossing, ik zou er niet aan beginnen. (ben je een paar uur aan het prutsen gaat t'ie alsnog kapot)
Je kunt de (gemodificeerde) veer namelijk gratis bij de fabrikant verkrijgen.
Zoek op de onderstaande site het contact adres en geef aan om welk camper merk, bouwjaar en type het gaat.
Ik heb toen 5 stuks vernieuwde veren opgestuurd gekregen.
Succes.
http://www.tegos-systeme.de/de/
Dethleffs GlobeBus T4 2013
Ducato 130 pk 2.3 jtd multijet.
Leven en laten leven.
Groeten,
Moeton.
Ducato 130 pk 2.3 jtd multijet.
Leven en laten leven.
Groeten,
Moeton.