Technische uitleg op de caravan en kamper salon in Brussel

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Plaats reactie
Richard Sonnemans
Berichten: 537
Lid geworden op: vr 20 jun 2003, 11:44
Locatie: Meijel

Technische uitleg op de caravan en kamper salon in Brussel



Bericht door Richard Sonnemans »

Voor een ieder die interesse heeft, wij zijn aanwezig op de caravan en kampersalon in brussel op vrijdag 30 , zaterdag 31 october en zondag 1 november. Voor technische uitleg over acculaders en inverters.

Je vind ons in de stand van Gautzsch Gimeg in Paleis 12. vraag even naar Richard Sonnemans en je krijgt een prima uitleg op al jevragen omtrent de producten van Proosten Electronics.

Voor info over ons programma www.proostenelectronics.nl
Gebruikersavatar
Bert.H
Berichten: 1299
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:08
Locatie: Hamont-Achel. België

Uitleg



Bericht door Bert.H »

Hallo Richard,


Die site van Mastervolt heb ik gevonden, maar waaraan kan ik zien hoeveel vermogen die geeft.
Verder over de uitleg die je gaf op het salon, daar ben ik zéér te vrede mee. Persoonlijk vond ik de beurs tegen vallen, je vind er niets over de zelfbouw. Nou is het wel allemaal heel mooi wat je ziet maar bij sommige modelen denk ik toch ämaai en dat voor die prijs.

Mvg Bert.H
bjokke
Berichten: 229
Lid geworden op: za 18 okt 2003, 20:35
Locatie: BELGIE !



Bericht door bjokke »

dat dacht ik ook, vooral bij de gewone omgebouwde busjes, maar ja een gewoon basis bestelwagen kost ook al snel 20.000 euro en dan is ie nog maar leeg :?
Richard Sonnemans
Berichten: 537
Lid geworden op: vr 20 jun 2003, 11:44
Locatie: Meijel



Bericht door Richard Sonnemans »

beste Bert,

http://www.mastervolt.nl/whisper.asp link naar de wispergen van Mastervolt. Ze beginnen bij 3,5KW en lopen door naar 8KW dacht ik net te zien, ze lopen op diesel. Wat betreft de indicatie voor de 3 batterijen op het zonnepaneel laat ik je binnenkort wat weten.
enne, 3 dagen beurs is erg vermoeiend. In ieder geval een ieder die langs is geweest langs deze weg bedankt voor jullie aandacht.

Richard
Plaats reactie